אז פרחוני זה באופנה

כך אומרים כולם וכך לובשים כולם, לפי מה שקראתי וראיתי בבלוגים רבים ואוהבים. אני די שמחה מזה כי אין כמו בגדים פרחוניים כדי לשמח אותי ובעיקר אם הם לא שייכים לשום רשת המונית וגם עולים בזול. אני הכי אוהבת את הבגדים האלה. הם מעטים מאוד ואני שמחה שאני יודעת למצוא אותם.

Picture 013 Picture 005 Picture 006Picture 021בתמונות: חולצה פרחונית משוק בצלאל, ג'קט וסניקרס פרחוניים pull&bear, ג'ינס של פורנרינה שהחור שלו קצת התרחב מדי וזה אומר שאני צריכה ג'ינס חדש,

בכל מקרה, אני מקווה שאתם כבר מכירים אותי ואתם יודעים שרוב הצילומים שלי בלוג הם תיעוד של מה שלבשתי באמת ולרוב אני לא מתלבשת רק בשביל להצטלם. זה איזשהו קו שאני מאמינה בו שנכון עבורי מבחינת כתיבה ובכלל תיעוד החיים שלי. לא בטוח שכל מה שאני עושה זה רק בשביל הקוראים ואני ממש חושבת שכל זה חשוב גם עבורי. כל ההקדמה הזאת היא בשביל שתדעו שאני קצת עסוקה בימים אלה, שזה טוב, ולא תמיד יש לי זמן להצטלם באור יום עם תאורה טובה. אז היום קיבלתם מסדרון עם פלאש. גם זה טוב לפעמים, שלא תחשבו שהחיים שלי כל כך יפים.

את החולצה הזאת מצאתי בערמה של בגדים בשוק בצלאל. האמת היא שהייתה זו ערימה ממש מוצלחת שכללה בגדים שבטוח נתפרו לעונה הזאת באיזה מפעל בהודו אבל משום מה לא הגיעו ליעדן המתוכנן ברשתות הגדולות אי שם בעולם. ההדפס הפרחוני, הבד הנעים וה"ראפלס" בשרוולים מצביעים על כך שהחולצה זאת שייכת בעצם לאיזה מותג ממש מוצלח. לי זה לא משנה שאין לה תווית. היא נפלאה ועלתה רק 30 ש"ח. אני יודעת שכתבו כבר לא מעט על שוק בצלאל, אבל זה אף פעם לא מספיק. אני תמיד מעדיפה אותו על פני מכירות וחנויות יד שניה בתור המקור לבגדים מעולים וזולים. שם הכל חדש וזול. בקיצור, מומלץ ביותר.

פרחוני ושחור, שחור ופרחוני זה שילוב מעולה והשילוב של שני פריטים פרחוניים זה לא צפוי ומדליק. ככה למדתי מפוסט של קלבה לפני כמה ימים. תנסו גם.

הולך להיות קריר בהמשך השבוע, תתלבשו טוב!

האמת היא שההערה על מזג האוויר שכתבתי כאן הצחיקה אותי ממש ברגע הכתיבה כי נזכרתי איך רותם, חברה שלי, מתקשרת אליי כל פעם לפני שאנחנו נפגשות כדי לשאול את דני רופ, אותי, אם לא הבנתם, מה כדאי ללבוש וכמה חם.

נשיקות!

תגובות

  1. יצאה לך הפולנייה עם ההערה הזו.. :) קח סוודר, קר בחוץ, ולמה את יוצא מהבית עם ראש רטוב? יש רוח, תתקרר.
    פרחוני זה חמוד, אבל לא כל בד על כל אחת. החולצה שלך חמודה. תתחדשי עליה :)

    השבמחק
  2. פור אבר דני רופ!!!! (:
    אהבתי את החולצה מאוד אפילו יותר כי היא משוק מבצלאל...
    יום מקסים! נשיקות <3

    השבמחק
  3. באיזה דוכן מצאת את החולצה?
    בד"כ אני מתעכבת ליד הדוכן של "זארה ב-30 ש"ח" (על הטיקטים של כל הבגדים שם כתוב "משה מזרחי, מייד אין אינדיה". מפוקפק משהו) ובחנות הימנית בכניסה העליונה לשוק מקינג ג'ורג'.

