שני חתולים לא באמת מתים

IMG_3078

אחרי עוד ארוחת צהריים משעשעת ביום חמישי האחרון עם ידידי יואב ביקשתי ממנו לצלם אותי עם מעיל “הברדלס המת שלי”, כמו שהוא קורא לג’קט הפרווה הסינטטית הקצר והחמוד שלי. כבר כמה פעמים שמתי לב שארוחה שכוללת בשר אדום, הפעם היה זה ההמבורגר, גורמת לי לקצת טירוף זמני ולמצב רוח שעלול לגרום לכמה פאדיחות אם אני לא תופסת את עצמי בידיים ברגע האחרון. אז ההמבורגר היה טעים למדי, אבל קצת גדול מדי. ניראה כי אני כבר לא רגילה לאכול הרבה אוכל בבת אחת, בעיקר לא משהו שצריך ללעוס אותו כל הזמן.

טוב, לענייננו. הדבר שמאוד שיעשע אותי בעודי שרויה במצב המוזר שתיארתי קודם זוהי יצירת האמנות החתרנית שמצאתי כאן באמצע רחוב לילנבלום, בפינת נחלת בנימין. אני חייבת לציין שלמרות שאני מאוד אוהבת חתולים ומעולם לא פגעתי בשום חיה פרוותית וחמודה (כי ג’וקים כן רצחתי בחיי), זה עדיין קצת הצחיק אותי. אם מישהו יודע מה הייתה כוונת האמן, מוזמן להאיר את עייני בתגובות. שימו לב, שאני ממש משתדלת לא לדרוך על הדם…

IMG_3071

IMG_3073


אין ספק שאאוטפיט שחור ברובו כאשר כתם הצבע היחיד הוא הג’קט המנומר שלי גורם לי להראות מאוד רוסיה וכדי לחזק את הרוסיות שלי הצטלמתי ליד השלט המאוד אדום הזה. אחר כך, כשכבר חזרתי הביתה עברתי ליד קיר שלם שמצופה במודעת  אלה אשר היה יכול להיות כל כך הרבה יותר טוב לצילומים. אבל מה לעשות, חוסר השלמות עושה אותנו לכאלה מעניינים לפעמים. עוד משהו בקשר לאאוטפיט – זה הכי נוח בעולם להסתובב עם טיץ, סוודר ומגפיים שחורים כשאפשר לזרוק עליי משהו כל כך נעים ופרוותי ולקרוא לו מעיל. ובגלל שזה נוח אני הלכתי בלבוש המושלם הזה יומיים רצוף .התמזל מזלי ולא פגשתי כמעט אף אחד מוכר ביומיים האלה שיוכל להגיד שאני לא מחליפה בגדים. זה מן סוג של אישומים ברמת בית ספר תיכון ונהגנו אז לרכל כך כאשר לחלק מהתלמידים לא היה ארון מפוצץ בבגדים. היום זה ניראה לי קצת טיפשי ומיותר. מזל שזה כבר מאחוריי.

IMG_3075
IMG_3079

פה בתמונה אני מראה ליואב, איך ה”ברדלס המת שלי” ניראה מצידו השני. זה מדהים איך הטכנולוגיות של יצור הטקסטיל התקדמו כל כך שאפשר לחקות באופן מושלם לגמרי כל סוג פרווה. היום ניתן להתחדש במעיל מנומר בלי כל צורך לפגוע בחיות, אבל בתי האופנה הגדולים כמו “פנדי” ואחרים מייצרים עדיין מוצרי יוקרה מפרוות אמיתיות. זה נורא עצוב ובעיקר מיותר. אני מקווה שזה ייפסק בקרוב, כי הרי כל מי שאני מכירה הינו נגד שימוש בפרוות אמיתיות בעולם האופנה.

מי מכם נפל לטרנד המנומר והתאהב בו השנה למרות כל מה שחשבתם על פרוות מנומרות וסינטטיות, כמובן, קודם?

IMG_3085
בתמונות: מעיל: אמא שלי תפרה לי (לפני 5 שנים), טיץ: מנגו (ישן), סוודרר שחור ישן כלשהו עם חור מגניב בגב, תיק: זארה. מגפיים: קינג ג’ורג’ (משנה שעברה).

הלוואי וכבר יהיה קר מספיק בשביל המעיל הפרוותי השני שלי.
נשיקות לכולם! מיאו!

ותשתו קולה זירו. זה ממש טעים וגם מתרץ את שאני שאני מצולמת עם בקבוק (זו לא פרסומת, סתם לא סיימתי את הקולה עם האוכל).

תגובות

  1. מסכימה לחלוטין עם העניין שזה מיותר לייצר בגדים מפרוות אמיתיות שאפשר לעשות פרוות סינטטיות יפות בידיוק באותה מידה!
    אהבתי מאוד את האאטופיט:)

    שנה אזרחית טובה!

    השבמחק
  2. האמת היא שמהתמונות הקודמות כבר התאהבתי במעיל, אמא שלך מוכשרת,
    ומעניין אותי האמת מה בחרת ללבוש לסילבסטר בסופו של דבר (:

    שנה טובה!!

    השבמחק
  3. אוהבת מאוד מנומר (גם בשילוב של שחור-אפור-לבן) אבל לא במעיל.
    בחולצות זה יותר עדין.

