קיטי בכיכר רבין

Picture 005

עברתי ליד החנות הזאת כל כך הרבה פעמים בחיי ומעבר להתלהבות רגעית ממדבקת ה”הלו קיטי” הענקית שבחלון הראווה לא ממש התעמקתי בה. החנות הזאת מקסימה והיא חנות קונספט שלא הייתי מצפה שתחזיק מעמד בישראל. רק בגלל שהיום מיהרתי ממש לחזור לעבוד לא צילמתי את תכולתה, אבל מהתמונות שיש כאן אפשר לראות. לא יודעת כמה מטורפים על כל דבר יפני יש בתל אביב, אבל ניראה שמי שכן בעניין של אסתטיקה יפנית ימצא פה  דברים מקסימים.

היום ירדתי למטה לתיעוד מהיר של האאוטפיט היומי לפני שאני חוזרת ללפטופ שלי, לנהל עמוד פייסבוק מאוד תובעני. והחנות הזאת שנמצאת ממש קרוב לבית הזכירה לי את שהטריד אותי מאז החזרה שלי מטוקיו. זה הזכיר לי שלא עשיתי מספיק שופינג כשעוד הייתי שם. היה לי סוג כלשהו של “משבר שופינג” ולמרות המבחר העצום של הדברים המדהימים באמת לא הצלחתי למצוא את מה שאני אוהבת. כל דבר ניראה לי חמוד מדי, יפני מדי וכזה שלא אלך איתו בארץ. אפילו הסרט שעל ראשי לא נקנה כשעוד הייתי שם. אני זוכרת שלפני שנסעתי לטוקיו ראיתי באחד הפוסטים של חברתי היקרה, קיטי, סרטים כאלה והייתי בטוחה שארכוש לי אחד כזה כשסוף, סוף אגיע לשם, אפילו אם זה יהיה למען שעשוע בלבד ואהיה מוכנה לצאת איתו מהבית רק כדי לחגוג  במסיבת יום הולדת להלו קיטי בשנה הבאה, אבל הנה אני כאן ברחוב עם אוזני הארנב שלי מג’ינס. הסרט, בסופו של דבר הגיע אליי עם חזרתה המיוחלת של קיטי.

משבר שופינג דומה חוויתי בתחילת הנסיעה שלי לניו- יורק וגם בסין בקיץ שעבר. לא הצלחתי לקנות כלום, למרות הרצון העז כן להתחדש במשהו מהמם ויחודי. בניו-יורק זה נפתר לבסוף וחזרתי עם מזוודה נוספת, אבל הפעם זה לא ממש הלך וחזרתי עם כמה פריטים, אבל פריטים, אבל כאלה שנבחרו בקפידה ואני כל הזמן הולכת עם משהו משם. זה נחמד וזה מזכיר לי כמה כיף היה. אני לא מפסיקה לכתוב על זה בבלוג ולחשוב על זה כי זה באמת היה הטיול הכי מגניב שלי למקום רחוק.

קרה לכם דבר כזה פעם? משבר שופינג בנסיעה לחו”ל?

Picture 004

Picture 002

Picture 011 Picture 010 בתמונות: חולצה מזויה באלנבי מלפני שנה, חצאית משוק בצלאל, קלוגס פרחוניות וסרט לשיער מטוקיו ותיק מזארה.

Picture 014 NOOK – בכיכר רבין – מלכי ישראל 5. תל אביב.

ויש לי עוד זוג של אוזני ארנב, אפילו יותר מלחיץ מזה.

לילה טוב!

תגובות

  1. איזו מתיקות של אאוטפיט... באמת
    ומאוד יפה לך השיער מתוח לאחור עם קשת.
    החנות נחמדה, אני בודאי לא הייתי מוצאת משהו שם לפי איך שהיא נראית -- אני אוהבת מדפים עמוסים לעייפה במוצרים, אני אוהבת להיכנס ולהתבלבל... :)

    השתזפת?

