גראז’ סייל ליד הבית

 Picture 003

Picture 008

Picture 019-1

Picture 024-1

Picture 026

Picture 036

Picture 040

היום לעת ערב עברתי אצל החברות שלי בבוטיק “טנטי בקי” כדי להציץ בגראז’ סייל שהן עורכות עד יום שישי ומציעות מגוון רחב של פריטים במחירים בין 99- 199 ש”ח לכבוד המכירה. כל הפרטים בבלוג של הבוטיק.

אני דווקא התלהבתי מכמה פריטים מהקולקציה החדשה בבוטיק והשתעשעתי בלמדוד אותם. החולצה האוורירית ממשי עם כנפי התחרה עשתה לי את זה יותר מכל (מופיעה ב 3 התמונות האחרונות) אני עדיין שוקלת האם לצרף אותה למלתחה שלי.

תודה רבה להדס על התמונות ועל האירוח.

נשיקות ושהסופ”ש יבוא מהר!

תגובות

  1. התמונה עם המגזין והפפיון בשיער פשוט משגעת! היא נראית כמו איזה אדיטוריאל תקופתי או משהו.
    הבגדים נראים טעימים.

    השבמחק
  2. את נראית כמו ילדונת בשתי התמונות הראשונות..זה כל כך חמוד!

    השבמחק
  3. נראה מבטיח, אבל באתר שלהם כתוב שהמכירה היא עד אתמול..
    מבאס משהו.

    השבמחק
  4. מרג'ורי מורנינגסטאר - לאור ההצלחה, הם החליטו להמשיך את המכירה עד יום שישי כולל. אני אגיד להם לתקן באתר.

    יקירותיי - תודה רבה !

    השבמחק
  5. כל כך מתאים לך פוני! תמונות מהממות ועושות לי חשק לקפוץ לחנות הזאת :)

    השבמחק
  6. האאוטפיט הראשון מקסים בעיניי והולם אותך מאוד

    השבמחק
  7. כבר אמרתי לך בפוסט אחר- התספורת שלך יפייפיה!! וברור שתצרפי היא מדליקה!! אחלה תמונות:))

    השבמחק
  8. סופסוף אני מבינה איך אפשר להגיב!

    המראה שלך עם המכנסיים הכחולים הקצרים - הוא פשוט מעולה! לא חדשני או משהו (זה לא עלבון, אני מקווה), אבל עשוי כל כך בחן, באמת משהו שהייתי רואה גם על עצמי. נהדרת.

    Capelli Neri מהפורום בתפוז.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!