על חויית קניות בטוקיו - Ginza

גם שופינג ביפן הוא קצת אחר ממה שאנחנו מכירים. טוב אולי לא רק שופינג, אלא בעצם הכל, אבל תשומת הלב לפרטים והשירות שמקבלים שם כקונים משהו זה הדבר הכי נעים בעולם. חלק ניכר מהטיול בטוקיו בילינו בשופינג ולא רק כי זה כיף לקנות דברים חדשים, אלא כי גם באופנה, בגדים, בתרבות השירות שלהם וכל דבר קטן חווים את יפן.
בטוקיו ישנם כמה אזורי שופינג עיקריים: Harajuku, Ginza ו- Sibuya. רוב מותגי העל מרכזים את החנויות שלהם ב-Ginza, ואילו בשני האזורים האחרים יש בעיקר בוטיקים קטנים ומהממים במגוון רמות מחירים וגם רשתות אופנה בינלאומיות. באחד הימים נסענו ל- Ginza ואת הסיבוב שלנו התחלנו בכלבו OIOI שנמצא קרוב לתחנת רכבת ממנה יצאנו. היה זה כלבו נחמד עם חנויות יפות וסטארבקס בקומה האחרונה בתוך חנות ספרים. אחרי מאבקים לא מעטים קיבלתי את הקפה שרציתי ובדרך להשמך הטיול שלנו עברנו בשירותים. להלן החוויה שלנו שם. לא להילחץ, אין הפתעות לא נעימות. וזה לא שרק בכלבו הזה יש שירותים כאלה, הם כמעט בכל מקום, פשוט כאן היה שקט וריק ויכולנו לצלם ללא הפרעות.

*הוידאו צולם בעזרת המכשיר הסלולארי VIVAZ של סוני אריקסון.

היום הזה היה ארוך מאוד ומעייף. הסתובבנו בגינזה, נכנסו לסניף ענק של Forever 21 שדי הפחיד אותי. היה שם מאוד עמוס,אבל עדיין בעיניי זאת אחת הרשתות שטובות לבגדים זולים בעולם. קניתי שם שמלה ממשי ב- 30$ ובכלל יש שם מבחר עצום של פריטים ורק עומס האנשים מקשה על ההסתובבות שם, אבל יש שם דברים חוכמה על הקיר. כדאי לקרוא וליישם.

Picture 054
Picture 072 Picture 043 Picture 044 Picture 049 ככה זה ב Ginza…
Picture 018 פרסומת לטלוויזיית 3D החדשה, מחוץ לחנות של SONY.
Picture 060 Picture 047 Picture 080 אני מצלמת את חלון הראווה של LANVIN
Picture 078
ביום הזה גם עברנו במוזיאון הפרסום היפני שנמצא באזור וגילינו איפה נמצאים הבחורים היפים בטוקיו. לא יודעת אם כבר כתבתי על זה, אבל הגבריפ היפניים לא מהממים במראם החיצוני ומלבד הסטייל אין להם הרבה מה להציע מבחינה חיצונית, אבל מצד שני בסרטים היפניים מוצג בדרך כלל איזה אידיאל של יופי גברי. אני חייבת לציין שהגברים היפים הם נדירים מאוד וכשפוגשים בהם בהם ברחוב יש איזה רגע של הערכה למראה שלהם. אבל אם אתם רוצים להגיע למקום שכולו בחורים יפנים יפים זה סניף A&F ב- Ginza. לא רק שהם כולם יפים, שם גם אפשר להצטלם עם אחד כזה בלי חולצה. בכלל החנות חשוכה ויש בה מעלית שעוצרת רק בשתי קומות מתוך ה 7, מתנגנת שם מוזיקה רועשת ובחורים מהממים מסתובבים שם בכל פינה אפלה. הבגדים של אברקרומבי יקרים מאוד, כצפוי, אבל למי אכפת. מי בא לשם כדי לקנות?
Picture 117 היום שלנו הסתיים בחנות של הרשת היפנית האהובה עליי MUJI. הכרתי את החנויות האלה עוד בביקור בניו-יורק ועם הגעתי ליפן ביליתי באיזה 5 סניפים שונים של הרשת. זו ממש האיקאה של היפנים,אמנם עם פחות מוצרים, אך מוצרים מושלמים יותר ואיכותיים הרבה יותר. מלבד רהיטים ופרטי עיצוב לבית ולמטבח, אפשר למצוא ב muji גם צרכי משרד, מזון ואופנה. את הסרטון הבא צילמנו בסניף הכי גדול שלהם שמצאנו אחרי שאכלנו שם ארוחת צהריים טעימה ונחנו על הפופים הנוחים שלהם. 

