ורדרדות קיצונית נפלה עליי

כשנכנסתי לסטודיו, בית של נופר, חברתי בעלת המותג petit A, נחה עיני על השמלה הורודה המהממת הזאת שהייהת תלויה על קולב השמלות המוכנות. לא יכולתי להזיז ממנה את העייניים שלי. הורדרדות הטוטאליות שלה משכה אותי ואני, שלא לובשת כמעט ורוד, בעיקר לא ורוד כזה, חמדתי אותה מיד! למזלי היא מיד הפכה לשלי ועוד באותו היום כבר ידעתי מה אעשה בה ולאן אלבש אותה.

צילום אלירן אביטל 171

לבשתי אותה לאירוע הכי ורוד שיכולתי למצוא בסביבה. האמת היא שקשה לקרוא לזה בסביבה כי מושב רינתיה, היכן שממוקמת הוילה הורודה שלי ויט, “villa veet”, זה מקום מהמם ביופיו גם בעיני בחורה עירונית כמוני, אבל נסיעה של רבע שעה במונית אל מחוץ לעיר ממש לא הופכת אותו לב”סביבה”.

למרות ה”מרלק” היה ממש כיף לצאת ביום חמישי אל מחוץ לעיר ולפגוש בלוגריות שאני מכירה וכאלה שפגשתי פעם ראשונה. לא לחשוב על עבודה, לקוחות ורק להביט בבריכה התכולה והמהממת שבנות עשרה אמורות להנות ממנה בקיץ הזה, ולחשוב איזה כיף זה זה ללבוש ורוד.

צילום אלירן אביטל 172

בתמונות: שמלה של petit A, סנדלים מ-to go, שנשארו עוד מצילומי הקמפיין של petit A, תיק ונטאג’ שהשאלתי מנופר ומשקפי שמש של קררה.

האמת היא שעכשיו קצת ברצינות על הקו השיווקי שחברת רקיט בנקיזר, יצרנית ויט, בחרה לקיץ הזה. האפשרות להזמין נערות אמיתיות לחוות יום כיף בוילה של ויט זה רעיון כל כך הרבה יותר טוב מהשקעה בקמפיין טלוויזיה יקר. כך הבנות יהנו והזיכרון המתוק של ויט ישאר איתן וגם יועבר לחברותיהן. הרי השיווק מפה לאוזן, או מחברים לחברים, זו השיטה הכי טובה שקיימת היום. מלבד זאת, חווית הוילה נותנת תחושה כיפית שיכולה אף להסיר חלק מהדאגות שחוות הבנות כאשר הן בוחרת בין האמצעים להסרת השיער. הרי אי אפשר להתעלם מזה שבישראל לא הולכים שעירים, אפילו לא הבנים. טוב, התלהבתי. חבל שכשאני היייתי בגיל העשרה לא חוויתי קמפיינים שיווקים כאלה ולכן הקמפיין שאני הכי זוכרת, זו הפרסומת לשמפו קליק עם ליאור מילר והשיר המהמם הזה, סורי על איכות, אבל לא מצאתי יותר טוב.

עכשיו, כשאני ניראת כמו גוש ורדרד של תוכן שיווקי, אספר לכם גם שאתמול הייתי בכנס “נתח שוק ותקשרות” של גלובס, כמו כל אשת שיווק שמכבדת את עצמה ובפאנל על מדיה חברתית וטוויטר שמעתי את ערן גפן אומר שמותגים גם יכולים לספר סיפור ולא צריך לפחד מהם ולא להרגיש כאילו הם מפריעים לסיפור האישי שלנו בבלוג. הוא לא אמר את זה ככה, הוא הציג מצגת משעשעת, כיאה לכנס, אבל כך אני מניחה שבחרתי להתייחס לדבריו.

צילום אלירן אביטל 170

צילום: אלירן אביטל

תגובות

  1. בואנה , איזה לבנות אנחנו..

    השבמחק
  2. כמעט ועושה גם לי חשק להיות שם!

    השבמחק
  3. השמלה הנעליים והתיק מקסימים השילוב קצת פחות.

    הבנתי שהכנס היה מביך, מביש לא מקצועי ולא מחדש

    השבמחק
  4. אם כבר התייחסת לכנס של גלובס, וספציפית להרצאה של גפן, אני חייב לציין שההרצאה הזאת הייתה קצת נמוכה לטעמי.
    כל בדיחות ה"ואז הם היו בחתול והכלב ואז הם הזדיינו, והחנון מהקהילות ישב והביא ביד מול המסנג'ר של איזו בחורה" נורא מתאימות לתיכון, ופחות לכנס של אנשי שיווק ואינטרנט.
    אישית, התפתלתי בכיסא בזמן ההרצאה.