    השבמחק
  2. אחלה אוזני ארנב וסוף כל סוף אחלה נעליים..העקב לא משהו אבל הפרונט מקסים. תמונות מאוד יפות

    השבמחק
  3. ספי!!
    את תהיי חייבת להתגבר על זה יום אחד:-)))
    לי אישית זה אף פעם לא קרה, גם כשנסעתי לתקופות ארוכות של עבודה בחו"ל וחשבתי לעצמי שכדאי לי לחסוך, תמיד מצאתי את עצמי משאירה שם את כל הדברים שהבאתי מהבית במחשבה שיום אחד יהיה מי שיחזיר לי אותם (וחשבתי לא נכון!!!) כדי למלא את המזוודה בכל הקניות שעשיתי שם... על כל מקרה אל תחשבי אף פעם שבטח בארץ לא תלבשי את זה כי זה כל הכייף הרי לבוא עם אותם פריטים שבארץ יוודעו אליהם רק עוד 5 שנים לפחות... האוזניים מגניבות!!! וגם הקלוגס!! מקווה שבנסיעה הבאה שלך תיתגברי על משברי הקניות, למרות שבשורה התחתונה היה לך מגניב וכייף אז זה הכי חשוב!! נשיקות xx עלמה

    השבמחק
  4. היי ספי,
    אני דווקא מזדהה איתך בקטע של משבר שופינג בחו"ל. כשהייתי בלונדון בחורף האחרון קרה לי אחד כזה- מרוב היצע ושפע של חנויות כאילו הרמתי ידיים ולא הצלחתי למצוא כוחות לעבור בכל חנות ולנבור עד שאמצא את מה שאני מחפשת. בסוף זה נפתר בכך שהתחלתי להיכנס רק לסניפים קטנים שהורידו את רמת הלחץ שסניפי הענק כמו אלו של טופשופ באוקספורד העלו בי..
    אגב היה לי נחמד להיתקל בך בזארה לפני כמה שבועות, לא נראה לי שהספקתי להציג את עצמי בכלל..

    שיהיה סופ"ש נעים
    אליסה

    השבמחק
  5. שמתי לב ש"מחסום הקניות" הזה נוטה לקרות לי בעיר בתקופה של הסיילים- מרוב שיש הרבה פריטים שאני אוהבת במחירים יחסית נוחית, אני לפתע לא מוצאת את עצמי ולא מוצאת מה לקנות.

    מה חוץ מזה? את נראית נהדר!

    השבמחק
  6. החנות נראית מדליקה לאללה! לא ידעתי בכלל שקיימת חנות כזאת בתל אביב, וביום ראשון כשאלך למדוד שמלות כלה בפרישמן, אקפוץ גם לחנות הזאת!
    לגבי משבר קניות בחו"ל, מעולם לא קרה לי.. התאבון שלי תמיד נפתח עם הכניסה לדיוטי פרי, ולא נגמר עד שאני לא נוחתת בחזרה בארץ. תמיד אמצא לי על מה לבזבז את האירו/דולר האחרון בדקה התשעים בשדה התעופה. כזאת אני.
    שרונה

    השבמחק
  7. היי ספי !
    אני נוסעת ליפן עוד שבוע, ורוצה לעשות שם שופינג. אם תוכלי להמליץ לי על חנויות ומקומות אשמח מאוד.
    מה את אומרת על הבגדים שם? מוזרים? או נורמאליים כמו טופשופ?

    השבמחק
  8. קריסה את כבר יודעת שלי זה מעולם לא קרה... אם כבר להיפך טירוף הקניות משתלט עליי ואני תמיד חוזרת עם מזוודה נוספת...
    נשיקות

    השבמחק
  9. נורא מתאימות לך האוזניים :)

    לגבי משבר השופינג - קרה לי המון פעמים (וחוצמזה שאני ממש סובלת בחנויות ענק כמו זארה ו H&M). מניסיון, מחלימים מזה מהר :)

    וברצינות, אני חושבת שאת יכולה לראות בזה גם משהו חיובי (לא רק משום החיסכון הכספי): אולי זה בדיוק הקו הדק בין לאהוב ולהנות מאופנה ומאסתטיקה וומשופינג, לבין להיות "רוכשת כפייתית" שחייבת לקנות משהו כי אחרת תרגיש שלא באמת היתה ונהנתה.