תיקון: ליה לא הייתה מרוצה מהוידאו, אז הורדתי אותו. אוסיף לכם וידאו משובח אחר בקרוב.

את היום הזה סיימנו בקריוקי באותו המועדון שבו שרלוט ובוב שרו ב”אבודים בטוקיו”.

Picture 118-1 Picture 131
Picture 140
אולי יהיה המשך…
נשיקות.
נ.ב. אתם חייבים להציץ בפוסט של קיטי ותיזהרו לא להתעלף.

תגובות

  1. הכל נשמע מדהים. את MUJI אני דווקא הכרתי בפריז ואני כבר לא יכולה לחכות שרגלי תדרוך שוב באחד הסניפים שלהם.

    מחכה לראות אותך ביום רביעי!
    מיראל

    השבמחק
  2. פוסט מצויין!
    הצלחת להעביר היטב את התחושות והחוויות שם. לרגע הרגשתי שגם אני ביפן, ולא רק בגלל הקליפים המפורטים :)
    גם באברקומבי בניו יורק המוכרים מוגזמים כאלה. כנראה שהמחירים של הבגדים כל כך גבוהים בגלל שהם מעסיקים דוגמנים בתור מוכרים...

    הפוסט הזה לא עשה לך חשק לחזור? :)

    השבמחק
  3. Dush - אין כמו מוג'י, אבל כבר אין סרטון, אז מי שראה ראה ומי שלא לא.
    ניפגש ויהיה כיף.

    Keren - תודה! כיף שם ממש ושווה מאוד לנסוע! כן, אני יודעת שגם בניו יורק ברשת המוזרה הזאת יש מוכרים יפים מדי, אבל פה הם היו יפנים. זה יותר מגניב, בעיקר כי ה המקום היחיד שיש בו יפנים יפים :).
    וכן, אני כל הזמן רוצה לנסוע שוב וזה בטח יקרה.

    השבמחק
  4. יו אני מחכה כבר שנים שמוג'י יגיעו לארץ. פעם קראתי כתבה שמתוכנן סניף פה באזור ומאז נעלמו עקבותיהם. אני מכירה אותם רק משיטוטי רשת בינתיים...
    יפן נשמעת כל כך מעניינת דרך הבלוג שלך. עושה חשק עוד יותר.

    השבמחק
  5. אבודים בטוקיו הוא הסרט שאני הכי אוהבת בעולם, ראיתי אותו המון פעמים ותמיד יש חשק לעוד.
    הפוסטים האלה על טוקיו גורמים לי לרייר על המקלדת.
    לגבי הבחורים היפנים, אני לא יודעת למה.. אבל שמעתי מהמון בנות שיופי אסייתי עושה להן את זה. אני לא נמנית איתן, מעדיפה את היופי אירופאי בהרבה!

    השבמחק
  6. התמונה עם הבחורה האדמונית על האופניים- הצלחה גדולה!!!

    השבמחק
  7. A wind - כן, הייתי מאוד שמחה אם היו פותחים פה חנות של מוג'י. הם כל כך הטעם שלי שהייתי קונה שם הכל.

    Sharona Gabriel And Tamar Grushka - אבודים בטוקיו זה גם סרט אהוב מאוד עליי, למרות שבפעם הראשונה שראיתי אותו בקולנוע לא אהבתי אותו. אבל אחר כך פיציתי את עצמי בעוד בערך 10 צפיות בו בטלוויזיה. לי יפנים לא עושים את זה גם, כקבוצה, אבל לפעמים עוברים בחורים יפים ברחוב וזה מושך את העין. זה די נדיר, האמת.

    lifebymonic - תודה. אני אוהבת אותה גם. הבחורה לא יפנית. רק שתדעי.

    השבמחק
  8. me so jealous.
    i comfort myself with bangkoking
    not the same but many things are similar

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!