במטבח של קלבה

Picture 506

בשבוע שעבר הייתי חולה וכל מה שהיה לי כח בשבילו זה לבהות במחשב שלי, להירדם על ספות של אנשים אחרים, להתבכיין על מר גורלי וללכת למכירה של קלבה ביום שישי. זה שהיא גרה בבניין מולי כנראה איפשר את כל האופרציה המסובכת. אני חייבת לציין שמכירות בבתים ברחוב ריינס היו תמיד אהובות עליי במיוחד. רחוב בו מתגוררות נערות ריינס חייב להיות רחוב עם סטייל, רחוב אשר לתושבות שלו ארונות מלאים בדברים מגניבים שהן מתות להיפטר מהם. בכלל, האפשרות לקנות בגדים בסכומים שלא עולים על 20 ש"ח נראתה לי תמיד מפוקפקת ולא אפשרית בעליל. השופינג הזול והאיכותי הכמעט יחיד שאני מכירה הוא בארון של אמא שלי ויש לי כבר כמה מציאות טריות שמחכות להופעת הבכורה כאן בבלוג. אבל במכירה של קלבה הבנתי שזבל של מישהו אחד יכול להיות אוצר של ממש למישהו אחר ולכן בעודי מארחת לה חברה ומשתעשעת בשיחות חולין עם הקונים שלא הפסיקו להגיע, בחרתי גם לי מכנסיים מחויטים רחבים בגזרה גבוהה וצמודה במותן. המכנסיים התבררו כעשויים מ-100% צמר כאשר כבר באותו הערב הספקתי להטיל עליהם כתם של רוטב סויה והתחלתי לחשוב על דרכים לנקותם וגיליתי שהניקוי היבש יעלה לי יותר מסכום הרכישה השווה.  אני חייבת לציין שאמא שלי פגשה היום את המכנסיים כאשר ביקרה אותי בדירתי הצנועה ולא הייתה מרוצה מזה שמכנסיים של מישהו אחר עשו את דרכם לארונ וטענה שיש לה יותר יפות לתת לי. ככה זה אימהות עם בגדים.

Picture 508

בתמונות: חולצה: מנגו (לפני 5 שנים), מכנסיים (עלו 20 ש"ח) וחגורה (עלתה 10 ש"ח): מהמכירה של קלבה, שרשרת: וינטאג' של אמא משנות ה-80, נעליים:forever21,

סילחו לי על פרצופי החולני בתמונות וגם שימו לב ליישום של טרנד הלנז'רי שאני מיישמת כאן, כאשר רואים לי את החזייה. עוד לא ממש הסתובבתי ככה ברחוב (ברחוב ריינס לא נחשב), אבל זה בהחלט ניסיון. תודה רבה לדותי על הצילומים במטבח הוינטאג'י של קלבה.

לאחר שהרגשתי שמספיק לי לשבת במרתפה של קלבה המכשפה וחציתי את הכביש לביתי הקט. מיד עם סיום הטיפוס הקשה לקומה ה-3, עלה במוחי הקודח רעיון איך לשלב את המכנסיים עם פריטים משובחים מארוני הצהבהב. בתוך שניות שלפתי חולצה ורודה וויקטוריאנית שנרכשה לפני מספר רב של שנים (5 לפחות) במנגו בסכום אסטרונומי של 129 ש"ח (אז בהיותי סטודנטית זה באמת היה הרבה עבורי) ממחבואה וצירפתי את שרשרת החרוזים שהייתה שייכת לאימי עוד מימי ילדותי בארץ רחוקה ובהתקף של אושר פתאומי חזרתי לקלבה. שם מצאתי עוד בנות מגניבות מודדות בגדים. התיישבתי לי על שרפרף והמשכתי לרכל. עד שפתאום הגיעה בחורה מגניבה במיוחד ששלפה מעמדת החגורות חגורת כסף קטנה ומהממת. לאחר מירמור קל מצידה על גודלה הקטן מדי, החגורה נחתה בחיקי בדיוק ברגע שנערה צרת מותניים אחרת זיהתה את הפוטנציאל שלה ומיד חשקה בה בעוז. לא ויתרתי על המציאה ורק בגלל מגניבותה של החגורה החלטתי לא להקשיב לתחנוניה בקשר לחתונה של חברה ושמלה שזה מתאים לה ממש, שבכל הזדמנות אחרת היו אולי ממיסים את ליבי וגורמים לי לוותר על המציאה. הדבר היחיד שיכולתי לעשות עבורה הוא להבטיח לה שתוכל להשאיל ממני את החגורה בעת הצורך. מעניין אם זה יקרה.