    השבמחק
  10. Dana (MODAna) - תודה! אני אלך גם עם קשתות, כאלה עם פפיון בעתיד.
    החנות הזאת היא חנות קונספט וזה הגיוני שזה כזה קצת מוצג בצורה מאווררת. אני לא יודעת אם הייתי קונה בה בעצמי, אבל בטח הייתי קונה כאן מתנה למשוגע כלשהו על יפן.

    אנונימית 1 - תודה רבה על הנעליים, הן באמת שונות ממה שיש לי, אבל עכשיו שאני יודעת שאני גם בעניין של כאלה, אולי אמצא עוד משהו כזה מגניב.
    אני דווקא בעד העקב שלהם. מאוד נוח.

    alma - תודה על התמיכה. אני בעיקרון לא באמת מצטערת שלא קניתי כל מיני דברים, אפשר כבר להשיג הכל באיביי וגם את הדברים החשובים באמת כן קניתי.
    באמת נהנתי בצורה מושלמת ואני אסע לשם שוב.
    נשיקות.

    alisa - אני ידעתי שזאת את בזארה כי זכרתי ששאלת על חדרי הכושר פעם. אני מבינה את העניין של השופינג וגם פעם הייתי אומרת שאני נוסעת לחופש ולא לקנות ואף פעם לא הייתי בטירוף כזה גדול על קניות. אבל יפן זה מקום עם דברים שונים ונורא רציתי עוד, אבל גם מה שהבאתי זה בסדר.
    היה גם לי נחמד לפגוש אותך בזארה. זה תמיד נחמד לי לפגוש פנים מול פנים את הקוראים שלי. סורי אם הייתי מוזרה :).

    revital - בתקופת הסיילים כבר לא בא לי על הקולקציה. אני תמיד כבר רוצה את העונה הבאה וקונה רק בייסיק. באמת חשוב לקנות רק את הדברים שבאמת יש להם שימוש מעבר לעונה אחת. אולי זה טוב שאת לא קונה הרבה. עוד מעט עונת הסתיו!

    photo.fashion.passion - איזה כיף למדוד שמלות כלה. המון התלחה ואני מקווה שתמצאי את האחת!
    כיף לך עם השופינג הבלתי פוסק. ירח דבש, זה הכי המקום לזה. זה כבר קרוב? נשיקות.

    אנונימית שנוסעת ליפן - יש שם כל מיני בגדים, אבל הרוב הם בסגנון יפני שאי אפשר לא להתאהב בו מדי. לא הכל מוגזם, אבל הכל מתוק.
    אז קניות - TAKASHITA DORI זה הרחוב HARAJUKU עם הכי הרבה אופנה לצעירים, מלא אקססוריז והכי זול ומגניב שם.
    כל האזור מסביב לזה מפוצץ בחנויות האלה.
    יש את רחוב MEIJI DORI פינת OMOTESANDO, שם זה מגדלים שיש בהם טופשופ, H&M וFOREVER21. בכל מקרה זה האזור המרכזי עם הכי הרבה שופינג.
    יש גם קניות מגניב ב SHIBUYA, שנקרא SHIBUYA 109, זה קניות עם מלא חנויות טרנדיות לבנות. פחות זול מהרחוב שהמלצתי קודם, אבל מדניב.
    חוץ מזה בטוקיו, בכל מקום יש חנויות, זו לא בעיה למצוא.
    מעצבי על זה באזור שנקרא GINZA. בכלל מומלץ לקרוא את הפוסטים שלי על יפן פה בבלוג ואת הבלוג ל חברה שלי קיטי:
    http://kittyintokyo.blogspot.com/
    תהני ביפן!

    rotem - כן, אני יודעת שאין לך את הבעיה הזאת. נשיקות.

