בפאפא’ס, בכרם התימנים

IMG_7565

ממש לפני כמה דקות חזרתי מארוחת הצהריים שאכלתי ב”פאפא’ס”. מסעדה איטלקית מהממת בכרם התימנים בתל אביב. מעניין שכשכנה שם המסעדה “ביג מאמא” , לא הלכתי לאכול שם מעולם. עכשיו שזה דווקא ה”פאפא’ס”, עם העיצוב הוינטא'ג’י המגניב, בא לי לבקר שם הרבה יותר ולכן לא הייתה זו היום הפעם הראשונה שאכלתי שם.

IMG_7567

אני לובשת: “שמלת חולצה” מתנה מחברה שהביאה אותה מלונדון, נעלי פלסטיק מהמשביר מלפני כמה שנים, צמיד פלסטיק מדיווה.

מאחר ועכשיו אני עובדת בבית וארוחת הצהריים היא הסיבה שלי לצאת החוצה, היא נקבעה ל-13:30. עבדתי בסוג של טירוף מהבוקר ובפעם שהסתכלתי על השעון כדי לראות מה השעה, גילתי שכבר 13:32 ושזה כבר הזמן ממש להיות שם. אז זרקתי על עצמי את השמלה הזאת שהייתה גם ככה מעוכה על הספה ושילבתי לה אקססוריז אדומים כי רק ככה “שמלת החולצה” הזאת לא תיראה כמו מדי אחות. הרי בשילוב עם סנדלים לבנים זה ממש ממש מסוכן, עוד עלולים לבקש ממני לטפל בפצועים.

עליתי על האופניים וגיליתי שלהגיע לאלנבי דרך רחוב טשרניחובסקי זה ממש הרבה יותר מהר ונוח מדרך רחוב קינג ג’ורג’. עם הגילוי המהמם הזה הגעתי שמחה לארוחת הצהריים באיחור אופנתי של פחות מרבע שעה. האמת היא שהאוכל היה נחמד מאוד, עם סלט מעולה למנה ראשונה וספגטי בולונז אלים במיוחד שקפץ עליי כמה וכמה פעמים והרוטב תקף את השמלה בשני מקומות. התנפלתי על המגבונים הלחים, אבל אפילו הם לא הצליחו להוריד את המפלצת לגמרי. נקווה שיהיה בסדר בכביסה.

IMG_7577

המסעדהמעוצבת די נחמד עם כורסאות רכות שניראות כמו מפעם וקיר הבקבוקים הצבעוניים שמשחק בתפקיד השוס העיצובי החזק של המקום וקשה להזיז ממנו את העיניים, כך שמזל שישבתי עם הגב אלין, מה שעזר לי להתרכז ביואב ובארוחה. מדובר פשוט בבקבוקי זכוכית שבצעו אותם בצבע מיוחד לזכוכית וזה עושה את המקום לעוד יותר מהמם. ולשמלה שלי יש מאחורה סרט שנקשר ומוסיף קצת נפח לשמלה הקצרצרה הזאת שקצת מביך לרכב בה על האופניים, אבל אני מתגברת בקלות ומקווה שלא יראו לי את התחתונים.

IMG_7584

זה היה השולחן לידינו והוא היה יפה כמעט כמו השולחן שאנחנו ישבנו. האמת היא שרציתי לצלם עוד תמונות של המקום, אבל בגלל האור השרוף מבחוץ וגם בגלל שהמצלמה עשתה קולות של “הבטריה שלי עומדת להגמר”, החלטתי להתרכז במלחמתי נגד הבולונז. באיזשהו שלב הייתי כולה מכוסה מפיות. יש לי תמונה של זה ,אבל לא ניראה לי שכדאי לכם לראות אותה. אני מעדיפה להשאיר רושם חיובי מכל הארוחה הזאת.

בגלל שיואב, ידידי, רגיל לסיים ארוחה בקינוח עלה לי רעיון גאוני. לקפוץ לשוק הכרמל שצמוד למקום ולאכול מלבי. זה היה רעיון ממש גאוני עד שהמוכר ביקש נשיקה. זה היה מדהים שזה היה לא רק ממני, אלא גם מיואב. פשוט לא יאמן מה אנשים מרשים לעצמם. אז כשהוא לא הסתכל ברחנו וסיכמנו את כל ארוחת הצהריים כמשהו ממש מוצלח. אמרתי כבר שכיף איתי?

תגובות

  1. יפה!
    אהבתי את שילוב השמלה עם האקססוריז האדומים.
    נראה נחמד המקום הזה, נשתדל לבדוק אותו מקרוב מתישהו בקרוב...

    השבמחק
  2. התמונות של המסעדה מאות יפות, היא נראית ממש מהממת!
    אגב, אני לגמרי מסכימה שרחוב טשרניחובסקי הוא גם הרבה יותר יפה לנסוע דרכו:)

    השבמחק
  3. נראה מקום מקסים והקיר בקבוקים באמת שוס!
    כמו תמיד - אאוטפיט מדהים ומתאים למאורע, ואני חייבת גם לציין שהשמלה הורדרדה גם מהממת! (וגם אני לא מחובבות הורוד. בכלל לא.)

