אווירה מהפכנית ואמנות מינית

P1020170

אין כמו עוד יום חמישי שבו יוצאים מהבית ולא ממש יודעים מה יהיה במהלך הערב. יואב, ידידי הטוב, סחב אותי להפגנה של השמאל החדש המתהווה בישראל, בשד’ רוטשילד ומלבד האווירה המהמפכנית הייתה שם גם מוזיקה טובה וגם נואמים מעניינים. נואמים מכל מפלגות השמאל בישראל דיברו על דברים שמאוד נגעו לי פתאום. היה נעים לצאת מהבעוה בה החיים שלי נתונים בזמן האחרון נתונים ולחשוב רגע על מה אפשר לשנות ואיך אולי יכול להיות לנו יותר טוב. ממליצה לכם לא להסיק מסקנות לגבי העמדות הפוליטיות שלי, אבל השמאל, גם במובן הכלכלי וגם במובן המדיני של הפוליטיקה בישראל תמיד דיבר אליי יותר (יצא משפט קצת מעוות לוגית, כי הרי ממנו אפשר בוודאות להסיק את העמדות הפוליטיות שלי). מעניין אם הפעם לתנועת השמאל בישראל יש סיכוי להיות מאוחדת ולגדול. האווירה המהפכנית הייתה גם כיפית. זה בסדר ואפילו כדאי שיהיה כיף גם באירועים שמדברים על משהו מהותי. זה שימח אותי כי כך כל האירוע הזה נארז באריזה כאילו מגניבה יותר, מה שמושך אנשים להצטרף. אבל מה שחשוב זה שיש אנשים שיש להם רעיונות אחרים ומעניינים ואולי כדאי להקשיב גם להם. אוף, יצא לי הכי שמאלני, אבל אולי זה טוב בעצם.

P1020166 (1)

אחרי בירה עם השמאלנים הוחלט לעלות על הטוסטוס ולהדרים לגלריה רוזנפלד לפתיחה של תערוכה חדשה. התערוכה Sex/Logy שאוצרת אותה שרי גולן הייתה משעשעת למדי. אני לא הייתי ממש בשיא הריכוז בה כי כבר היו בתוכי שני בקבוקי בירה וקצת קבוקים, מה שקצת שימח אוית במידה כזאת שלא בהכרח השאיר אצלי הרבה מהתערוכה שהייתה מהממת, ואתם יכולים לבקר בה בזמנכם החופשי כי היא רק נפתחה. האמת היא שזאת הפעם הראשונהשאני מבקרת בגלריה רוזנפלד מאז שהיא עברה ממשכנה הקודם ברח’ דיזינגוף לדרום העיר הרחוק. המינגלינג היה שווה כמו תמיד וגם גיגית הקבוקים הענקית. אוף, למה אין לי תמונה שלה?

P1020206

כרגיל התלבשתי כמו שחשבתי שמתאים להתלבש להפגנה של שמאל. פשוט ורגוע. השמאלינים, אלא שאני מכירה, לא מפגינים יותר מדי התעניינות באופנה, כך שלא היה צורך להתבלט וגם כי מכנסיים קצרים תמיד עשו לי תחושה של עשייה. זה לא שבאמת חשבתי על כל זה כשיצאתי מהבית. פשוט רצה לי בראש המחשבה על נוחות וכך יצא שיצאתי מהבית כמו פרחחית, אבל עם חולצה מושקעת. לעומת זאת בגלריה, אחר כך, יכולתי להתלבש יפה יותר, אבל למי אכפת?! העיקר שהיה כיף לראות אנשים מוכרים, אמנות סקסית ולהעביר את הערב בתחושה שהכל קורה כאן, כמו תמיד.

P1020207

אני לובשת: גופיה מפולב&בר משנה שעברה, מכנסיים קצרים של מנגו (ישנים), תיק ממנגו וכפכפי הוויאנס.

אחרי שהסתכלתי על התמונות, הבנתי שאין בהן הרבה איכות של צילום אופנה, זה הרי ברור. אבל הן מעבירות את האווירה ל ערב חמישי בעיר. אני מקווה שתאהבו. תודה רבה ליואב שצילם והמשך סופ”ש מעולה.

תגובות

  1. לא זכרתי אם הגבתי פה או לא.
    'איכות של צילום אופנה'- כמה טמון בביטוי הזה. הבלוגים כבר הפכו מזמן לאאוטלטים שמצופה מהם לייצר תמונות במינימום איכות של וניטי פייר... רומי המקוללת הזאת מ-fashiontoast. חח.

    בהחלט לא הייתי יודעת למה לצפות מתערוכת אמנות מינית. אבל דילדו מתחת לציור של ילד בוכה זה בהחלט... שונה..