    אה, ושכחתי - חולצה נהדרת :-)

    השבמחק
  4. נעלולה - תודה רבה. סתם זה היה בצחוק בגלל רותם חברה שלי כל הזמן שואלת על מה ללבוש. כן, לא הכל מתאים לכולם, אבל פרחים קטנים ולא גדולים מדי מתאימים כמעט לכולם.

    רותם - איך במזרח העיר? קר היום, או חם?
    כן, המציאות מהשוק הכי שוות. יום מעולה גם לך...

    יעל - זה באמת הדוכן הזה - עם התוויות משה מזרחי.
    אין שם כלום מפוקפק. אני מניחה שהתווית הזאת היא איזה משהו שקשור לחוקי יבוא יצוא, אבל לי זה לא מפריע. תמיד אפשר להוריד אותה וגם לא לכל הפרטים יש את התווית הזאת.
    לפעמים נחמד להתעכב ליד הערמה הזאת.

    השבמחק
  5. מה בדיוק מפוקפק בכיתוב?
    המסדרון והחולצה מחמיאים.

    השבמחק
  6. אנונימי25 מרץ, 2010 11:05

    החולצה מהממת. השילוב עם הסניקרס הפרחוני פחות...

    השבמחק
  7. וואו,החולצה הזו היא באמת מציאה של ממש,עשית לי חשק לנסוע לשוק בצלאל ולחפש מציאות.

    השבמחק
  8. וואו החולצה מקסימה! היא נרכשה בדוכן של משה מזרחי? אם כן, אני תמיד קונה כמעט רק אצלו (למעט איזה פריט אחד שחטאתי ומצאתי בערמה של עודפים מהמשביר של המעצב "יוסף" בקו הקז'ואל שלו). שמעתי מחברה שהוא הביא המון דברים חדשים ונפלאים! נראה לי אני ארד הצהריים לשוק לפשפש קצת.. סקרנת אותי מאוד עכשיו, עם החולצה הזאת.
    זה כיף לקנות בזול דברים יפים, והאמת שהאיכות לא רעה בכלל.. (של רוב הדברים שקניתי שם כמעט).
    שרונה

    השבמחק
  9. חנה ליכט - אני מצליחה להבין למה תוויות עם הכיתוב "משה מזרחי" באנגלית על בגדים זה נשמע מפוקפק, בעיקר אם השלט מקרטון בדוכן אומר שהכל זארה.
    אבל כן, יש להם אחלה פריטים שם.

    אנונימית - תודה. אני דווקא מאוד אהבת שילובים קצת משונים.

    blossom button - תודה רבה. לא יודעת אם שווה לבוא מרחוק כי את יכולה ליפול על יום לא מוצלח. אבל בכל מקרה, בהצלחה!

    Photo.Fashion.Passion - גם אני קונה בעיקר בדוכנים שהזכרת. בתור מישהי שקונה בשוק כבר כמעט 20 שנה, אני כבר מכירה את סוגי הדברים שאפשר למצוא שם. באמת יש אצל משה מזרחי דברים חדשים וממש מגניבים עכשיו. אולי אקפוץ לשם מחר שוב.

    השבמחק
  10. אני היחידה שלא מכירה את הדוכנים שם בשם? :)
    יצא לך מקסים מקסים! אני ממש אוהבת פרחוני.

    וזה בסדר, כל עוד את עסוקה בדברים טובים, לאף אחד לא אכפת שלוקח לך עוד יום עד שמגיע עדכון או שהרקע לא פסטורלי - העיקר שטוב לך ואת לובשת דברים שעושים לך טוב :)

    וואו, כמה שנים שלא ראיתי או שמעתי תחזית...