    השבמחק
  4. התמונה עם הבקבוקים מהממת.
    אני כל כך מתחרטת שלא קניתי את נעלי הפלסטיק ההם מגלי.. טעות

    השבמחק
  5. המקום נראה מקסים וגם את נראת מקסימה כתמיד.. אף פעם לא יצא לי להיכנס למסעדה הזאת זה תמיד נראה לי טיפשי מצידי בגלל שהמסעדה של אבא שלי בהמשך הרחוב :)

    השבמחק
  6. !Ugly Jewelry - תודה. זו בערך הדרך היחידה שאני יכולה ללבוש את השמלה. המסעדה בטח ממש קרובה לחנות שלך, זה ממש ליד שוק הברמל. אוי, חבל שלא זכרתי, הייתי באה לבקר.

    מורן - תודה רבה! השמלה הורודה ההיא היא אכן יוצאת מהכלל. באופן מפתיע, התחלתי ללכת די הרבה עם השמלה הזאת שבבלוג הזה.

    שיקסע - היא מהממת בערב וביום. כדאי לקפוץ לשם.

    tamar's sweet closet - אין מה להצטער על נעליים שלא קנית. יהיו עוד הרבה כאלה שאפשר לקנות, גם מפלסטיק. התמונה מהממת בזכות הצלם המוכשר. תודה!

    saray - תודה, אפשר ללכת פעם יחד לפאפא'ס ועכשיו שהזכרת לי את המסעדה של אבא שלך. אני חייבת לבקר בה כבר. ניראה מתי יצא לי, אני סקרנית.

    השבמחק
  7. השמלה מאוד יפה.אם אני לא טועה היא מאוד דומה לשמלה מזיפ מהקיץ הנוכחי. גם להם היתה שמלת חולצה בפסים של ירוק ולבן. אכן חכם לשלב עם אקססוריז באדום. גם כתום היה יכול להראות טוב.

    פאפא'ס אכן טובה, ולביג מאמא נשאר מקום חם בכרטיס אשראי שלי להזמנות הביתה...

    השבמחק
  8. תמונות יפות. אין דבר כזה "אור שרוף".

    השבמחק
  9. keren - לא יודעת בקשר לזיפ, לא נכנסתי לשם הרבה לאחרונה, אבל את השמלה שלי אני מאוד אוהבת. תודה רבה!

    eran mahalu - תודה, אני יודעת שאין דבר כזה "אור שרוף", אבל זה לא אומר שאי אפשר לכתוב את זה.. :)

    השבמחק
  10. חובה, חובה עלייך לבוא לבקר בפעם הבאה!
    :-)

    השבמחק
  11. תגידי יכול להיות שהיית היום בגלידריה וניליה בבאזל?
    ודרך אגב זאת אני מהמייל- מצאתי דירה!!! בפינקס!! הידד :)

    השבמחק
  12. alisa - אני נורא שמחה שמצאת דירה ואת עוברת לעיר. לא, זאת לא הייתי אני, את יכולה למצוא אותי יותר בסביבות דיזינגוף סנטר, כבר לא כל כך מגיעה לאזור באזל. בהצלחה בעיר!

    !Ugly Jewelry - מבטיחה בפעם שאהיה באזור:)

    השבמחק
  13. אהבתי את השמלה, מונחת עליך מעולה, למרות שזה נשמע כמו מילים של מוכרת אין דרך להגיד זאת אחרת :)

    השבמחק
  14. אנינימי - תודה רבה, ולא יוצא לי לדבר הרבה עם מוכרות בנימה כל כך אישית, אז לא הייתי חושבת ככה בכל מקרה.

    השבמחק
  15. השמלה מקסימה, אהבתי את הטאץ' האדום שמוסיף מאוד.

    השבמחק
  16. התמונות מקסימות ואת מקסימה! נראה כמו בילוי צהריים מהנה במיוחד! ולגבי אופניים ושמלות קצרות- זה דבר סקסי במיוחד:) גם אם זה לא הכי נוח

    השבמחק
  17. השמלה מקסימה. המקום בהחלט נודף ריח וינטז'י שזו כבר נקודת זכות בעיניי. רשמתי לפניי אבדוק בקרוב.

    השבמחק
  18. אלו התמונות הכי יפות שלך, בעיניי

    מקסים! ונראה שממש נהנית
    אין כמו אוכל.

    השבמחק
  19. ד"א מה פשר הורדתי מהקישורים שלך? אני לא בלוג מישראל? אני כלב?!?!

    השבמחק
  20. דנה, יקירתי. הורדתי, כנראה, בזמנו כשהפסקת לעדכן, באמת שכחתי מזה, אחזיר מיד. נשיקות.

    תודה, לכל הבנות על כל המילים הטובות.

    השבמחק
  21. יואוו את נראית כזאת תמימה וחמודה בתמונה הראשונה..
    ממש לא מתאים לך :)

    השבמחק
  22. kalba my dear - מתי את באה לראות את לולה? או שעכשיו אתץ כל כך עסוקה בעיסוקייך שאין לך זמן?! באמת לא מתאים לי.

    השבמחק
  23. תמונות ממש מוצלחות שלך !

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!