חזרתי מטוקיו

החום והלחות קיבלו את פניי. אני לא יודעת אם אני בג'ט לג אבל אני כל הזמן עייפה. השבוע הבא מתחיל עוד ממש מעט ואיתו החזרה לחיים האמיתיים. אני בטוחה שאני אכתוב עוד הרבה על יפן אבל הפוסטים עם האאוטפיטים היומיומיים יחזרו כי צריך לקום בבוקר, להתלבש ולעשות משהו מועיל בחיים האלה, לפחות משהו שמביא קצת כסף.19062010103-1 היומיים הראשונים בארץ לא קלים ולמרות שהייתי ביפן רק שבועיים, אני מרגישה שהתרגלתי למקום מאוד שונה מישראל ואפילו חזרתי עם כמה הרגלים חדשים, כמו ללכת עם שמשיה ברחוב. כל יום שישי הסתובבתי איתה ברחוב ולא שמתי לב למבטים מוזרים, מה גם שלא ממש אכפת לי. פשוט המחשבה של ללכת רחוב שלם תחת השמש הקופחת ללא כל כיסוי מחרידה אותי והפחד שלי מהשמש מתחזק בכל שנה. ניראה לי שישראל היא מקום שבו חייבים ללכת עם שמשיה אם רוצים להישאר בחיים ולא להתקמט, אבל אני מניחה שכולם יחשבו שזה מוזר. זה הכל לשיקולכם.19062010100 19062010102-1 19062010105בתמונות: את כל הפריטים, חוץ ממשקפי השמש, קניתי בטוקיו ולמרות שלא קניתי ממש הרבה בגדים, כל פריט הוא סוג של תזכורת מהעיר המהממת הזאת. ג'ינס רחב ומעט קצר: Uniqlo, גופיה: H&M בהשראת שמלת ה- Halston של קארי מסקס והעיר 2, שמשיה, קלוגס פרחוניות על פלטפורמה מגומי ותיק דובוני אכפת לי – כולם מחנויות ב- Harajuku. התמונות האלה צולמו בבאזל בל אביב, ליד חנות הירקות הפתוחה ביום שבת.

היום קיטי, החתולה האולטימטיבית כתבה פוסט מעמיק ושופך המון אור על החתולה היפנית הלו קיטי ואני החלטתי לשתף אתכם בשני סרטוני וידאו שצילמנו בביקור הקיצוני שלנו בלונה פארק של כל החברים של הלו קיטי בטוקיו. כנסו לבלוג של קיטי כדי לראות תמונות שלנו מהיום הכיפי והדי מטורף הזה.

* הסרטונים והתמונות בפוסט הזה צולמו בעזרת המכשיר הסלולרי VIVAZ של סוני אריקסון.

נשיקות לכולם ושבוע נפלא!

תגובות

  1. היי זה הירקן שלי בבזל!
    ואת הורסת כרגיל ואני יכולה לחזור לא לשנוא אותך.
    לא ברור איך איזה מיליונר יפני לא חטף אותך לאישה.

    השבמחק
  2. ברוכה השבה!
    אני חייבת להודות שאני אוהבת כל פריט ופריט שיש עלייך. הג'ינס יושב עלייך הורס ותיק של דובוני אכפת לי... אוח ...מהמם.

    נשיקות,
    מיראל

    השבמחק
  3. לוק חביב מאוד, נינוח, נעים וכייפי.
    שוקלת בעצמי לאמץ שמשיה, למרות שצריך לחכות עם זה עד המעבר לתל אביב, בב"ש בטוח יסתכלו עלי ממש ממש מוזר.
    ואני יודעת שכולם כבר עמוק בטרנד הקלוגס, אני באופן אישי לא ממש מתחברת אליו.
    טוב נו.. כנראה שלא חייבים להתחבר לכל טרנד שרק קיים...

