ההתמכרות לג'ינס הבהיר נמשכת

IMG_3668

הקיץ הזה שיגע אותי ועכשיו כבר לא בא לי ללבוש שום דבר כהה או חורפי ובדיוק בדקות אלה כאשר מחשיך בחוץ  ומתקרר אני מוטרדת ממה שאלבש היום בערב במידה ואחליט לצאת מהבית. ליה רוצה שנלך בפעם הרביעית למסיבת קריוקי באוזן בר ואני שוקלת להישאר בבית, לקרוא את הספר של מורקמי "ריקוד האדמה" וליזום מזימות. האמת היא שמגיעה לי קצת מנוחה אחרי השבוע המעייף הזה ואני יכולה להיות גאה בעצמי על כך שהבאתי את סיפור האופניים שלי לפתרונו הסופי והמוצלח. עכשיו הם מוכנים למסע הבא ברחבי העיר.

הצילומים האלה צולמו בדרך לסופר, בית מרקחת וסתם סידורים רגילים. אני מאוד אוהבת לתעד את הפריטיםוהשילובים בניהם שאני לובשת ביום-יום. הרי רוב הזמן אנחנו חווים משהו רגיל וכל יום הוא רק עוד יום. אני מניחה שלהתלבש עם קצת מחשבה במהלך ימי הסתם האלה הופכים את כל עניין האופנה למשהו יותר מעניין. באופן, כללי אני אוהבת יותר להתלבש ביום מאשר בלילה. כל עניין ה"לדפוק הופעה" אף פעם לא דיבר אליי, מאחר וכל חיי יצאתי מנקודת הנחה שאין בישראל מקומות שאליהם צריך להתלבש במיוחד, חוץ מחתונות, אבל חתונות אני לא אוהבת. אני לא אתבייש, למשל, לצאת בערב עם בגדים שלבשתי במהלך כל היום. אבל אם יש אירוע ממש מיוחד אני מוכנה לשים עקבים. זה לא קורה הרבה.

אני ממליצה גם לכם להתלבש יפה, או נחמד, או איך שאתם אוהבים את עצמכם, כל יום ולא לחכות לאירועים מיוחדים. כל יום הוא אמנם רק עוד יום שכלום לא קורה בו, אבל להתלבש מעניין ומיוחד יכול להפוך את היום הרגיל לזה לצבעוני הרבה יותר.

אז הג'ינס הבהיר עוה לי את זה מאוד בימים אלה. מעניין אם אצליח לשים את ידיי על  עוד פריטים מהבד הזה. בינתיים הלכתי על לוק שלא בא לי להגדיר אותו, אבל השילוב של גווני הסגול הכהה כם הג'ינס הבהיר ממש עשו לי את היום מבחינה אופנתית, כן? ניראה לי שצריך קצת יותר מבגדים כדי לרגש אותי באמת.

IMG_3667

IMG_3669

IMG_3671

IMG_3666 לבשתי: שמלה strawberry, ווסט משוק בצלאל (לפני שנתיים), גרביונים H&M, תיק ZARA, סניקרס pull&bear.

צולם בפארק תל אביבי המסתתר בין הבניינים. אהבתי במיוחד את פנסי הרחוב המיוחדים אליהם שם לב הצלם המוכשר שלי.

סופ"ש נעים לכולם!

תגובות

  1. איזה וסט מגניב יש לך!!!! ובכלל כל הלוק הזה מגניב... פשוט אין על הג'ינס הבהיר
    סופ"ש מעולה!

    השבמחק
  2. קודם כל אני מזדהה איתך בנוגע ללצאת בערב עם אאוטפיט של היום, לגמרי מבינה את העניין הזה.
    שנית - השמלה הזו מהממת כי אפשר לשלב אותה עם מלא פריטים.
    והאחרון - אחלה גן מצאת לך, בין אילו בניינים הוא מסתתר?

    השבמחק
  3. marina - תודה רבה, יקירתי. הווסט הזה זה מהדברים המעטים האלה שקניתי לא רק בגלל שאני חשבתי שאשתמש בו, אלא בגלל שהוא פשוט עשוי מגניב. זה שהוא עלה 10 שקלים בשוק בצלאל עזר לו מאוד. ובאמת אין על ג'ינס בהיר :).