    ואם כבר מדברים, אז גם השימוש המטופש בבחורה בביקיני בהרצאה של און - מדובר פה על אנשי שיווק, באמת חשבת שביקיני זה מה שיעבוד? היית צריך להגיד לבחור לבוא בספידו.

    בכל מקרה, גימיקים זה כל כך 2008.

    השבמחק
  5. השמלה מקסימה, את נראית נהדר. שמחה שנהנית!

    השבמחק
  6. השמלה מהממת!
    נראה לי שללא ספק ורוד בוהק וחזק זה הצבע הנחשק לעונה הזו. גם אני מוצאת את עצמי פתאום נמשכת לצבע הזה שמעולם לא הייתי מחסידיו!
    נראה ממש כיף! גם ימי התיכון שלי לא היו מלאות חוויות כיפיות כמו זו... וזכורות בעיקר בתור בליל של מה עשיתי ואיפה הייתי...

    השבמחק
  7. הורוד,הורוד הזה,השתלט על כולנו....
    ראי פוסט.
    השמלה מתקתקה וכך גם התיק והסנדלים.נראה שנהניתן....

    השבמחק
  8. אני דווקא חושבת שהשילוב מאוד מוצלח, השמלה מקסימה.

    השבמחק
  9. אני ממש צמאה לדעת - איך מקבלים הזמנות לכל אירועי הבלוגרים האלה?? אני בלוגרית כבר שנים (כמעט עשר, אלוהים ישמור) וכותבת בין השאר על אופנה, וכותבת טוב. מאיפה צצים היחצנים שמזמינים אותך לאירועים כאלה? אנא גלי לי את הסוד, גם אני רוצה משקפי שמש ושמפניה חינם ולהתחקח בבלוגרים ישראלים, לשם שינוי.

    השבמחק
  10. נראית נהדר
    תיראו את לודוויג שם מתרגש לו מכל הבחורות :)

    השבמחק
  11. נראת נהדר.
    עושה חשק להיות שם (;

    השבמחק
  12. ספי את נראת מקסים! pretty in pink

    השבמחק
  13. בהחלט נראית נהדר.
    שמחתי מאוד להכירך באותו יום...
    אגב, יש לך בלוג מקסים.

    השבמחק
  14. השמלה מדהימה
    אין לי מילים

    השבמחק
  15. איזו שמלה מתוקה!!!
    שילבת יפה עם הנעליים והתיק

    השבמחק
  16. ספי, אני קוראת את הבלוג שלך וגם מאוד נהנת כבר המון זמן ואני חייבת להגיד שלאחרונה מעט התאכזבתי. המינון של התוכן השיווקי נעשה מעט גבוה מדי לטעמי (קררה, tifa, , לילה מיי, petit a ועכשיו גם מותג להסרת שיער).

    כיף לראות איך את מתלבשת, כיף לשמוע על חייך בעיר אבל פשוט קצת מוריד את החשק לדעת שכל דבר שיתנו לך בחינם/ ישלמו לך עליו ממשרד יחסי ציבור יזכה לפוסט.

    אחרי הכל, יש פרסומות בכל מקום בחיים שלנו וכשאפשר בלי זה מבורך ורצוי. אז כמובן שהשיקולים הם שלך אבל אני חושבת שזה פוגם ברמה של הבלוג שלך ומוריד אותה למטה באופן משמעותי.

    הכל נאמר מפרגון ואהדה ואני מקווה שתקחי לתשומת לבך.
    נשיקות

    השבמחק
  17. מפתיע לראות שיש נעליים כאלה בטו גו
    בחיים לא הייתי מנחשת.
    והשמלה באמת חד פעמית

    השבמחק
  18. השמלה לדעתי ממש מתוקה ומיוחדת,
    בקשר לנעלים, גם אני כמו "אמיליה" מופתעת (לטובה) שהם מ-טו גו, יש לי ממש רושם רע על החברה..
    אבל עזבי את זה, בקיצור את נראית נהדר!

    השבמחק
  19. גם אני לא חובבת ורוד צועק כמו בשימלה (וגם לא ורוד פוקסיה), אבל תכלס השימלה ממש מקסימה וגם מתאימה לך :)

    אולי יש אותה בעוד צבעים?

    השבמחק
  20. השמלה מושלמת בשבילך - ההדפס, הצבע, הגזרה. מושלמת לצבע העור שלך והשיער!

    אבל המשקפיים מאוד הרסו - לוק כזה נשי ורענן חבל לשבור עם משקפיים ספורטיביים וגבריים.

    xxo

    השבמחק
  21. לעמית האחרון - אתה לגמרי צודק. כשלקחתי את המשקפיים איתי חשבתי שהם עושים תחושה של חופש ונופש, אבל כשראיתי את התמונות הבנתי שזו לא הייתה בחירה טובה כי הם נורא שחורים וגדולים.

    תודה רבה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!