    השבמחק
  4. אני בעד השימשיה היא יוצרת מראה ייחודי ומדליק ובעד החולצה שעוד כשראיתי אותך ביום שבת חשבתי שהיא נהדרת.
    הנעליים מחרידות והתיק מטופש

    הסרטונים שצילמת מקסימים ואיכותיים אבל מפחידים משהו

    השבמחק
  5. אני בעד השמשיה וגם בעד המניפה
    אם אפשר גם שהשמשיה תעיף אותי לארץ רחוקה (וגם תחזיר אותי)

    השבמחק
  6. ואווו, כמה שהכל וורוד ומתוק להחריד :)

    מאוד אהבתי את הקלוגס. ראיתי משהו בסגנון אך ללא עקב ובלעדיו זה איכשהו נראה גריאטרי מידי.. שלך מדליקות!

    השבמחק
  7. ברוכה הבאה לארץ! התיק מתוק ברמות קיצוניות...
    תתחדשי על כל הפריטים.

    לגבי עניין השמש, אני הכי מבינה אותך.. אני לא זזה מהבית לפני שהתמרחתי בקרם הגנה עם מקדם הגנה 50 SPF, אם יש יום אחד שבו שכחתי להתמרח.. אני חוזרת הביתה עם כתמים אדומים על כל אזור שנחשף לשמש.
    זוועה, אבל מאידך.. זה מחייב אותי להתמרח בקרם הגנה ולשמור על העור שלי מפני נזקים שעלולים לצוץ עוד כמה שנים.

    נחיתה רכה,
    שרונה

    השבמחק
  8. איזה כיף שכבר הסתובבת עם השימשיה בארץ ככה אולי עד שאני אגיע זה לא יראה לאנשים מוזר :)
    חוץ מזה נראה שממש השפיעו עלייך היפניות בהראג'וקו בלבוש!
    הצבחות שלנו בוידיאו ממש מצחיקות אותי.

    השבמחק
  9. נראית מעולה כרגיל!!!
    הקלוגס והתיק-לאב לאב לאב!!!

    השבמחק
  10. אין על יוניקלו- הם מצליחים תמיד לייצר בייסיק איכותי ובו בזמן לשמור על מחירים שפויים.

    והקלוגס משעשעים- ראיתי בעוד כמה בלוגים שבמקום לקנות את ג'פרי קמפבל אה-לה-שאנל, יש נטייה לקנות את הגירסא המקורית אה-לה-הולנדית.
    אני חושבת שגם לי יש נטייה להעדיף את ההולנדים..

    השבמחק
  11. עייפות היא גם תופעה של ג'ט לג, לאו דווקא הבדלים בשעות השינה.
    באמצע מאי הייתי שלושה ימים בארה"ב ולקח לי שבועיים לצאת מהעננת עייפות שריחפה מעלי!

    הקלוגס שלך מהממות!! פעם ראשונה שאני ורסיה של קבקבי עץ שאני ממש אוהבת!
    מחכה לשמוע ולראות עוד מהחוויות =)

    השבמחק
  12. ברוכה השבה ספי! את נראית נפלא, וגם השמשיה מקסימה ומוסיפה לכל הלוק.

    השבמחק
  13. איזה יופי שחזרת. את נראית ממש קורנת:) נראה לי באמת נחמד להתהלך ברחוב עם שמשייה, רק שבב"ש, במקרה שלי זה קצת בעייתי... אם בת"א אנשים הסתכלו עלייך מוזר, אז אני לא רוצה לחשוב איך זה יהיה להתהלך בבירת הנגב עם שמשייה... ואיזה סרטונים הורסים!הקיטש במיטבו! הזכיר לי קצת את הסרט צ'ארלי בממלכת השוקולד:)

    השבמחק
  14. הקלוגס סופניים!
    אני מחפשת לקנות גם. עוד לא מצאתי את אלו שהתאהבתי בהם :-)

    השבמחק
  15. הסרטונים פשוט מתוקים!
    ולרגעים זה נשמע כאילו אתן גומרות שםXD

    השבמחק
  16. בארון של גיברת קאופמן - תודה, יקירתי. אני מבינה שהיום את מסתלקת לתילנד, אז שאני אתחיל לשנוא אותך? תהני מלא ותעשי שופינג! ועזבי אותך מיפנים, מיליונרים או לא, הם לא בשבילי. או מכוערים מדי, או נשיים מדי או וירדוס מדי.