    השבמחק
  11. מיכלסקה25 מרץ, 2010 15:40

    פרחוני עם מנומר זה ממש להיט! מאוד D&G

    השבמחק
  12. אנונימי25 מרץ, 2010 16:22

    לא מסתדר לי פרח על פרח :)

    השבמחק
  13. yud - דרלינג, אני לא מוטרדת מאיכות הצילומים כי זה בלוג האישי שלי וכשלא בא לי, לא בא לי.ולא , לא הכל טוב. אבל הרוב וזה חשוב! אני תמיד אוהבת את התגובות שלך ולגבי מזג האוויר, באמת מספיק להציץ מהחלון.

    מיכלסקה - תודה. כבר חשבתי על זה. מקווה ליישם.

    אנונמית 16:22- לא נורא. העיקר שיהיה פרח. זה עושה מצב רוח טוב.

    השבמחק
  14. מסכימה עם כולם גבי החולצה, היא יפייפיה ומתאימה לך. גם אני, כמוך, לא מתלבשת במיוחד לצילומים לבלוג, אם כי מפרסמת את האאוטפיטים היותר מוצלחים בעיניי. הלוק שלך נראה קג'ואלי, יפה ולא מתאמץ. סופ"ש נעים!

    השבמחק
  15. איזה יופי. ת'זהרי שאני לא יגנוב לך את המשקפיים.

    השבמחק
  16. הידד למשה מזרחי!חולצה מקסימה באמת!לא היית יבשוק הזה המממממממממממממ 10 שנים????????לא יודעת אפילו להגיד כמה זמן,פשוט לא יוצא לי

    השבמחק
  17. אהבתי מאוד את החולצה! פרחוני זה תמיד טוב. נשמע אטרקטיבי הדוכן הזה בשוק, למרות השם המפוקפק. נראה לי פעם הבאה כשאני באיזור אני אקפוץ לשם. חוץ מזה, הקונספט של הבלוג שלך - השילוב בין התיעוד האופנתי בזמן אמת לבין מה שאת כותבת בצורה אמיתית כזו - זה מה שעושה אותו למיוחד ואהוב כל כך. המשך סופ"ש נהדר!

    השבמחק
  18. לירז - תודה רבה. אני רואה שגם אצלך בבלוג זה הסגנון לצלם את מה שבאמת לובשים. זה הכי כיף וגם נשאר איתנו כל עוד גוגל קיימים.

    בארון של גברת קאופמן - הייתה לך הזדמנות להשיג כאלה ופספסת. תודה רבה וחג שמח!

    lian - אני חושבת שכדאי לך לבקר בשוק. בטוח תיהי מופתעת לטובה.

    Lilya - תודה רבה! אני שמחה שאת אוהבת לקרוא כאן. אני מאמינה שמה שגורם לאנשים להיכנס לבלוג של מישהו זה גם מה שהכותב משדר ולא רק התמונות או נושא הבלוג בלבד. כנות זה משהו מאוד חשוב באופן כללי ובכתיבה עוד יותר.

    השבמחק
  19. הי ספ!
    החולצה מקסימה ואהבתי מאד את השילוב עם הג'ינס, הז'קט השחור והסניקרס הפרחוניים, זה בדיוק הטעם שלי, קצת בוהמייני כזה מדליק!
    תתחדשי. עשית לי חשק לשוק בצלאל, אמצא זמן השבוע לבצע גיחה לשם!

    השבמחק
  20. !Ugly Jewelry - אני גם מאוד התלהבתי מהשילוב של פרחוני עם הג'קט השחור. אני חושבת שאלך כך שוב. זה ממש מוצלח.
    החולצה הזאת אכו עושה חשק לשוק בצלאל!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!