ספארי שיק בעיר

IMG_4834

באופן הכי מוזר דווקא לוק הספארי מסתדר לי כהלוק הכי אורבני בקיץ הישראלי. זה בהיר, נעים ונוח, בעיקר אם הולכים על שמלה. כל מי שמכיר אותי יודע שכל גווני ה-nude הם הצבעים האהובים עליי תמיד,, עוד לפני התעוררות הטרנד הזה בקיץ הנוכחי ואת השמלה הזאת קניתי כבר לפני שנתיים בחנות של "30 השקלים" שבאלנבי פינת רחוב ברנר. במשך שנתיים לא הצלחתי להביא את עצמי ללבוש את השמלה הזאת ופתאום היום אני כל כך אוהבת אותה ומלבד בשילוב הזה שהוא מהמם, אבל קשה לביצוע ביום- יום (בעיקר בגלל העקבים), הולכת איתה גם עם הסנדלים השטוחים החדשים שלי שעוד לא היופיעו כאן.

השילוב של שמלת הספארי ותיק בגוון ה-nude יוצר כאן לוק רומנטי יותר ממה שניתן לצפות משמלה כזאת. גם הקשירה הקידמית שכה הלהיבה אותי בשמלה בהתחלה, אך גם ניראתה לי מוזרה תורמת להפיכת השמלה הזאת לפריט מעניין יותר ואת כל היום למשהו מגניב יותר. טוב, זה ברור שזה כיף להתלבש יפה, תמיד.IMG_4830

IMG_4837IMG_4829 IMG_4832 IMG_4831 בתמונות: שמלה "זויה" מלפני שנתיים, נעליים ותיק זארה.

קצת על איזור הצילום - צולם ברחוב פרישמן, ליד שדרת החנויות היפות במס' 75-77. חנויות שבחלונות הראווה שלהן אני מביטה לא מעט וחנות הכי יפה עם הפריטים המיוחדים ביותר היא חנות של KEREN NAFTALI. אני מודה מעולם לא נכנסתי פנימה כי הכל שם ניראה ממש יקר, אבל אולי אני אעשה את זה מתישהו. החנות Maison Rouge שאת החלון שלה אתם רואים כאן, בתמונה האחרונה מציעה קולקצייה גברית מאוד לא אופיינית לישראל. הכל שם מאוד פסטלי, עדיו ואירופאי  ובאופן מפתיע החנות לא עומדת ריקה כמו החנות של שרון ברונשר, אליה לא ראיתי אף אחד נכנס מעולם. גם החנות של ANNA K , המעצבת שאהבתי פעם ושהתברר בכתבת יומן צינית אצל יאיר לפיד שהיא משתפת פעולה עם נערה בת 13 שהיא גם המוזה שלה וגם היועצת האופנתית וגם כותבת את הבלוג עבור המותג שלה. חלון חתונה המעוצב כחלון ראווה של חנויות של פעם בפרישמן 75 תמיד מושך את תשומת ליבי, אבל הבגדים שם לא מלהיבים במיוחד. לפחות לא אותי. ניראים כאילו הם אמורים לעלות פחות וזה קצת חבל.

בכיכר מסריק יש עוד הרבה חנויות מעצבים וחנויות באופן כללי. אם אתם באזור הסנטר ובא לכם לבחור פריט מיוחד בלי להתרחק מהאזור, שווה מאוד לקפוץ.

נשיקות.

תגובות

  1. איזו שמלה מהממת, רק אני לא מוצאת כלום בחנות הזאת, אולי בגלל הצפיפות ?
    אהבתי מאוד את כל הלוק, הוא כל כך פלואוטי כזה ..

    השבמחק
  2. השמלה מאוד מחמיאה לך וממש לא נראת ב30 ש"ח. מציאה!
    האזור הזה באמת נחמד ונעים להסתובבות, יש שם גם חנות שמוכרת קאפקייקס שאף פעם לא יוצא לי לדגום.

    השבמחק
  3. וואו, השמלה באמת ממש ממש שווה! גם התיק מיוחד, ובכלל.. אני גם אוהבת את הטרנד הזה של גווני ה NUDE. זה נראה עלייך מעולה וממש הולם אותך!
    שרונה

    השבמחק
  4. וואוו...את נראית מדהים !
    אהבתי מאד.
    במיוחד את התיק - חולת תיקים שכמותי :)

    השבמחק
  5. ואו זה פשוט מהמם! השמלה נראית כלכך הרבה יותר מ30 שקל, אבל זה הקסם של החנות הזו!
    הנעליים מושלמות והתיק!!! אני כלכך אוהבת את תיקי ה"שלי" האלה.
    אהבתי הכל, מהמם לך! הצבעוניות והכל.!!