    ברווזה - תודה. אני הכי מתחברת לפיסקה האחרונה בתגובה שלך.
    באמת הבאתי רק את הדברים שאני הכי התחברתי אליהם. מה שהכי עשה לי את זה. זה נחשב בעייני לשופינג ממש מוצלח.
    תודה על התגובה!

    השבמחק
  11. איזה מתוקה את נראית פה!!!!
    הקשת הזאת ממש מגניבה,אחלה של אוזניים, וגם ממש מתאימה לך...

    השבמחק
  12. Julia - תודה רבה, יקירתי.
    אני מקווה להופיע איתה שוב. זה כיף להסתובב עם אוזניים :).

    השבמחק
  13. אני תמיד חווה סוג של משבר שופינג בחו"ל, בא לי לקנות המון ולא מצליחה להחליט, כך שבסוף יש הרבה קניות שפשוט לא מתרחשות...

    השבמחק
  14. זה אכן כיף למדוד שמלות כלה! אבל גם מלחיץ כי קשה לדעת מה לבחור בסופו של דבר. היום אני כנראה הולכת לסגור שמלה במקום אחר שמדדתי בו כבר, אבל עד שזה לא סגור וחתום, אני לא מכריזה על כך בחוצות.
    החתונה עוד פחות משלושה חודשים, שזה די קרוב, ואני כולי בהתרגשות מטורפת. עוד כל כך הרבה דברים לסגור, והזמן לא רב מידי!
    ירח דבש עדיין לא קיבל לוקיישן, אנחנו קצת מוגבלים בזמן וכנראה שהמקסימום שיהיה לנו זה שבוע (אולי 10 ימים), מה גם שזה יהיה בחופשת חנוכה, כך שאנחנו צריכים למצוא מדינה שיש בה מזג אויר טובה בתקופה הזאת. אם יש לך המלצות מעניינות, אשמח לקבל :)

    שרונה

    השבמחק
  15. אוי זה כל כך מתוק אני מתה על הלו קיטי.
    דרך אגב - אהבתי מה שלבשת.

    השבמחק
  16. הנעליים כל כך מדליקות... בארץ אפשר למצוא רק קלוגס עם עקבים מסחררים, שאי אפשר לנעול. איזה כיף לך שהית בטוקיו!!

    השבמחק
  17. photo.fashion.passion - האמת היא שאני לא כל כך יודעת מה טוב בחורף בתור יעד לירח דבש. אני הייתי בוחרת חופשה באוסטריה בהרים עם טבע וביקתה מעץ ואש באח.
    מזג אוויר חם זה רק בחצי הכדור הדרומי כאשר אצלנו חורף, וניראה לי שהכל רחוק מדי מכדי שתוכלו לנסוע לשבוע. תלכו על חופשה חורפית רומנטית. העיקר שתהיה חתונה מהממת וחיים מאושרים!

    nyc fashion - תודה! גם אני מתה על קיטי אחרי שחזרתי מטוקיו.

    Clothes on Trees - יש בטוקיו מלא סוגים של קלוגס.
    שלי גם קלות כי העקב שלהן מגומי ולא מעץ. הפרחוניות שלהם עשתה לי את זה לגמרי. תודה, יקירתי.

    השבמחק
  18. תמיד שאת מפרסמת פוסטים חדשים בתפוז, בסוף אני בוחרת להגיב דווקא לאחד שלא פרסמת.

    אהבתי מאוד את החצאית עם ה-T שירט, זה מקסים וכיפי.

    ועשית לי חשק לשעון לבן.

    עכשיו לא הבנתי לגבי האוזניים, באמת הלכת ככה?

    השבמחק
  19. אמיליה - תודה. אני באמת הלכתי ככה עם הסרט הזה לשיער.
    זה היה מאוד כיף.
    ושעון לבן לקיץ - זה לגמרי אחד הדברים הכיפיים.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!