    ד"א אני אוהבת פוסטים שמאלניים

    השבמחק
  2. דווקא ברור לי למה מכנסיים קצרים ןשמאל הולכים יחד, בעיני זה משהו שקשור לחלוצים וקיבוצים.
    בעיני יהיה נחמד אם השמאל החדש הזה יעשה דברים גם מחוץ לחדרה-גדרה,
    אפילו אם זה הופך את התגובה שלי לפריפריאלית מידי :)

    השבמחק
  3. התמונה הזו שלך היא אחת מהיפות ביותר

    השבמחק
  4. את לבושה מקסים, גם אם פשוט - והתמונות גרמו לי לשוט בדמיוני אל תוך ערב נפלא ומשכיל בגלריה תל אביבית/ניו יורקית.. אבל מלבד כל אלה, אמרי לי נא, הכיצד את מעצבת את שיערך? הוא כה נפלא! :-)

    השבמחק
  5. גמאני אוהבת פוסטים שמאלניים :)
    (אם הפסקתי ללכת להפגנות לפחות שאני אקרא עליהן באינטרנט...)

    אחלה גופיה!

    השבמחק
  6. אקטיביזם ואמנות זה שילוב שהולך טוב ביחד.את תמיד מצליחה לשלב זאת באופן אופנתי. אהבתי.
    נשיקות

    השבמחק
  7. איזה לוק של רקדנית P:

    השבמחק
  8. התערוכה נראת מאוד מסקרנת...והתיק מנגו שלך נראה טוב...

    השבמחק
  9. dana- את צודקת לגבי הציפיה מהבלוגרים ליצר צילומים כמו של מגזינים. זה באמת לא חובה ואפילו קצת מוגזם. אבל מצד שני ככל שהתמונות יפות יותר, אנשים נכנסים יותר לבלוג. אין מה לעשות. זה בדוק. אפילו הטקסטים פחות משפיעים, לצערי. ותודה על ההשקעה בתגובה, פה ובמייל.

    tamar's sweet closet - תודה על התגובה ואת ממש צודקת לגבי המכנסיים הקצרים. זו אותה ההרגשה שהם עושים לי. לגבי השמאל, אני מקוווה שהם יעשו הכל נכון הפעם ויגיעו לכל מקום עם הרעיונות שלהם. זה ממש לא פריפריאלי, זו ממש עצה טובה.

    ilan- אתה כבר יודע מי המוכשר. תודה!

    anais - יקירתי, אין שום דבר ממש כזה משכיל, רק מן מינגלינג עם קבוקים בגלריה. סתם, יש המון אנשים מעניינים שפוגשים באירועים כאלה. אני אשמח לעדכן בפעם הבאה לפני פתיחת תערוכה מעניינת כדי שתוכלי לבוא לראות איך זה. ולגבי השער - אני לא עושה כלום. רק שמפו ומרכך. הסוד הוא בספר, אני מניחה ובסתם יום שיער טוב. נשיקות.

    SHELLY - מותק, כיף לשמוע שאת בעד פוסטים שמאלניים, כי ביומיים הראשונים אף אחד לא הגיב וכבר חשבתי שזה בגלל זה, אבל אז דנה כתבה לי שיש בעיה להגיב ושיניתי את ההגדרות.
    אויל גם את תשימי מכנסיים קצרים ותבואי איתי פעם לאירוע כזה?

    אוירת - מותק,תודה, אבל זובכלל לא אני. זה רק האפשרויות שהעיר מציעה, ואני לקוחת. כן, יש בזה משהו נחמד. שלא רק נהנים ושיודעים שזה אולי למשהו טוב.

    O-Ren - תודה רבה. זו מחמאה מעניינת :)

    the eye - תודה. תיק המנגו שלי מאוד אמיץ ושורד משנה שעברה. התערוכה כולה מאוד מגניבה. אני בחרתי את המיצג הזה בגלל הקטע שלו. אבל הכל שם ממש שווה ביקור.

    השבמחק
  10. ואו לזה לא הייתי מצפה
    ילד בוכה ומתחתיו דילדו, חדשנות משהו?
    ואם לדבר על המראה, אז לא כל מראה שלו חייב להיות סופר אופנתי שמורכב מאינספור דיטילים ואקססוריז, אחלה אאוטפיט קייצי

    השבמחק
  11. shani levi - תודה מותק, אני בדעה שלך לגבי הלבוש, זה קיץ וחם וצריך ללבוש נוח. אני הרי מצטלמת עם כבר שכבר לבשתי ולא לובשת כדי להצטלם. זה לא ממש דילדו מה שיש שם, זה מן משהו אחר, חפץ אמנותי ויפה!

    השבמחק
  12. לצערי לא מתאמבד לי יוטיוב פה, הא כיצד ?

    בכל מקרה, באותו נושא:
    http://www.youtube.com/watch?v=FR-aBOHz1iQ

    השבמחק
  13. איזה ציצים יפים!

    השבמחק
  14. kalba - אם את מתכוונת לשלי והצלחת לראות אותם בכלל, אז תודה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!