כמה דברים שריגשו אותי השבוע

השבוע התחיל טוב למדי. באופן מפתיע הייתה לי פגישה טובה והיה לי חשק לעבוד ולעשות דברים חיוביים. כחלק מהרצון לעשות דברים חיוביים, ניסיתי להוסיף רכיב לבלוג שעשה לי בלגאן מטורף והבלוג שלי התהפך. לא הצלחתי לתקן את המעוות ורק בזכות ערן שעזר להציל את התבנית שנפגעה ע”י הרכיב הרשע, הכל הסתדר והבלוג שלי שוב צהוב וחמוד, וכל דבר בו במקומו מונח. השבוע הזה עתיד להיות מאוד עמוס בכל מיני דברים מגניבים שאשתדל לכתוב עליהם בהמשך, אבל בנתיים לא יכולתי להתעלם משני הלינקים הבאים שריגשו אותי וגם רציתי להכיר לכם בלוג שיצרתי עבור חברה. הנה לפניכם.

Advanced style - בלוג אופנה לגיל הזהב. אולי מישהו מכם ראה את הקישור החדש שתפס את המקום הראשון בבלוג רול מחו”ל שמופיע אצלי בבלוג. את הבלוג גיליתי בטוייטר מציוץ של אתר bamoda, שלינקק לאתר nrg, שם הייתה הכתבה על האתר הגאוני. למזלי לא שכחתי קרדיט לאף אחד. כנסו ותהנו. יום אחד גם אנחנו נתבגר בסטייל.

milan7

התמונה מתוך advanced style

LIFE – מרלין מונרו בתמונות שלא פורסמו לפני. כל כך יפה ומרגשת בשחור לבן בפארק. מצולמת ע”י צלם של מגזין LIFE עוד לפני שהייתה ממש מפורסמת. התמונות התגלו כאשר אנשי LIFE ניסו לסדר את הארכיון וליצור ספריה דיגיטלית של התצלומים. בעת בה צולמו התצלומים המהממים הם נדחו ע”י המגזין ועכשיו הם כאן. היא כל כך יפה, הכי יפה בעולם.

Fullscreen capture 08062009 214626.bmp

התמונה ממגזין LIFE

petit A - הבלוג החדש של המותג petit A עלה לאוויר והוא בתקופת הרצה. אתם מוזמנים להציץ ולראות את כל הקולקציות של המותג הצעיר והנחמד. את הבלוג אני בניתי (כמובן מתבנית קיימת ששיניתי לפי רצוני) ויש שם מן הסתם הרבה תמונות שלי מצולמת וזה קצת מוזר. למרות שגם בבלוג הזה, שלי, יש הרבה תמונות שבהן אני מצולמת. אתם מוזמנים להתרשם מהקולקציה, להתעדכן על מכירות קרובות, על פריטים חדשים וכמובן ליצור קשר עם המעצבת, אם תרצו.

Fullscreen capture 08062009 215856

שיהיה לכם המשך שבוע מעולה!

תגובות

  1. הבלוג של Petit A יצא ממש יפה. יש בו אווירה נעימה.
    אני חייבת לשאול. בתמונה שבה את בשמלה ורדרדה ונעליים בצבע Nude, והדוגמנית השניה בשמלה כחלחלה ואותן נעליים כמו שלך באפור, מאיפה הנעליים האלה? הן מדהימות!

    השבמחק
  2. יפה מאוד
    בהמלצתך הייתי בשוק וחיפשתי את מזרח ומערב לא מצאתי (לא יודעת מדוע לא שאלתי) את יכולה לנסות להסביר לי היכן זה?
    תודה

    השבמחק
  3. חמוד הבלוג לגיל הזהב.... אכן מרגש. אני תמיד מתרגשת כשאני רואה זקנה שלשובה בטעם טוב.

    השבמחק
  4. איזה יופי הבלוג לגיל הזהב!! אהבתי!

    hookthelook.blogspot.com

    השבמחק
  5. ל KEREN - תודה רבה, רוב הנעליים בהפקה הושאלו מרשת TOGO וגם שני הזוגות האלה הן משם. אפילו עוד ראיתי אותם בתל אביב, בדיזנגוף סנטר, ניראה לי.

    לאנונימי - החנות מזרח מערב נמצאת ברח' הכרמל 17, זאת אומרת שוק הרכמל בניין 17, אם תחפשי בוואלה מפות יהיה לך קל להבין איפה זה. קשה להסביר בתגובה בבלוג. תכתבי לי מייל ואני אוכל להסביר יותר טוב, אולי בצירוף מפה.

    השבמחק
  6. נראות טוב מדי בשביל להיות מTOGO :)
    אני אבדוק את העניין מקרוב.
    תודה!

    השבמחק
  7. אחלה לינקים!

    דרך אגב, אם את עדיין מצטערת שלא קנית את השמלה הכתומה כמו שלנו מזארה, אז עדיין יש אותה בסניף בסנטר...

    השבמחק
  8. מזרח ומערב09 יוני, 2009 22:39

    לאנונימית ששאלה על חנות מזרח ומערב : יש חנות נוספת בת"א -ברחוב בן יהודה 169.
    אם את בכל זאת רוצה לקנות מהחנות בשוק- זה נמצא בצד ימין של השוק אם את מגיעה מהכניסה של קינג ג'ורג - ממש באמצע השוק ,באיזור שבו מתחיל בערך
    איזור הפירות והירקות. תשאלי כל בסטיונר בשוק ובטח יוכלו גם לכוון אותך.
    בהצלחה

    השבמחק
  9. איזה פוסט משובח:-)

    עוד שני בלוגים נוספו לרשימה

    נשיקות (מלאות בסבלנות:-P)

    השבמחק
  10. הלינק לתמונות של מרילין פשוט מדהים, תודה. איזו יפיפיה היא.

    השבמחק
  11. מרלין אאאא כמה שהיא יפה בלוג מעניין (-:

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!