שבת בים

21082010174

ביום שבת הלכתי לים עם אמא ואבא. זה אכן דבר יוצא דופן, אבל הם רצו ולכן הסכמתי. נחתנו על אחד החופים ההמוניים של העיר. למרות אני נמנעת מלהגיע לשם בעצמי או עם חברות ואנחנו בדרך כלל “משתזפות” בחוף הילטון ביום שישי בבוקר כשעוד אין שם אף אחד., הסכמתי לבוא איתם מאחר וחיפוש החניה בצפון העיר לא היה מאפשר לנו להספיק ולהרגיש אפילו את קרני השמש האחרונות. למרות הכל ואחרי שהחלטתי שאני מפסיקה לעשות פרצוף סובל היה חביב. היה ים, ענבים, שמש, כאשר אלה עם השמשיה לפנינו לא הסתירו לנו אותה ובעיקר קצת מנוחה.

21082010173 21082010172 21082010180השמלה הזאת היא האאוטפיט המועדף עליי ללבישה לחוף הים. הצבעים שלה מזכירים לי חופים עם ים טורכיז והדקיקות המתנפנפת שלה היא הדבר הנוח והנעים ביותר ללבוש גם על בגד ים רטוב בדרך הביתה. לא כל כך אוהבת ללבוש מכנסיים קצרים לים, למרות שגם זה משהו שלפעמים יוצא לי לעשות. יש לי זוג מכנסיים קצרים מבד מגבת בצבע ירוק ממנגו שמושלמים יחד עם חולצה לבנה מתנפנפת., אבל תמיד כיף  יותר לזרוק על עצמי שמלה קלילה וכובע, כמובן.21082010183 21082010184 בתמונות: שמלה שאמא שלי קנתה לי לפני שנים, כובע מתנה מלוריאל, תיק ישן של מנגו ומשקפי שמש מתנה מאירוקה.

21082010188 תודה לאמא על התמונות שלי

*התמונות צולמו בעזרת המצלמה של המכשיר הסלולארי סוני אריקסון VIVAZ. שאותו קיבלתי במתנה מהחברה.

מקווה שעוד יצא לי ללכת לים השנה. מקווה שגם לכם.

נשיקות.

תגובות

  1. אני מופתעת מהאיכות של המצלמה! תמונות מצוינות!

    השבמחק
  2. ספי מקסימה כרגיל,

    כל הפוסטים האחרונים נראים כמו שובו של הניינטיז.

    השבמחק
  3. תמונות מאוד איכותיות הסוני אריקסון הזה מנפיק, מגניב. אני כל הזמן רוצה ללכת לים אבל, כל פעם נראה לי שחם מידי. אני מאלה שהולכים לים באמצע-סוף מאי ואחר כך כבר בספט'. אז עוד מעט ואני אלך לים גם ☺

    השבמחק
  4. LookinFab - תודה. האמת היא שאין מה להיות מופתע. זה טלפון שאחת התכונות העיקריות הטובות שלו זה צילום סטילס וגם וידאו. בכלל זה מכשיר מאוד מגניב עם מסך מגע וגם קטן ומעוצב. אני נהנת ממנו מאוד.

    שירה - אין כמו הניינטיז. האמת היא שאני אוהבת ללבוש כל דבר שלא ניראה כאילו הוא הטרנד האחרון מטופשופ. גם כל כך חם... תודה!

    Dush - אם את חושבת שהוא מנפיק תמונות טובות, חכי שתיראי את הסרטון שצילמתי בעודי בוחרת ג'ינס בליוויס :) אני רק צריכה לערוך אותו.
    לגבי הים, אחרי הצהריים בים לא חם. יש רוח נעימה וזה הרבה יותר נעים מבכל מקום אחר. השנה בכלל לא הלכתי הרבה לים, אבל אני כבר מתחילה להרגיש את החרטה על כך. אשתדל ללכת עוד. "מזל" שהקיץ לא נגמר כל כך מהר!

    השבמחק
  5. וואו דבר ראשון אני חייב לציין שהתמונות פה יוצאות מן הכלל... ולחשוב שזה צולם עם פלאפון ? חח וואו!

    ורציתי לציין ונאמר מעליי, לאחרונה יש גל אופני רטרו כזה.. נראה שהכל חוזר לניינטיז, וכך גם הפוסטי םהקודמים נתנו הרגשה כזו

    פוסטים מעולים! בלוג מעולה.. ואחלה תמונות!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!