כמה המלצות כיפיות…

Collages

היום היו לי כמה רגעים בכל הלחץ הגדול שבו אני שרויה עכשיו כדי לשחק קצת עם המצלמה מול המראה. ניצלתי את זה שהצלם שלי לא נמצא בהישג יד והחלטתי לצלם תמונות בעצמ, בלי לדעת מה יהיה השימוש שלהם. התלבשתי כך לפגישה. בחרתי משהו לא פורמלי והרגשתי שהאאוטפיט הזה מתאים למצב הרוח שלי. לפעמים אני מרגישה שאני צריכה להקשיב לעצמי לרגע כדי ללבוש משהו שמתאים ליום שעומד לפניי. לפעמים לחצי היום-יום לא מאפשרים לי לעצור ולקחת שניה כדי לחשוב מה אני רוצה להיות היום, מה להרגיש ומה לגרום לבגדים שלי להעביר, ואז אני מתחרטת על הבחירה. טוב, זה לא קורה הרבה, למזלי.

צעיף וסנדוויץ'

אז ככה:

התמכרות הרגע: אני עובדת מלא בזמן האחרון, אבל אני גם מכורה לסדרה FRINGE. אם אתם בעניין של מדע קיצוני ואפל וחקירות FBI עם מפלצות מגניבות, דברים מעבר להבנתנו שמסתדרים לפעמים באופן הכי מושלם ולפעמים לא נפתרים לעולם, כאשר כל זה עשוי מעולה ועם דמויות מרגשות שגורמות לכם לרצות להיות במחיצתן, זה בשבילכם. פייסי מ”דוסון קריק” משחק שם ופעם ראשונה שהוא ניראה מהמם. לא יודעת אם זה משודר בארץ. השתמשו ב”ראפיד שר” בתשלום, זה מוריד מהר. מי היה מאמין שמישהי שאין לה אפילו טלוויזיה בבית תתמכר לסדרה. כן, אין לי טלוויזיה…

התחדשות אינטרנטית: פתחתי לעצמי tumblr וקראתי לו you can be yellow too.זוהי שיטת הבלוגינג הכי נוחה שנוצרה עד היום בעולם. לא סיימתי עדיין לפענח לגמרי את כל הפיצ’רים והתוספות, אבל אתם יכולם להציץ ולהתרשם. בקרוב זה ישמש אותי לתמונות מגניבות. יש לינק פה בעמודת הוידג’טים של הבלוג, עם תמונה ממוסגרת שלי. מי מכן שרצתה לפתוח בלוג וחששה. זו הדרך הכי קלה. תנסו…

עוד התחדשות אינטרנטית: sense of fashion מיזם אופנה ישראלי של דריה שועלי, בחורה עם סטייל. רשת חברתית למכירות, קניות ושיתוף אופנה. גם מעולה וגם ישראלי. כנסו לעמוד החדש שלי שם שסוף, סוף התפניתי לפתוח, אולי יבוא לכם גם. לא יודעת מה יש לי שאני כל כך מעודדת אתכם להשתתף במדיה חברתית ולפתוח בלוג. זה באמת נורא כיף.

צעיף וסנדוויץ'1

אז מה לבשתי: ג’ינס ישן ממנגו שבתחילת הקיץ חזרתי אליו כאשר קיפלתי אותו למטה. חולצה מ”דליתי” מהקיץ שעבר, סנדלים לבנים מחנות בקינג ג’ורג’ שנקנו בתחילת הקיץ וליוו אותי בגבורה עד סופו, שיגיע כבר. וצעיף שקיבלתי ממש אתמול מחברתי מיכל ששבה מהודו. לא הלכתי איתו כי היה חם מדי, אבל אני מאוד אוהבת את הצבע שלו ואיך הוא נותן לכל האאוטפיט הפסטלי והפשוט הזה קצת יותר הדר.

אה, וכמעט שכחתי. בתמונות האלה מופיעה לראשונה המראה שלי. היא מהממת, מינימליסטית ויש לה רגליים. אחרי שחצי שנה, כמעט, לא הייתה לי מראה, התפנקתי במראה הזאת. מתנה מאמא.

אומרים שיתקרר בסופ”ש. נשיקות לכולם!

תגובות

  1. איכשהו גרמת לכל חוטי החשמל בתמונות להראות מגניבים, דבר שבד"כ מעיק על העיניים שלי מאוד

    תתחדשי על המראה! איך חיית בלעדיה חצי שנה אני לא מבינה

    השבמחק
  2. loni - התגובה שלך משעשעת, תודה. הם הכבלים של הראוטר שלי. בלעדיהם הייתי צריכה לגנוב אינטרנט מהשכנים :), אז ברור שהם מגניבים.
    ולגבי המראה, יש לי מראה ממש גדולה באמבטיה, אבל כזאת שלא מראה את כל הגוף. בואי נגיד שהסתדרתי, אבל חיי השתפרו מאוד עם הגעתה של המראה הנחשקת הזאת שיש לי אותה כבר חודשיים בערך.

