עם בוא הערב

Picture 003

Picture 001

Picture 006

Picture 005  בתמונות: שמלה ZARA, חולצה H&M, פלאטס קליגולה, חגורה מאלנבי.

היום רכבתי על אופניי ברח' ויצמן ובאחת הפניות ראיתי איש בחליפה לבנה שחבש גם כובע פדורה לבן עם פס שחור עומד עם אופניו. האמת היא שהספקתי להגניב אליו מבט וחיוך וגם הוא חייך אליי. לא יודעת מי זה היה ונתתי לעצמי להאמין זה גדעון אוברזון. לא יודעת למה, אבל ניראה לי כי רק הוא יכול לנסוע על אופניים עם חליפה קיצית לבנה.

הסופ"ש מתחיל עכשיו. הגעתי עייפה ואני עדיין מאוד עייפה גם בתמונות. לא האמנתי שיהיה עוד מספיק אור כדי לתעד את הלבוש היומי שלי. נורא אהבתי את הפשטות של הפריטים ואת צבעי הפסטל ולכן אני רכשתי אותם, כניראה. אני מאמינה שביום יום צריך להתלבש פשוט. המחשבה הזאת זורקת אותי לעבר מיני מחשבות על אופנה שאגרתי במהלך השבוע, גם כאלה שקפצו לראשי במהלך התבוננותי באנשים ברחוב.

  • אני לא נועלת עקבים לעבודה או במהלך היום. עקבים מאוד גבוהים שייכים ליציאות בלילה וגם זה למקומות שלא עומדים בהם כל הזמן.
  • כדי להראות טוב ובכלל להראות כאילו התלבשנו יפה לא מספיק להשקיע במשהו אחד. תמיד אומרים "תלבשי משהו פשוט והאקססוריז יעשו את העבודה". אין זה נכון. אנשים שלבושים היטב הם בדרך כלל אלה שמקפידים על כל הפריטים.
  • אני לא אוהבת יותר מדי אקססוריז. לא נופלת לטרנד ריבוי הצמידים ולא נכנעת לטבעות הגסות מעולם חיות הפרא. זה מגניב על אחרות ואפילו ממש יפה מכל בחינה אסתטית, אבל לרוב זה לא משהו שיהיה לי כח להתמיד ולאסוף. אני אסתפק באקססורי אחד, שרשרת או צמיד.
  • בזמן האחרון יצא לי להסתכל על תחתים של בחורות ונשים. הגעתי למסקנה שלרוב הנשים לא יפה ללכת עם מכנסיים. אני יודעת שאני מסתכנת כאן במטח של ביקורת, אבל לא אכפת לי. אני מוכנה להגיד את זה. אתם מוכנים? מכנסיים יפים רק על בחורות עם תחת קטן.
  • לדעתי, בחורות עם אגן רחב ותחת בולט יראו טוב יותר בשמלות וחצאיות.
  • רוב האנשים ברחוב לא לבושים טוב בכלל וזה מאוד מאכזב כי הרחוב הוא המקום עם הכי הרבה השראה עבורי וזה חבל שבכל מקום שאני מסתכלת אני לא רואה שום דבר מעניין.
  • ביום שישי שעבר כבר הספקתי לחזות בתופעת H&M שכה דאגתי ממנה. הלכתי לאורך רחוב קינג ג'ורג' וראיתי שתי בחורות שונות באותה החולצה של השוודים. זה אומר שבקרוב כולם ילבשו אותו הדבר.
  • אה ודבר אחרון. כשחיפשתי תמונות של גדעון אוברזון כדי לנסות להבין האם זה האיש שראיתי היום ברחוב נתקלתי בכתבה הזאת במהדורה האינטרנטית של GO. כתבה על בנות רזות. לא צריך להוציא ממחטות, אבל סוף, סוף מישהו מספר מה עוברות בחורות רזות מאוד באופן טבעי. זה הזכיר לי שלפני כחודש מישהו רב איתי בדואר בגלל תור או משהו מטופש כזה. הוא צעק עליי ואז הוא הסתכל עליי בשנאה ואמר "יא אנורקסית". זה היה דוחה וקצת הזכיר לי את איך שאנשים התייחסו לרזון שלי כשעוד הייתי מתבגרת ועדיין מתייחסים אליו בעודף חטטנות ובביקורת גם.היום, למרות שהוא לא כזה קיצוני, הייתי שמחה לתאר לכם את הזוועות, אבל לא בא לי לדבר על זה יותר. תקראו את הכתבה, יש שם מספיק דוגמאות.