    Dush - תודה רבה. את כל הפריטים שקניתי בטוקיו בחרתי בקפידה. לא חזרתי עם הרבה מדי מהם, אבל כל אחד בונובון.
    תודה, הקיטי הקטנה שלך מחכה לך בבית לבד בחושך בשקית.

    Toxicrose - לדעתי לא צריך לעבור לתל אביב כדי לאמץ שמשיה. בכל מקרה יסתכלו עלייך, או שבעצם לאף אחד לא באמת אכפת וזה הרבה יותר כיף איתה.
    אני כן קציתי זוג של קלוגס, אבל כזה שיעשה לי שמח ולא איזה גוש עץ שאני צריכה לסחוב, בסוף מצאתי.

    טל פורקוש - לא נורא שלא אהבת, אני מתה על הדברים המתוקים שלהם, ככה זה האופנה היפנית משתלטת אם רק נותנים לה. והחולצה הזאת היא אכן יציאה מוצלחת במיוחד ואני הכי מצטערת שלא קניתי בעוד צבע.

    Macabre Doll - אני מניחה שאת רוצה שמשיה קסומה. שלי לא כזאת, היא רק מגינה משמ :)

    LookinFab - אם את מתכוונת לוידואיים מהלו קיטי לנד, אז כן זה קצת מפחיד שם לפעמים... והקלוגס האלה נבחרו מתוך זוגות רבים שיש לטוקיו להציע ועם הרבה סוגי עקבים. אני גם אהבתי את אלה עם העקב הגבוה.

    Sharona Gabriel And Tamar Grushka - תודה, אבל זה לא כזה כיף לחזור. בשמש הקופחת אני מרגישה שאפילו הקרם לא יכול להציל אותי וזה אכן ככה. לכן השמשיה היא הפיתרון. נשיקות.

    hello-kitty - תאמיני לי שיהיה להם מוזר גם כשאת תגיעי, אבל למי אכפת. הבננה ומיפי מחכים לך. תחזרי!

    Julia - תודה רבה!

    lifebymonic - אני גם מאוד אוהבת את יוניקלו גם אם יש להם כל פעם רק פריט אחד שאני אוהבת בערך בעונה, הם באמת טובים בבייסיק ולג'ינס הזה גזרה פשוט מושלמת. והקלוגס של שאנל הן כל כך כבדות ולא מגניבות, ברור שעדיף את המשעשעות יותר! שמחה שאהבת.

    CV - תודה! למזלי בנתיים העייפות עברה ואני בסדר. הקבקבים שלי הם רק כאילו מעץ. הפלטפורמה שלהם היא בעצם מגומי, ככה שזה אפילו הרבה יותר נוח וקל.

    לירז - שמחה שאהבת. אני תמיד ממליצה על שמשיה שימוית...

    Lilya - תודה, איזו חמודה! הסרטונים הם יותר קיטי בארץ הקיטי. הכל הכי קיטשי ויפה שם. אני חושבת שבירת הנגב היא המקום הראשן שבו צריכים ללכת עם שמשיות. אני חושבת שאת צריכה להתחיל שם את הטרנד. נשיקות.

    Miss Scotland - אני מבינה אותך בקשר לקלוגס. אני בהיתי בעשרות זוגות של קלוגס בטוקיו במשך שבועיים ובסוף קניתי את אלה, גם את תמצאי את שלך!

    השבמחק
  17. ברוכה השבה! נראה שהיה לך טיול ממש כיפי, אצלי טוקיו בינתיים תישאר בגדר חלום :\
    תתחדשי על הפריטים המדליקים!!!

