אצל השגריר הספרדי

IMG_8989 זה כבר ידוע שבלוגרים מוזמנים להרבה אירועי יחסי ציבור בהן השקות, פרזנטציות, פתיחות ומה לא. אני כבר לא זוכרת מתי התרגשתי מהזמנה לאירוע או נוכחות בו, אבל יש בזה משהו נחמד. פוגשים אנשים שלא יוצא לנו לפגוש הרבה, בהם חברים ובלוגרים אחרים, לוגמים קאווה זולה ומנשנשים איזה מזון בגודל מיקרוסקופי, מתמרמרים על זה שבאירוע הקודם האוכל היה יותר טוב והולכים הביתה עם מתנה. כמו חתונה או בר מצווה, רק נחמד ובלי הדודות. אז האירוע של אתמול היה כל זה רק בבית של שגריר ספרד והיה באמת כיף.

מעבר לזה שהייתי under dressed, כי הגעתי ישר מהעבודה ומה שבאופן מפתיע לא הטריד אותי כלל, הופתעתי מזה ששאר האורחים היו לבושים מעולה, רובם בשחור ולרוב גם בטעם. כניראה, שהיה כתוב בהזמנה שצריך להופיע באאוטפיט שתואם קוד לבוש רשמי, אבל אני לא קראתי וגם אם הייתי קוראת לא הייתי מסוגלת לעמוד במשימה. הכנת המצגת בעבודה חשובה יותר מכל שמלה שחורה שיכולתי ללבוש. האמת היא שהבלייזר השחור, סנדלי העקב והסקיני הכחול כהה ניראו בסדר גמור על הדשא הטובעני של השגריר. מה שהטריד אותי יותר, זה מה עושים אחר כך הגננים של השגריר עם כל החורים של נעלי העקב שהמוזמנות השאירו על המדשאה המטופחת.

האירוע בבית שגריר ספרד היה לשם הצגת הקולקציה של חביאר סימוררה, מעצב ספרדי שהנחית את החנות שלו בקניון רמת אביב לאחרונה ומציע בגדים יפים לנשים שיש להן כסף ולא אכפת להן להקריב חיות כדי שלא יהיה להן קר. אני לא קונה בחנויות שמוכרות פרוות, אבל להסתכל על הפריטים מלאי החטא האלה אין לי ממש בעיה. מה שהיה מצחיק (רק בעיניי, כן) באירוע, זה שבכל פעם שאמרו את השם חביאר סימוררה זה זרק אותי ל"וויליאם סונומה" – רשת כלי בית יוקרתית מאמריקה.
IMG_8975 IMG_8979 IMG_8981המוזמנים IMG_8985IMG_8988 ווסט הפרווה הירוק שהתאהבתי בו עד שקראתי את הקומוניקט וגיליתי שהוא כניראה היה חיה פעםIMG_8991גם את השמלה הזא תאהבתי. מקווה שהיא לא רצחה אף אחד IMG_8993הגיברת, האדון והקלאץ'
IMG_9016
אני ואלה, ותודה לאבשלום על התמונה
ביי בנתיים, על המשך ההרפתקאות של השבוע הזה בפוסט הבא.

תגובות

  1. פרווה זו אופנה מתה !!!

    השבמחק
  2. הגיברת יצאה מיכוערת. האדון יצא בונבון.
    היה כיף להתמנגל איתך, כרגיל!

    השבמחק
  3. אוי, נראה שזה היה ארוע מהמם..
    ספ, לא ממש רואים מה לבשת, אבל התיק יפה מאוד.
    ד"ש לגברת פרטוק.
    :)

    סופ"ש נעים שיהיה!

    השבמחק
  4. נשמע אירוע מאוד מיוחד, אין הרבה כאלה בארץ. לכן סקיני כהה ובלייזר שחור יכולים בקלות להיכנס לקטגוריה של "רשמי". אני בטוחה שלא היית היחידה בג'ינס :)
    מה שמוזר לי הוא שבארץ לבוש רשמי תמיד מתפרש כלבוש שחור. גם בחתונות, לרוב האורחות לבושות בשחור. אני לא חושבת שרשמי=שחור, חבל שאנשים לא מנסים לפרוץ קצת החוצה. כי לבחור בלבוש שחור זו האופציה הקלה.

    התמונה שלך עם אלה ממש חמודה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!