כמה הגיגים על ג’קטים דמויי עור ואור שמש

IMG_3092

קראתי עכשיו בפורום אופנה בתפוז שהוא אמנם פורום של בחורות צעירות, אבל גם כאלה שיודעות טוב מאוד  מה הן רוצות, וגיליתי שהרבה מהן מחפשות בנרות ג’קט דמוי עור “כמו מזארה”. למה? שאלתי את עצמי. למה כולן מחפשות את אותו הדבר? לא שיש עם זה בעיה וכבר כמה פעמים כתבתי כאן שאיני בלוגרית שיפוטית. ביקורתית כן, אבל לא שיפוטית. אבל למה לכולן לחפש את אותו הדבר. מה גם שכל הרשתות הציעו השנה את הז’קטים המדוברים ועדיין אני כל הזמן רואה בחורות שרוצות אותם. האם זה נכון שכולם רוצים מה שיש לכולם? אז למה כולם מתלוננים שאף אחד לא מיוחד. זאת השאלה ואני מאמינה שמה שאנחנו רוצים לקנות משפיע על מה שחברות האופנה רוצות למכור וככה יוצא שבסופו של דבר לכל הרשתות יש את אותם הפריטים. נשמע מסובך? אני אפשט את זה. כמו שכבר כתבה ג’וליה ב-ynet בטור החמוד שלה, אף אחד לא מיוחד או שכולנו עדיין חיים באשליה שדווקא עלינו הפריט הזה ניראה אחרת.

אז גם לי יש ג’קט דמוי עור, שהחבר שלי חושב שהוא מכוער ושאני ביליתי בו את יום הקניות הכי מדכא בניו יורק ואני חושבת שהוא הכי גאוני וכשקניתי אותו ידעתי שזה לא יעשה אותי מיוחדת, פשוט יהיה לי מה ללבוש בחורף הישראלי.

IMG_3091

IMG_3089 

בתמונות: ג’קט דמוי עור בצבע אפור ועם ניטים בגב: pull&bear, חצאית ג’ינס וגרביונים: H&M, מגפיים: מקינג ג’ורג’ (משנה שעברה).

עוד דבר קטן על צילומים מזדמנים שלוקחים בערך 2 דקות ואחרי שאני רואה את תהמונות אני בטוחה שהן איומות. אז זה לא ככה. גם סט שבו השמש הייתה נגדנו, הבר של “ברבוניה” היה מלא מדי בשבילנו והמחשבה על ארוחה ב”ברבוניה” המסעדה שבה שולחנות המסבאה מכוסים מפות נייר מחרידות, איימה עליינו, עדיין יצא מגניב. אני מאוד אוהבת לראות איך מכל כיוון השמש עושה לצילומים משהו אחר כל כך. ואני מאוד אוהבת את הנפילה של הבד של חצאית הג’ינס האהובה עליי ואיך נוצר פה לוק גרנג’י של שנות ה-90 בשילוב המגפיים והמעיל.  ביום ההוא יצאתי לבושה כך למסעדה אחרי הצהריים וגם לסוג של דאנס בר שנקרא gossip וזה היה רק כי חברה שלי ליאת ביקרה בעיר. מה שנקרא אותו האאוטפיט גם בלילה וגם ביום. פשוט קסם :) ותודה רבה לצלם שלי.

IMG_3090

נשיקות והמשך שבוע מהמם.

תגובות

  1. בתור זו שראתה את הג'קט הזה בלייב, אני חייבת לומר שהוא ממש יפה :)

    השבמחק
  2. אהבתי את החצאית.

    השבמחק
  3. התמונה הראשונה ממש יפה. משדרת מין סנוביות חמימה(אני יודעת שזה סותר, אבל זו התחושה שהתמונה נותנת לי).
    גם לי יש אאוטפיטים המשכיים שכאלה. בדרך כלל כשאנחנו ממשיכים לבילוי או ארוחת ערב קצת אחרי העבודה. הכי שווה! מרגישה שניצלת את האאוטפיט עד תומו, לא?

    השבמחק
  4. 1-לא הבנתי למה הן מחפשות זקט דמוי עור 'כמו' בזארה(יש לי דרך אגב -גם אני לא מיוחדת מן הסתם) למה הן לא יכולות לקנות את זה שיש בזארה????

    2-מצחיקה הג'וליה הזו-נהנתי לקרוא אותה ואני מותעת שלא יצא לי עד כה---- אבל, האמת שאני לא מסכימה עם השחיטה של האמרה הזו-'עליי זה לא נראה המוני'-כי יש בזה משהו.הרי 'האדם עושה את הבגד' היא אמנם עוד קלישאה אבל אי אפשר להתכחש לה.
    ♥♥♥

    השבמחק
  5. מעיל עור זה פריט בייסיק. לא היה לי בארון עד לא מזמן גם כן, וגם אני רציתי.
    אהבתי מאוד את החצאית. באף חנות לא מצאתי חצאיות פליסה שכאלה. שיבואו כבר לארץ!!