    Shani - קודם כל תודה על כל השילוש. שנית, השמלה הזאת היא הקניה היחידה שתוכננה מראש כשנסעתי לניו יורק ורציתי לחזור עם שמלה מג'ינס בהיר ולכן היא כזאת מהממת. ושלישית, הגן הזה הוא מאחורי השופרסל בארלוזורוב. לא האיזור שלך, אבל אם יזדמן לך. כדאי מאוד.

    השבמחק
  4. אני אוהבת לראות ג'ינס על אחרים. זה תמיד כ"כ נינוח. אני כבר לא יכולה ללבוש שום סוג של ג'ינס, זה מרגיש לי "לא אני" ורק מעצם זה הבגד מאבד את מה שהוא אמור להיות - פריט נוח.

    הפנסים ממש יפים. משונה איך עוד לא הייתי שם, אני מכירה את רוב האיזור ההוא...

    השבמחק
  5. לוק מרענן ומעורר השראה.
    אין ספק שטוניקה שכזאת הולכת לפתוח אצלי את העונה. אחלה סיפתח לאביב :)
    איריס.

    השבמחק
  6. שילוב יפה מאוד
    אהבתי את הוסט.. הכי כיף פריטים שקונים במקרה כי הם זולים ואז ממשיכים ללבוש אותם שנים והם ממשיכים להראות מגניבים :)
    לגמרי מזדהה איתך לגבי להתלבש יפה ליום יום, פשוט
    אין מספיק אירועים כדי לספק את הרצון שלי לתכנון דברים מענינים ללבוש ביחד והוצאתם לפועל :) וגם לגבי ללבוש את אותו דבר שלבשתי ביום גם ללילה בשינוים קלים כמו תכשוט או איפור

    השבמחק
  7. אהבתי את הלוק הזה ואני אפילו לא יודעת להסביר למה. הוא פשוט מוצלח.

    השבמחק
  8. yud -את כל כך נפלאה במה שאת לובשת ואת לא צריכה ג'ינס. אנחנו המתלבשים הפשוטים יכולים להסתפק בו. את חייבת לטייל בגן הזה ואני מצטערת על הביטול בחמישי. נעשה את זה בשבוע הבא :). נשיקות והמון תודה!

    איריס - תודה רבה. זה באמת הלוק שלי שאני הכי אוהבת וטוניקה כזאת בהחלט יכולה לקשט כל מלתחה.

    Toxicrose - את ממש צודקת בכל מה שכתבת. אני אפילו לא משנה איפור בין ערב ויום וכמעט לא מתאפרת. תודה רבה.

    לובה - תודה רבה, יקירתי.

    השבמחק
  9. הסניקרס מהממות
    אהבתי את השילוב שלהן עם השימלה
    בכלל אני חושבת שיש אנשים שחושבים ששילוב של שימלה ונעליים שטוחות זה רק נעלי בובה אבל אני שמחה לראות פה כמו שאני חושבת שזה שילוב מהממם ולא משעמם!

    שבוע מקסים שיהיה לך(:
    נשיקות.

    השבמחק
  10. יישר כוח ספי, אוהבת את דרך החשיבה שלך. הלואי שהייתי זוכרת ליישם את זה על עצמי כל הזמן. אולי בעקבות מה שכתבת אזכור..
    חוץ מזה השמלה מקסימה.

    השבמחק
  11. אהבתי את הלוק הזה! נראה קצת היפי כזה, עם הוסט והסניקרס הפרחוניות.

    השבמחק
  12. MyMoonDay - את צודקת לגבי הסניקרס. מאז שקניתי אותן אנ ירוצה ללבוש אותן כל הזמן. אני גם חושבת שסניקרס עם שמלה זה מגניב.שבוע מהמם גם לך!

    דנה - תודה על העידוד והתגובה. זה קל להחליט להתלבש יפה וזה גם עושה מצב רוח ממש טוב, בעיקר אם צריך ללכת לעבודה. מאחלת לך המון הצלחה בזה.

    !Ugly Jewelry - אני גם אוהבת את זה שזה ניראה קצת סנסטיז והכי היפי. זה מה שמגניב בזה. תודה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!