    השבמחק
  6. איזה אוטפיט מוצלח ומשובח.
    אבל קצת מבוזבז, לא? היית צריכה לבוא כך להקרנה של סקס והעיר 2 היום ואז לפרסם את הפוסט...
    עכשיו הותרת אצלי ציפיות גבוהות...
    :)

    השבמחק
  7. קיץ בהתגלמותו!
    אהבתי את סקאלת הצבעים במתונה והרקע נראה כמו סוג של ניו יורק.
    נשיקות!!

    השבמחק
  8. אנונימי25 מאי, 2010 16:06

    מקסים. הצבע בהיר מספיק - אך לא בהיר מידי - בשביל להתאים לגוון עורך ושיערך.
    ממש מעולה.

    השבמחק
  9. ADDICTED TO FASHION - תודה! בחנות הזאת אני גם לא מוצאת כלום כבר הרבה זמן, אז את לא לבד. זה היה חד פעמי במיוחד. קניתי אז עוד שמלה שאני ממש אוהבת.

    Keren - כן, זה ממש ליד הבית וזה נורא נחמד שם אם יש לך כסף. ליד חנות הקאפקייס אני עוברת כל הזמן, אבל הם קצת מוגזמים בקישוטיהם ולכן זה לא נריאה לי הגיוני לאכול אותם. אני אשאיר את חלום הקאפקייקס לחו"ל. בארץ עוד לא טעמתי משהו שהיה טעים. גם ככה זה משמין אש.

    Photo.Fashion.Passion - אני כל הזמן חושבת שצריך ללבוש בהיר בקיץ וזה לגמרי מעבר לטרנד. תודה על המחמאות. זה תיק הקיץ החדש שלי. בכל קיץ אני, וגם בכל חורף, אני קונה אחד כזה שמתאים לרוב הפריטים שלי והפעם זה זה. נשיקות.

    Ronimi - תודה! בטח עוד יש את התיק הזה בזארה. קניתי לפני שבוע בערך. 170 ש"ח והוא שלך.

    michalooshla - אני דווקא חושבת שמה שקסום בחנות הזאת זה שמדי פעם, בערך פעם בשנה יש בה משהו נורמלי. בשאר הזמן אין בה כלום, רק סמרטוטים וזה קסם מאוד קטן וחבל. השמלה הייתה מוצלחת כבר בהתחלה ורק לי לקח הרבה זמן להחליט ללבוש אותה וכבר היו לי מלא תכניות איך ללכת איתה. בסוף זה הצליח.

    the eye - אל תדאג, גם היום אני אתלבש יפה. אנעל את אותן הנעליים. אני מקווה שחוץ מאיתנו עוד מישהו יטרח להראות סביר...

    נגה - וואו, רח' פרישמן ממש מתלהב מהמחמאה שקיבל עכשיו ממך. אני מניחה שזה עמוד כיבוי האש האדום עשה את האסוציאציה הזאת אצלך. או שזה משהו אחר? תודה.

    אנונימי - תודה רבה, אני חושבת שהחאקי הבהיר הזה ניראה טוב על כולם. זה צבע מושלם לקיץ.

    השבמחק
  10. כל הלוק נראה מאוד שיקי, פריז במרכז תל אביב!

    השבמחק
  11. אני פשוט בשוק מהעובדה שהשמלה המדהימה הזאת עלתה לך 30 שקל!! פעם אני וחברה שלי נהגנו לקנות המון בחנות הזו...אבל לא יצא לי כבר הרבה זמן. היא עדיין מעניינת?

    השמלה ממש מחמיאה לך, אהבתי מאוד!

    השבמחק
  12. גם אני אוהבת את רחוב פרישמן. יש בו חנויות מעוצבות בטוב טעם וגם את חנות העודפים של נעלי עמנואל.
    הספר שלי הוא עוזי מ"גזוז"- המספרה שזכתה לתואר המספרה הטובה ביותר בתל אביב ממגזין טיים אאוט. לדעתי היא צריכה לזכות גם בתואר המספרה הכי מעוצבת.
    שמלה מעודנת בחרת! מתאימה לגוון עורך בול.

    השבמחק
  13. מאוד יפה לך ספארי. אני מאוד מחבבת את הלוק הזה בעצמי, כלומר עלי. בכל מקרה, את נראת הורס והיה ממש כיף לקשקש איתך היום :)


    מיראל

    השבמחק
  14. הצבע של התיק כ"כ יפה!!

