הבילוי ברחוב דיזנגוף

IMG_5707 האם יתכן לבלות שלוש שעות בחתיכת רחוב באורך פחות מחצי קילומטר? מסתבר שכשמדובר ברח’ דיזנגוף, זה אפשרי. שד’ בן-גוריון ועד דיזינגוף סנטר ב- 3 שעות וזה עוד כלל את המדרכה הימנית בלבד. פשוט הלכנו בה ולא הרגשנו שום צורך מיוחד לחצות לצד השני. את הבילוי המטורף הזה עשיתי עם חברתי, ליאת, שגם צילמה את התמונות המטריפות האלה .שמתי לב שהפוסטים האחרונים שלי הם מאוד מאוד תל-אביביים וזה לא כי אני רוצה למשוך אנשים לעיר, העירייה לא משלמת לי, לצערי, וגם הם באים לבד, אלא כי העיר ניראת כל כך טוב בחופש וכל כך טוב לעשות בה את הדברים הפשוטים ולהנות מבילויים שלא עולים כסף, כמו לטייל ברחובות.

IMG_5709

התחלנו בארוחה קלה ב”שדרה 34” המסעדה הזולה שכל אחד מכיר בעיר ונזכר בה בימי המיתון. נתקלנו שם ב”לחם פסח” שהיה טעים מדי מכדי להיות כשר ולאחר ששאלנו, הסתבר לנו כי הוא עשוי מקמח תפוחי אדמה. מעניין.IMG_5713

IMG_5731

בהמשך טיילנו לאורך הרחוב, הצטלמנו ליד דוכן מיצי הפירות “תמרה” וחנות התכשיטים “מילר” שהצילום לידה הזכיר לי את הסצנה הפותחת ב”ארוחת בוקר בטיפניס”,. נזכרנו, אני וליאת, בימי העבר ובבלויים משותפים, הסתכלנו בחלונות הראווה ואפילו נכנסנו לכמה חנויות ששיעשעו אותנו, כמו Rhus Ovata, חנות מהממת של שתי מעצבות אחיות, שהעיצוב שלה פשוט הורס, וגם הבגדים יפים.

IMG_5723 IMG_5719

IMG_5766

IMG_5772

נכנסו גם לכמה חנויות הזויות יותר כמו חנות המצעים “דארלן” שהיו בה מצעים יפים ויקרים מדי, חנות לשמלות ערב פרחיות למדי בפינת פרישמן וישבנו בכיכר דיזנגוף. בדיזנגוף סנטר הלכנו ל-NO NAME, במטרה להיפטר סוף, סוף מתלוש המתנה על סכום 200 ש”ח שקיבלתי מחבריי לעבודה, לכבוד יום הולדתי, אך שוב לא מצאתי כלום. זוהי מתנה שהיא קצת עונש, כי אני רוצה לממש אותה, לפני שאני מאבדת את התלוש, אבל אף פעם לא מוצאת שם כלום. אוף.

IMG_5755

IMG_5783

לגבי האאוטיפיט שלי, הייתי חייבת לשלב כחול וצהוב, צבעי הקיץ התל אביביים, עם לבן. רציתי גם לנעול כבר את סנדלי הגלדיאטור הלבנים החדשים שלי, (קניה מוצלחת במיוחד בחנות הנעליים האהובה עליי בקינג ג’ורג’ – 80 ש”ח). החולצה הלבנה הכי כיפית שלי (מהבזאר של אתי פרץ – בקינג ג’ורג’ 17), החצאית שאמא שלי תפרה לי בשנה שעברה (בהשראת אמריקן אפרל) ותיק אמריקן אפרל הצהוב המהממם שלי (שעליו אפשר לומר: או שקיבלתי אותו באייטיז בחינם באיזה סופר או שקניתי אותו ב-200 ש”ח באמריקן אפרל, מצחיק אבל נכון). אקססוריז משעשעים בדמות משקפ השמש הצבעוניים מניו-יורק, ושרשרת הפפיון מ-H&M – מתנות מחברות שנוסעות לחו”ל. אני חושבת ששילוב הצבעים הזה יצא טוב, מה אתם אומרים?

אני מקווה שנהנתם מהסיור הוירטואלי. הלוואי והיה אפשר לעשות אותו יותר מובנה שגם יועיל לכם כשאתם באים לעשות קניות בעיר, אולי בעתיד. סופ”ש נעים!