    השבמחק
  18. רוצה לומר משהו, כבר מזמן, מקווה שתקחי את זה לכיוון הנכון...
    תראי, קמטים/קמטוטים יהיו לך בכל מקרה... או קי, הקטנת החשיפה לשמש יכולה קצת לעזור, אבל זה בעיקר ענין של גנטיקה! בקיצור תסתכלי על אמא שלך, על הנשים מהצד של אבא שלך, וכמו כן ככל שאת רזה יותר, יהיו לך יותר (נשים מלאות ואפילו שמנות בגיל מבוגר נראות הרבה יותר טוב מהרזות, גם בגלל שהעור מתוח, וגם בגלל שאכלו טוב יותר כל החיים...). הקמטים הם תוצאה של נפילה של שרירים, ירידה במסת השריר גם בפנים - חפשי בגוגל "התעמלות פנים", "כושר לשרירי הפנים" ותביני, יש איזו קוסמטיקאית רוסיה שהפכה את זה ללהיט.
    בכל אופן "נפילת הפנים" אין לה דבר וחצי דבר עם חשיפה לשמש, לכל היותר את מגדילה את הסיכון למלנומה ולכתמי פיגמנטציה ככל שתיחשפי יותר.
    אני בת 39, בשנות העשרה ותחילת שנות העשרים לחיי השתזפתי במכוון כאילו אין מחר, ואין לי אפילו קמט אחד פרט ל"קמטי הבעה" - הקמט הנזולביאלי (בין האף לקצה הפה) וכמה קווים אופקיים על המצח - ושוב, אין מה לעשות נגד זה, אולי רק התעמלות פנים. זה שלגלית גוטמן, מירי בוהדנה, אילנית לוי אין, זו תוצאה של הרבה בוטוקס והרבה פוטושופ...
    בכל אופן זה מה שרציתי להגיד. לגבי הפחד - פחד ממלנומה, מהזדקנות וכו', זה משהו שאת צריכה לעבוד עליו בינך לבין עצמך... תאמיני לי שיש לי דברים הרבה יותר מפחידים לחשוש מפניהם - אבא שחלה בסוג של ניוון שרירים בגיל 45 ומת אחרי כמה שנים... בקיצור הבו לי "רק" מלנומה חמודה בשלבים מוקדמים, ואהיה אסירת תודה. בכל יציאה לכביש, את יכולה להיפגע בתאונת דרכים, הסיכון גבוה פי כמה מלחטוף איזו מלנומה קטלנית (רובן ניתנות לטיפול עם גילוי מוקדם, ובלונדינים/ג'ינג'ים כמוך וכמו בעלי נמצאים במעקב כל חצי שנה אצל רופא עור, וגם כשיש מלנומה בשלב ראשוני מורידים מקומית, לא צריך הקרנות או כימותרפיה ...)
    באיזשהוא שלב בחיים צריך לאמץ גישה פטליסטית להתמודדות עם פחדים. אני לא עושה דברים מטורפים - לא מעשנת כלום, לא עולה על אופנוע, שומרת על משקל ועל כושר, אבל עדיין הרבה דברים יכולים לקרות... רק לפני כמה חודשים הייתי צריכה לקבל החלטה, האם לחסן את הילדים נגד שפעת החזירים או לא, ואז את מקבלת החלטה לפי מיטב האינפורמציה שבידייך (חיסנתי בסוף) - אבל ללא פחד. זה הכי חשוב. קראתי פעם שללדת ילדים, זה לתת ללב שלך להסתובב מחוץ לגופך ולקחת בחשבון שבכל רגע את עלולה להיפגע. וזה נכון מאוד לא רק לתחום ההורות אלא לכל תחומי החיים. אם נפחד כל הזמן, לא נהנה מהדרך. ותאמיני לי שאחד הכייפים הכי גדולים שלי הוא לשחות 20 בריכות ב- 7 בבוקר, בבריכה פתוחה ולא מוצלת, אוקי, שמתי קרם הגנה, בכל זאת אני משתזפת קצת, ותאמיני לי שאפילו רק בשביל שמש הבוקר המלטפת הזו, רכות המים, השקט המוחלט פרט לנשימות שלי - שווה לחיות. גם אם הגדלתי את הסיכון לסרטן העור בכמה פרומילים.

    השבמחק
  19. marina - תודה רבה! זה אכן חלום כיפי ומשהו מגניב לחשוב עליו בעתיד. מקווה שייצא לך להגשים את החלום.