סופ"ש נעים לכולם וחכו להפתעה בשבוע הבא!

נשיקות.

תגובות

  1. בגלל מה שכתבת עת H&M אני לא הולכת לשם (מודה שרגלי לא דרכה שם בכלל מא שנפתחה החנות, אפילו לא פעם אחת). יש בי סקרנות וחשק לקרוע את הארנק ולעשות כמו שאני נוהגת ב H&M בחו"ל, אבל מצד שני, בדיוק ממה שכתבת אני מפחדת.. אז אני מעדיפה להמנע מלהכנס לשם כרגע.
    אני מרגישה כמוך בגזרת האקססוריז לרוב לא מתהדרת בתכשיטים רבים, בד"כ תספיק לי שרשרת אחת וטבעת הזהב הקבועה שלי (החל מהשבוע הבא מצטרפת גם טבעת האירוסין המדהימה שכבר מוכנה ורק צריך לאסוף!).
    שיהיה לך סופ"ש מהמם!
    שרונה

    השבמחק
  2. לדעתי, וכמי שראתה אותך גם במציאות, את ממש לא רזה מידי.
    את ממוצעת ואף סקסית ביותר.
    חוץ מזה, החולצת ג'ינס הזאת היא פשוט הצלחה ! נראית מדהים !!!
    נשיקות.
    :)

    השבמחק
  3. הכתבה(מהקישור שנתת) ממש עיצבנה אותי. ותאמיני לי, זה הרבה יותר קל להיות בצד שלך של המתרס. לבחורות רזות קל כל כך בהרבה תחומים ואת לוקחת את זה כמובן מאליו. הביקורת שבנות שמנות מקבלות מהחברה(בין אם היא גלוייה או סמוייה)היא הרבה יותר נוקבת ואכזרית מזו שכל הרזות טבעי באשר הן מקבלות. לכן הרבה יותר קל להצליח למצוא עבודה, בגדים, בני זוג, ובבקשה אל תגידי לי שזה לא נכון. אלה עובדות. ואני לא מאשימה בחורות רזות על היותן רזות. אני מאשימה אותן על כך שהן מתלוננות על זה. התקשורת והאופנה מכתיבים לציבור שככה צריך להיות, ויש ברות מזל שנולדו כאלה. ועל זה שמקנאים בכן או חושבים שאתן אנורקטיות, נו על זה נאמר-צרות של עשירים.

    השבמחק
  4. תודה על הקישור לכתבה!
    הזדהיתי עם כל מילה וגם הרבה מעבר...

    השבמחק
  5. מסכימה איתך לגבי כל המסקנות.
    אני אספנית כפייתית של אקססוריז ותכשיטים ואיכשהוא מצליחה רוב הזמן לאוורר את כולם...
    בקשר לאוברזון, משהו בי מתקשה להאמין שהוא נוסע על אופניים, אבל הייתי רוצה לדמיין עולם שבו כל הגברים בעיר שלנו מדוושים ככה בשיק אלגנטי :)

    השבמחק
  6. את ממש לא קרובה ללהראות אנורקסית.
    אפשר לשאול איזו חולצה זאת היתה שראית ברחוב? שנדע לא לקנות :)

    השבמחק
  7. ראיתי את הכתבה הזו. בעוד שאין לי את הבעיה הזו, בהחלט מדובר במאמץ לשמור על משקל תקין, מכיוון אחר.
    נכון, הרבה 'תחתים' מכוערים מסתובבים להם, אבל אני חושבת שפשוט צריך לוותר על התקווה שאנשים ייראו טוב כל הזמן, או לרוב... לפעמים נראים רע- קורה. מכנסיים זה יותר נח מחצאית או שמלה. הרי נוחות היא בודאי הסיבה שאת לא נועלת עקבים ביום או לעבודה. :)

    השבמחק
  8. השמלה שלך פשוט מדהימה. היא מהעונה הזאת?
    גם אני לא אוהבת הרבה הרבה אקססוריז,ונוטה להיות עם אותם אקססוריז כל הזמן. למי יש כוח להחליף?

    השבמחק
  9. אנונימי01 מאי, 2010 14:23

    אמממ... אני מצטערת, אבל את נשמעת מאוד לא בוגרת בפוסט הזה וגם קצת תקועה באיזו בועה תל אביבית. צאי החוצה, נחמד פה.