    השבמחק
  6. יופי של תמונות והמעיל מדהים בעיניי!
    ותמיד אני מגיבה לך אוכל (כל אחד ומה שקרוב לליבו) אבל הקלאמרי והשרימפס בברבוניה ממש ממש ממש טובים! רק מבאס לצאת עם ריח של שוק דגים משם (-: נשמע כמו יופי של יום.

    השבמחק
  7. הז'קט מקסים, האמת שלא ראיתי הרבה כמותו, אלא רק את השחור החרוש מזארה כמו שנאמר כאן..
    אני חושבת שבניגוד לז'קטים הרגילים שמוכרים בזארה/קסטרו ושות' הרוכסן האלכסוני בכל זאת מוסיף איזשהו ייחוד, וגם העובדה שזה אפור ולא שחור.
    בקיצור- אחלה קנייה, אני לא רואה שום דבר רע בריבוי בזמן האחרון במעילים דמויי עור במיוחד כי זה פריט חובה ואפשר להשוות אותו אפילו לג'ינס, הוא תמיד היה קיים- אפילו לסבא שלי יש, פשוט עכשיו הטרנד תפס תאוצה. למה לא(:

    השבמחק
  8. לובה - היה ממש כיף לפגוש אותך. יש מצב שהרסתי את הפרוייקט אבל. סתם.. יהיה בסדר. תודה רבה!

    Moran - תודה!

    Keren - תודה רבה. אני לא כל כך יודעת למה אני אוהבת את התמונה, אבל יש בה משהו יפה, גם החלק של הג'קט.
    לי יש אאוטפיטים שאני לובשת יומיים רצוף אפילו. זה הכי כיף ללכת עם משהו שאוהבים.

    Lian - לדעתי הן מחפשות כמו בזארה, כי בזארה נגמר כבר. או שזה התיאור הגנרי של הג'קט שהן רוצות. זה לפי מיטב הבנתי.
    לגבי מה שג'וליה כתבה וג'וליה היא בחורה מאוד חמודה, אבל המסקנה הסופית שם הייתה מוזרה ולגבי "ניראה או אל ניראה המוני". אני חושבת שכל פריט סופג זוהר ממי שלובש אותו. למשל עליי כלום לא ניראה המוני, כך שאני חשובת, אבל מה שהיא התכוונה בסופו של דבר לומר, זה שכולם אותו הדבר ואף אחד לא מיוחד. זו אמירה כללית ולכן אין צורך לקחת אותה למקרים פרטיים. באופן כללי, היא די צודקת. ברחוב כולם לבושים אותו הדבר, חוץ מכמה אנישם עם אמירה ייחודית שהם מאוד מאוד מעטים.

    אנונימי - זה נכון שג'קט עור זה משהו מאוד בסיסי וגם הכי מתאים לאקלים הישראלי בחורף. וזה נכון שכדאי שיהיה כזה בארון, למרות שבהחלט אפשר לשרוד גם עם מעילים או ג'קטים אחרים :)
    יש דווקא חצאית דומה, לא מבד ג'ינס, נדמה לי באמריקן אפרל. היא כן עשויה מבד תכלת ובגיזרה דומה. שווה לבדוק.
    תודה על התגובה!!!

    חן - תודה רבה. אנילרוב נהנת שם, רק לא אוהבת בברבוניה שיש להם מלא מנות של פירות ים בטיגון עמוק, זה לא טעים. אבל אכלנו שם דג מעולה וגם שרימפים מעולים. את הסלט איקרה בסלטים שבהתחלה, שביקשנו, לא קיבלנו וזה היה מעצבן.

    Zoey - זה נכון, זה באמת פריט בייסיק, אבל זה גם טרנד שכולם רוצים.
    ברור שבחרתי את הג'קט הכי מיוחד שמצאתי, מה גם שזה היה בתחילת העונה ופשוט אהבתי אותו. זה בכלל לא רע, רק זה הופך את כולם לקצת דומים. תודה.

    השבמחק
  9. מסכימה איתך על כל עיניין המעיל עור שחור אבל אני חושבת שהוא ניכנס יותר חזק רק שנה שעברה או שרק אצלי זה היה ככה אני זוכרת שהייתי באה איתו לפני שנה ומשהו לבית ספר והיו מסתכלים עלי מה את לובשת והיום לפחות לחצי מהבנות בשיכבה שלי באות עם מעיל עור שחור.

    החצאית מהמממת!

    סופשבוע מדהים שיהיה לך.

    השבמחק
  10. ג'קט מעולה... כל הלוק מעולה, לגמרי שנות ה-90!ולגבי מה שאמרת, שכולם רוצים את אותם הדברים.. זה ממש מבאס שבאיזשהו שלב כולם מתחילים להיראות אותו הדבר, במקום לפתוח את הארון ולהרכיב משהו ייחודי, פותחים את האינרנט ורואים מה דוגמנית זו או אחרת לבשה וכמובן מעתיקים.. אגב זו הסיבה שהתבאסתי על הג'קט האופנוברים המקסים הזה, ופשוט לא קניתי אותו.. אני נהנית להסתכל עליו מרחוק
    שבוע מקסים!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!