    השבמחק
  4. המעיל נראה יפה מאוד, אבל אני בטוח שהוא לא מרגיש רך ונעים כמו מעיל פרווה אמיתי.
    לדעתי, אופנה טובה משלבת את כל החושים ולמגע יש תפקיד חשוב אצלי.

    אהבתי את האוטפיט וגם את החתול... אבל אני בעד דיאט קולה רגילה, זירו לא עושה לי את זה.

    השבמחק
  5. בתאל ג. - תודה רבה ושנה מהממת גם לך!

    Replica. - כן המעילון הזה לוהט ואני האמת לבשתי אותו בסילבטטר במסגרת האאוטפיט האחרון בפוסט הקודם. הלכתי על הכי נוח כי יצא שבאמת הייתי צריכה משהו נוח בלילה קצת מטורף ההוא.

    אנונימי - אוקיי. אבל אני חושבת שאם כבר מנומר אז ללכת עד הסוף וזאת אורמת על מעיל. ובאופן כללי אף פעם לא ראיתי חולצה מנומרת יפה, אם אראה כזאת ממש אשקול לנסות.

    the eye - תודה רבה, יקירי. אני בטוחה שפרווה אמיתית מרגישה הרבה יותר מושלם, אבל אני עדיין מוכנה לוותר על זה ולהשאיר את הפרווה על החיות כי באמת שאין לי ממש צורך בה כאן :).
    ולגבי הקולה - זירו כל כך הרבה יותר טעים. בקיצור - לא מסכימה איתך! נשיקות ושנה מהממת.

    השבמחק
  6. ממש אהבתי את הלבוש. תמיד סלדתי מכל לבוש שכלל "חברבורות" כלשהן, והנה הצלחת לגרום לי לשנות את דעתי.

    השבמחק
  7. התמונת משדרות חורף קר!!!איזו אשליה לא? התמונה האחרונה כאילו הצטלמת בניו יורק

    הכי כייף הלוקים האלה שגם נראים טוב ומיוחד וגם נוחים!!!!!

    השבמחק
  8. מנומר עושה לך טוב.
    ונראה לי שאם לא מספיק קר כדי לשים את המעיל שלך בינואר, כנראה שכבר לא יהיה מספיק קר... המנוס היחיד הוא לטוס לחו"ל שוב. :)
    אהבתי גם את הפרסומת הסמויה לקוקה קולה!

    השבמחק
  9. hadas - אני שמחה ששינית את דעתך, אבל אני מאמינה שצריך להיות פתוחים לאופנה ואז זה יותר מגניב. תודה!

    lian - אני בדרך כלל מתלבשת מאוד בנוח, בעיקר ביום- יום כשאני סתם מסתובבת בעיר או הולכת לפגישות. לא מאמינה במראה לא נוח, בעיקר לא בחורף. באותו יום באמת היה מספיק קריר למעיל. לא קר כמו היום, אבל בהחלט היה מתאים! ניו יורק ממש רחקוה עכשיו... אוף.

    Dana (MODAna) - תודה תודה! איזה כיף לקרוא את התגובה שלך תמיד. מנומר זה מהמם, בעיקר אם זה מגיע בשילוב עם פריטים חלקים ויומיומיים. לא עושה שום פרסומת לקולה, פשוט לא הספקתי לסיים את השתיה עם אוכל ויצאתי איתה. אבל קולה זירו זו באמת שתיה פוטוגנית.

    השבמחק
  10. אחרי הכל את יכולה לככב בפרסומות של זירו.

    אגב, גם אני ראיתי את "יצירת האמנות" המוזרה הזו, עדיין מנסה להבין מה הפשר..

    שבוע מעולה!

    השבמחק
  11. Shani - דארלינג, ממש הצחקת אותי לגבי הפרסומת של זירו ולגבי החתול - חברה שלי הפנתה אותי לקבוצה בפייסבטק שנותנת עוד פרטים - http://www.facebook.com/group.php?gid=224895834843

    השבמחק
  12. אין על קולה זירו!!! מכורה לזה. הצלחת להצחיק אותי עם ההתייחסות לזה :)

    זה מזכיר לי שיש בנווה צדק כמה יצירות חתולים קצת יותר "סימפטיות" אם אפשר לקרוא לזה ככה - כל מיני פסלי יציקות ברזל קטנות בגודל אמיתי של חתולים בכל מיני פוזות שמתחבאים בפינות הרחוב. הכי אהוב עליי הוא חתול שישן מכונס בתוך עצמו, ממש ליד קפה נינה, שזה כידוע שמה של החתולה שלי... אני משוחדת אין מה לעשות.

    בקיצור - לחיי חתולים, קולה זירו, ומעילי פרווה סינתטית!

    השבמחק
  13. האמת היא שאני בכלל בעד התכרבלות עם פרוות בדמות בע"ח נושמים בלבד. נניח הכלב שלי - פרווה מהלכת על 4 מושלמת שכמותו! מה שכן, המעיל שלך נראה ממש טוב! אז קשה לי להחליט מה אני באמת חושבת ..

    כתבתי שאלה אצלי, אשמח אם תוכלי לנסות להשיב עליה [: שנה אזרחית מצוינת שתהיה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!