    השבמחק
  10. Photo.Fashion.Passion - המון מזל טוב על טבעת ה אירוסין החדשה.
    אני לא הייתי ממהרת לפסול את החנו תשל השוודים, סתם חשבתי לעצמי מתי אתחיל לזהות ברחוב אנשים עם הבגדים שלהם וברגע שזה קרה הבנתי שכולם יהיה את אותו הדבר. אין לי בעיה עם זה, הרי כתבתי שזה רק מחשבות :).

    RONIMI - תודה רבה יקירתי. לשמוע סקסית מבחורה זו מחמאה רצינית והחולצה הזאת הפכה להיות פריט מאוד חיוני בשבילי באביב הזה. נשיקות.

    אנונימית ראשונה - אני מבינה אותך לגמרי ולרוב את מאוד צודקת, זה לא אומר שאנשים אחרים לא נעלבים או נפגעים כאשר מתייחסים למשקלם, גם אם הוא נמוך. אף אחד לא מת מזה, אבל זו בסך הכל כתבה שמתארת תופעה מסויימת ולא חייבם להפוך את זה למצוקה של הצד השני. אני מניחה שלהיות מלאה פחות קל מלהיות רזה. אבל אני התחברתי לכתבה הזאת. זה הכל.

    Yaara Keydar - תודה על ההסכמה. אני גם ממש לא בטוחה שזה הוא, אבל כמו שאמרת היה זה עבורי רגע של שיק גברי בעיר, מאוד נדיר.

    Shlomit Migay - שמחה שאהבת, את תמיד מוזמנת לבקר פה בבלוג.

    קרן - תודה! זאת הייתה חולצה בצבע פודרה, מן טוניקה כזאת עם פסים של תחרה. אבל הכוונה היא לא לחולצה ספציפית, אלא לזה שכולם ילבשו את הבגדים מH&M. זה הרי ידוע שהרבה אנשים קונים את אותם הפריטים ברשתות הגדולות.

    Dana, 24 - הי אני לא חושבת שכולם צריכים להראות כל הזמן הכי טוב, אני רק תיארתי את מה שאני רואה ברחוב. אני מניחה שזה שאשנים ניראים לא טוב, הם פשוט לא מקיעים בלבוש. שלכולם יהיה לבריאות עם הבחירות שלהם.

    אנומית 2 - בניגוד לביקורת שלי שהיא תוצאה של נטו התבוננות באנשים ברחוב, התגובה שלך לא מובנת. מה ילדותי ומה הקשר לבועה תל אביבית? להבין מה יפה ומה לא זה לדעתי, מאוד בוגר וגם בתל אביב מתלבשים לרוב רע. זה קצת חבל.
    שבוע מוצלח לך :).

    השבמחק
  11. אנונימי02 מאי, 2010 21:58

    את בכלל לא נראית אנורקסית . את יפייפיה ונשית!!
    יש איזה בלוגרית שראיתי מכתבה בואיי נט,היא מאוד יפה,אבל הרבה מעירים לה על הרזון שלה ומצמידים את המילה אנורקסית.היא טוענת שזה מבנה גוף..
    ממבט על כל הבלוג שלה לא ידעתי אם להאמין לה כל כך ..
    http://israblog.nana10.co.il/684670

    השבמחק
  12. האמת שאותי זה קצת הצחיק לראות מיליון בנות לבושות אותו הדבר ( ולא מאד מתוחכם ) בעקבות מגיפת אייץ' אנד אם :) ! איך אני אוהבת את השמלה הזו בורוד , קניתי אותה באפור ומאד התבאסתי כשהגיע הצבע הזה!

    השבמחק
  13. אנונימי03 מאי, 2010 11:22

    אהבתי את מה שלבשת!

    השבמחק
  14. אני מבקרת פה כל הזמן, למרות שלא יצא לי עד עכשיו להגיב :.)

    השבמחק
  15. צודקת לגבי ההשקעה הכוללת. כדי ליצור לוק טוב חייבים להשקיע גם בבייסיקס וגם בדברים המיוחדים ובאקססוריז. אבל זה הרי כל הכיף :)

    לגבי חצאיות ושמלות, נראה לי שבשנים האחרונות הן תופסות תאוצה ומשתלבות מצוין גם במראה היומיומי, במיוחד בקיץ. ביננו, אין על שמלה קלילה בקיץ...

    אהבתי מאוד את חולצת הג'ינס שלך (כבר בפוסטים הקודמים),
    גם הנעליים מדליקות- יש לי אותן בורוד והן קוטפות המון מחמאות :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!