    לי יש פינה חמה בלב לדיזינגוף פינת פרישמן. בעיקר בגלל שופרא אך גם בגלל פאי השוקולד פרג של סגאפרדו והגרביונים של ורד אס.

    השבמחק
  15. ספי, את נראית נפלא בשמלה ובייחוד בנעלי העקב. המדהימות. אלגנטית, רומנטית וטרנדית. אהבתי!

    השבמחק
  16. Nina - דרלינג, תודה. חבל שזה לא קצת יותר פרזי, אבל. יום נפלא.

    revital - אני נוהגת להיכנס לחנות הזאת הרבה, אבל כבר כמה שנים שלא מצאתי שם כלום. עדיין, כשהשמלה הזאת הייתה שם, אף אחד חוץ ממני לא מצא בה עניין...

    PASSIONISTA - תודה. יש ממש ממול גם את "גלרי פאריזיין". חנות וינטאג' יפייפיה שבטח נורא יקר בה. אני תמיד מסתכלת על חלונות הראווה. רח' פרישמן זה בכלל רחוב מהמם.

    LookinFab - תודה. את צריכה גם לנסות להתאהב בחלק שמול כיכר מסריק. יש גם שם אחלה חנויות. לעומת זאת, את בתי הקפה שם, אני פחות אוהבת.

    דוש - אנחנו צריכות לקשקש עוד. היה באמת כיף לדעתי בקיץ הישראלי כל אחת צריכה לאמץ לוק ספארי. נשיקות.

    לירז - תודה רבה! צבעי הניוד תמיד היו אהובים עליי ואני שמחה שחנויות מלאות בהן ועזרו לי ליצור את המראה הזה.

    השבמחק
  17. אנונימי26 מאי, 2010 12:32

    איזה קטע!

    יש לי את אותה שמלה, גם בערך מלפני שנתיים, מאיזה חנות בב"ש.

    עכשיו הזכרת לי שהיא שוכבת אי שם בארון.. :)

    השבמחק
  18. אנונימי26 מאי, 2010 15:34

    מקסימה כרגיל:) מזאת החנות הזאתי שמוכרת כאלה שמלות ב30 ש"ח?

    הנעלים (המדהימות) האלו נראות רצחניות במיוחד, גם אני פעם הייתי מחזיקה כמה כאלה עד שהבנתי שגם אני מחליטה להתעלל בעצמי, עדיף לעשות את זה עד גבול מסויים :)

    (ועכשיו אין לי מה לעשות עם 50% מהארון נעליים)... :/

    השבמחק
  19. ספי- בלי להגזים, אני חושבת שאת נראית פה הכי טוב שנראית אי פעם (או לפחות בתולדות הבלוג). השמלה מושלמת עלייך, והרבה יותר מחמיאה לך, לדעתי, מהסגנון הרומנטי והפרחוני- שלמרות שאני מאוד אוהבת אותו, הוא לא מוציא ממך את מה שיוצא ממך כאן. אם הייתי רואה אותך ברחוב הייתי בטוח עוצרת אותך ואומרת לך את זה (גם אם זה היה כרוך בלהביך את עצמי למוות). בקיצור, קבלי ח"ח ענק.

    השבמחק
  20. אוטפיט ממש יפה, במיוחד התיק והנעליים!!!

    השבמחק
  21. אנונימית על השמלה ששוכבת בארון - ניראה לי שהגיע הזמן ללבוש אותה. בהצלחה!

    אנונימית עם הנעליים הרצחניות - אלה דווקא ממש נוחות. יש להן פלטפורמה קידמית מוסתרת ואני יכולה להסתובב בהן אפילו כמה שעות. אבל כמו שניתן לראות בבלוג, אני לא מרבה להתלהך עם עקבים גבוהים.

    Dana - תודה רבה! אני מבינה למה את מתכוונת. זה משדר מן משהו מתוחכם יותר מהרגיל, משהו שלא בטוח שנוח לי להיות איתו ביום יום. החברה שלנו אינה פורמלית ולכן להסתובב ככה ביום יום זה קצת לא נוח, מבחינת התגובה של הציבור. אני מעדיפה מראות רכים יותר לקיץ. אם הייתי בניו יורק, הייתי בשמחה מאמצת את הסגנון האורגני הקיצוני הזה יותר.

    Julia - תודה רבה. יש משהו בגוונים הטבעיים האלה שנותן מראה פשוט ויוקרתי, לכן אני בחרתי אותם. נשיקות.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!