    השבמחק
  3. הקולאז' הראשון ממש יפה והחולצה מאוד מזכירה את הלוגו של הבלוג.
    המראה ממש יפה, הרגליים נותנות לה אופי :)
    ולגבי פרינג', אני עוקבת מאז שהיא התחילה, עכשיו כבר משודרת העונה השניה. האבא משחק שם פשוט מעולה.
    ואם אהבת אותה אז כדאי לך להתחיל גם עם flash forward. כל האנשים בעולם מתעלפים ל2:17 דקות ורואים מה יקרה ב29 לאפריל 2010 וככה זה מתחיל. שווה!

    יצא לך פוסט ממש קליל ויפה. פתחת לי את הבוקר בצהוב בהיר :)

    השבמחק
  4. תמונות חמודות! אהבתי את מסגרות הפולארויד, וגם את המוזהבת של הtumblr.

    השבמחק
  5. מהממת כרגיל, סוףסוף אני רואה את החולצה שעל הלוגו! היא מקסימה.
    והמראה נהדרת,הרגליים שלה מגניבות לגמרי.

    השבמחק
  6. תמונות טובות דווקא בתור צילום מול מראה,ואחלה תאורה גם יש לך שם!אהבתי את הקולאז'

    אנחנו בבית גם מכורי פרינג' קשים,אבל דווקא התאמצתי לשכוח שמה שמו (שכחתי)היה פייסי...מורידים דווקא בISO HUNT צ'יקצ'אק
    החולצה מהלוגו של הבלוג?....

    השבמחק
  7. keren - הפרופסור המטורף הזה ממש מקסים. מאז סיימתי את העונה הראשונה שלשום אני הכי מתגעגעת לדמויות. בחיים לא הייתי כל כך מחוברת לסדרה לפני. אני אנסה את הסדרה שהמלצת עליה והחולצה היא באמת מהלוגו של הבלוג.

    standing ovation - תודה רבה, יקירתי. אני מאוד אוהבת לעשות את קולאז'ים האלה בפיקאסה. זה קל ומגניב.

    מורן - תודה רבה. חיכיתי הרבה זמן בלי מראה כי לא היה לי כסף ורציתי דווקא את המראה הזאת. בסוף זה השתלם.
    סופ"ש מעולה.

    lian - תודה רבה על התגובה. מוזמנת תמיד! אין מה להגיד, פרינג' זו סדרה מדהימה. החולצה באמת מהלוגו של הבלוג. היא הייתה ההשראה כי היא באמת צהבהבה מספיק.
    ביקרתי אצלך בבלוג ומאוד אהבתי :)

    השבמחק
  8. בקיצור, זו חולצת הטרייד מארק שלך? היא נהדרת, ואהבתי את האופן שבו שילבת את הצעיף, אני אוהבת את הניגוד בין הקיציות שלה לחורפיות של הצעיף.
    פרינג' אחלה סדרה, שחקנים נהדרים. קצת חבל לי שהתסריטאים חשים צורך לסיים כל פרק באווירה מוסרנית, אבל שוין, אין מושלם. גם Flash Forward שהמליצו לך עליה פה נחמדה (ג'וזף פיינס בתפקיד הראשי ולצידו הקוריאני מהארולד וקומאר), אם כי מושכת לכיוון הדרמה-מסטיק. יחסית לבחורה בלי טלוויזיה, גם אני מכירה יותר מדי סדרות...

    תתחדשי על המראה!

    השבמחק
  9. חולצה משגעת והשילוב עם הג'ינס הבהיר מוצלח ביותר!!!
    כתבת שאת עובדת הרבה,במה את עובדת ביום-יום?

    השבמחק
  10. אמא ואבא שלך מהממים שם באילת... מקווה שאת גם טיפוס של חורף כמוני.. אני חידשתי קצת אז תיכנסי

    השבמחק
  11. תמונות כייפיות! במיוחד הקולאז' שפירגנת לעצמך (-:

    ויש לך אור מטורף בדירה!
    מאוד אוהבת את הפוסט הספציפי הזה - הוא נינוח (-:

    מוזמנת לבקר

    השבמחק
  12. נעלולה - סורי על העיקוב בתגובה, אני קצת רחוקה ועסוקה :) זו באמת חולצת הטרייד מארק שלי והצטלמתי איתה לבלוג לפני יותר משנה, כך שיש רבים שלא ראו וכאלה שלא זכרו. מבטיחה לנסות את הסדרה. תודה ונשיקות.

    שרונה - תודה רבה. שמחה שאהבת. אנ יעובדת בקידום מותגים במדיה חברתית. עובדת מהבית תחת המותג שלי way too yellow. בין השאר גם כותבת בלוגים.

    Clothes on Trees - שמחה שחזרת. אני כבר נכנסת.

    חן - יש לי באמ תאור מאוד יפה בעיקר בבוקר בסלון. לפעמים זה חסרון כי קשה לעבוד בכזה אור. אולי אקנה וילון אטום. הוא היה ה=באווירה נינוחה. אנ יבכלל מאמינה שפוסטים צריכים להיות כמה שיותר נינוחים וחלק מהיום יום.
    אשמח לבקר אצלך.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!