    אנונימית - אני לגמרי לקחתי את זה לכיוון טוב, אבל עדיין אשמח להתגונן מהשמש. יש הרבה דרכים למות, אני אוותר על זאת. וניראה לי שאת צריכה לפתוח בלוג משלך. ניראה שאת מאוד אוהבת לכתוב על עצמך.
    תודה על הדאגה....

    השבמחק
  20. וואו, לוק מהמם! אהבתי במיוחד את השילוב של הג'ינס והקלוגס הצבעוניים!
    כיף שחזרת!

    השבמחק
  21. הייתי חייב לאמר, שאני לא יודעת מה הסיפור של אנונימית, ידוע מאז ומעולם שחשיפה לשמש נורא מזיקה לעור וגורמת לו להזדקן הרבה יותר מהר, זאת עובדה מדעית מוכחת.

    ונשים שמנות אוכלות טוב יותר? אני לא יודעת איך הגעת לתוכחה המדעית האוונגרדית הזאת, אבל אישה בעלת עודף משקל לא אוכלת יותר טוב, ההפך הוא הנכון. זה אומר שהגוף שלה לא צריך את כל מה שהיא מכניסה (זה מתמטיקה פשוטה של מה את מכניסה פחות מה את מוציאה) ועל כן הוא זורק חלק וחלק אוגר בתאי שומן שגורמים לתופעות רבות כמו עלייה בלחץ דם, יותר סיכון למחלות לב וכו' וכו'... פחות קמטים זה לא אחת מתופעות הלוואי, למעשה סנטר כפול זה יותר מתופעות הלוואי.

    ואם על גרביטציה עסקינן, תאי השומן האלה יצנחו הרבה יותר מהר (וקחי את דוגמת הישבן הנפול לדוגמא, וחזה גדול שנוטה ליפול יותר מהר) ושלא נדבר על עור עודף אחרי הרזייה, סימני מתיחה וכו'...

    אפי לא בחורה רזה במונחים של אנורקטית. היא נראית בחורה בריאה לחלוטין, צעירה ויפה. גזרתית, רזה אבל לא שלדית, אשה.


    ואיך אומרים את זה...?
    נשים נשים שק של נחשים?

    השבמחק
  22. מצטרפת לשירה, אני דווקא מכירה לא מעט נשים רזות עם עור פנים נהדר בגיל 50. אין מה לעשות, יש כאלו שיש להן הכל :)
    ולגבי השיזוף- הוא גורם לעור להזדקן מהר. חבל שכל כך הרבה נשים לא מפנימות את העובדה הזאת. כובע רחב שוליים חובה לפני יציאה מהבית בשמש, שלא לדבר על התמרחות במקדם הגנה SPF 34 מינימום בכל האזורים החשופים לשמש. ואגב, לא נראה לי שסרטן זה דבר נחמד באף שלב. גם לא כשמגלים אותו בהתחלה.

    ולדבר שלשמו התכנסנו- הגופייה מהממת! מאוד מחמיאה. לקלוגס אני כנראה לעולם לא אתחבר, גם לא כשהן עם הדפס כה משובב נפש.

    השבמחק
  23. שירה ומור - לא צריך להיות גאון הדור כדי להבין9 שחשיפה לשמש הינה מסוכנת לבריאות ומסרטן העור אפשר מות. יצא לי חרוז :).
    תודה רבה על התמיכה בהגיון ובכלל לא מדבור פה בפחד מקמטים, רק העובדה שהשמש מסוכנת לא עושה לי חשק להיחשף אליה.
    תודה שוב על התגובות :)!

    Nina - דרלינג, תודה! אני לא ממש שמחה לחזור. היה שם נורא כיף. נשיקות.

    השבמחק
  24. ברוכה השבה! בטח קשה לחזור לנוף התל אביבי אחרי יפן :) הגופייה והקלוגס מאוד חמודים!!! קצת חושקת בקלוגס בעצמי...

    השבמחק
  25. חחחח הצחיק אותי שעל הקיר של פוראבר21 כתוב "תאכלו אדממה".

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!