תגובות

  1. התמונות מהממות!! {וגם את כמובן)
    זה הכי כיף לשלב כמה צבעים משוגעים ביחד, במיוחד בקיץ. יצא לך ממש יפה :)

    השבמחק
  2. התמונות מהממות ואת נראת טוב יותר מפוסט לפוסט!

    אני חייבת להגיד שאני אחת מהעוקבות שלך וכל פעם שאני נכנסת לבלוג לאבין אני מחפשת עדכון שלך, יש לך כישרון כתיבה שמושך אנשים (ואותי חח) לקרוא. תמשיכי כך!

    אוליביה

    השבמחק
  3. אני זוכרת שאמרת לי שאמא שלך תתפור לך חצאית בהשראת A.A ועכשיו כשאני רואה אותה אני יכולה לומר שהיא יצאה מקסימה...האאוטפיט הקייצי ושרשרת הפפיון המתוקה פשוט שובי לב. תל אביב היא עיר שאפשר לטייל בה המון ברגל זה חלק מהדברים הזולים והנפלאים הטמונים בה.

    השבמחק
  4. תמונות מהממות, אהבתי!

    השבמחק
  5. יפהפיה! :]

    התלבשת מקסים.

    השבמחק
  6. מאוד אהבתי את התמונות! במיוחד את הראשונה והאחרונה. גם מה שלבשת מאוד יפה ומתאים לך!

    השבמחק
  7. אפשר לשאול באיזה חנות בקינג ג'ורג' קנית את סנדלי הגלדיאטור? :)
    וגם, היו בעוד צבעים?

    תודה :)

    השבמחק
  8. איזה כיף שאת מקדישה כבר כמה פוסטים לת"א.
    גם אני שגרה בשד' בן גוריון נהניתי לקרוא מאוד על הסיור המוצלח (-:
    מקדישה לך את השיר הבא: http://www.youtube.com/watch?v=nlObcMnw6o0

    השבמחק
  9. החצאית מדהימה וגם החולצה בקיצור האהבתי את הלוק קיצי ויפה (:,מוזמנת להכנס

    השבמחק
  10. המשקפיים חתיכיים ומגניבים להפליא, והתמונות מעוררות חשק לבוא ולראות את כל הצבעים האלה. הידד!

    השבמחק
  11. אאוטפיט קיצי ומאוד מאוד מוצלח... :]
    אהבתי בעיקר את החצאית והמשקפיים P:
    הלוואי ואמא שלי הייתה גם תופרת...

    השבמחק
  12. לבושה מדהים כרגיל, והצבעים יוצרים מראה קיצי ונעים, שילוב יפה.

    השבמחק
  13. אהבתי מאוד את הסנדלים וגם אני אשמח לדעת לאיזה חנות בקינג ג'ורג' הכוונה?

    השבמחק
  14. תודה לכולם על המחמאות והתגובות הכיפיות. תמיד כיף לראות אותן כאן בבלוג.

    לאורית - השיר ריגש אותי מאוד - תודה!!!

    לשחר - אמא שלי לא תופרת, הכישרון לעשות בגדים זו רק עוד תופעת לוואי של הכישרון הכללי שלה. היא אדריכלית ולפעמים היא מתפנה להכין לי משהו. הלוואי והיא הייתה באמת תופרת :).

    לטל ואנונימית - הסנדלים נקנו בחנות הראשונה בקינג ג'ורג' ששי בה פשוט קופאות נעליים על המדפים ועל הרצפה ותמיד יש שם התקהלות, בערך בקינג ג'ורג' 2, נדמה לי. היו גם בשחור, אבל הן פחות יפות ועלו 80. לא בטוח שעוד נשאר מהנעליים האלה. אבל שווה לעבור שם ולראות מה יש. יש תמידסיכוי למציאות.

    השבמחק
  15. אני מחפשת חולצה לבנה כזו כבר המון זמן! פשוטה אך עם זאת מתוחכמת בדרכה.
    מאיפה היא בדיוק? האם יש שם עוד כאלה וכמה היא עולה?
    תודה מראש!

    השבמחק
  16. לאליסה היקרה מהתגובה הקודמת בפיסקה האחרונה של הפוסט הזה שנקראת :האאוטיפיט שלי יש הסבר מפורט כולל כתובת החנות, בהצלחה!

    השבמחק
  17. גם לי חברה הביאה את שרשרת הפפיון מתנה...אחת המתנות היותר מעלות חיוך שקיבלתי!ואמך עשתה עבודה מצוינת עם חצאית הAA...

    השבמחק
  18. דיזינגוף סנטר הוא מקום מעולה להעביר את הזמן

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!