Picture 506-1

קלוז-אפ על החגורה ועל המרקם המהמם של מכנסי הצמר

Picture 500 

קונות מאושרות ודותי

 Picture 494

קלבה הבסטיונרית

ביום שבת עברה עליי חוויה איומה, כאשר חברתי ליה החליטה שעלינו להכין דים-סאם בעזרת כלי האידוי המרהיב שהיא קנתה לי ליומולדת. אני לא מאמינה שהגעתי לגיל שבו מקבלים כלי בישול במתנה. בכל מקרה, זה היה מעייף, מטנף וכישלוני. לא מסכימה יותר לתכניות של ליה להפוך את ימי שבת לעוד יום עבודה במטבח. אבל למרות שקיבלנו zero results וכאב בטן, היה לנו גם קצת כיף. מעכשיו, מאדה רק ברוקולי.

הכינו מרק ואת השמיכות. אולי הגיע הזמן שגם אני אוציא את הפוך כי החורף כאן. נשיקות

תגובות

  1. תתחדשי!
    המכנס מהמם, הוא יושב עלייך פשוט מעולה. זה ממש יפה שהוא רחב ואת כל כך רזה, כי זה מבליט את המותן הצרה שלך. חוץ מזה אהבתי ממש את השילוב עם החולצה וחגורת הכסף. יו גו גירל!

    השבמחק
  2. הי
    נסי להסיר את הכתם עם סינטבון - הסבון המיושן הזה הוכיח לי לא פעם את יכולותיו הקסומות

    השבמחק
  3. בובה, את פשוט מהממת!!! המכנס הורס והחגורה סופר שיק!!! אני לא מאמינה ששילמת עליהם את הסכום הזעום הזה! נשיקות

    השבמחק
  4. אהבתי את המכנסיים עם החולצה העדינה הזאת. 20 ש"ח זה ממש שווה.

    השבמחק
  5. ושימו לב אנשים- אצל קלבה קנית , לא טעית!
    יש פה את כל המידות, גם לקטנות גם לגדולות!

    השבמחק
  6. הרשי לי להיות סקסיסטית לרגע ולומר שאת נראית כוסית אחושלינגלינג בתלבושת הזאת.
    ועכשיו, לעניינים אחרים- כנראה אגיע לת"א בסופ"ש הבא :) בסופ"ש הקרוב יש לי 240290967290 עבודות לעשות....

    חיבוק וירטואלי עד החיבוק האמיתי!

    השבמחק
  7. גם אני לא האמנתי שאפשר לקנות דברים שווים ב-20 ש"ח, אבל את וקלבה הוכחתן אחרת. זה גורם לי להצטער שלא טרחתי להגיע מכפר-סבא.

    השבמחק
  8. כן ושתי יצאת כאפה...

    השבמחק
  9. החולצה הורודה מהממת. בכלל השילוב של ורדרד עם אפור וכן תכלכל עם אפור (כמו גם עם אדום) הורס..
    עשית לי חשק :)

    השבמחק
  10. וואו!
    אחת התלבושות שהכי אהבתי
    אנונימי הקדים אותי
    אבל גם בעיניי אפור וורוד הוא שילוב מנצח
    והפריטים הנ"ל פשוט הורסים!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!