יום שישי כמעט סתווי

השבוע המוזר הזה הסתיים ושמחתי על כך מאוד. רציתי לבלות את יום שישי בבטלה בבית בלי לצאת בכלל, אבל מזג האוויר הקריר שהובטח לנו סיקרן אותי מספיק כדי להתלבש ולצאת החוצה. בחוץ היה חם מדי יחסית לציפיות שלי עד השעה 3 בערך ולאחר מכן, כשיצאתי עם רותם מה"באצ'ו", הרגשתי שנעים וסתווי ולא רימו אותי החזאים למרות הכל.

IMG_9180 IMG_9184 IMG_9190 IMG_9191 בתמונות: סריג H&M (ישן) מתנה מליאת מג'נבה, ג'ינס קצר ZARA, פלאטס ZARA, תיק מניו יורק.

כל כך שמחתי שמזג האוויר איפשר לי ללבוש סריג דק כי אני מאוד אוהבת את המראה הזה שלא כל כך אפשרי אצלנו בקיץ. בחרתי גם בצבעים שמרמזים על בואו של התסיו. יש בהם כהות ועומק שמתבקש להיות במשהו שלא רוצה להיות מסונוור משמש הקיץ החמה. בכלל, סריג דק ושקוף זו המצאה גאונית. אני מנסה לא לחשוק בעוד כאלה…

אמא שלי צילמה אותי בדיוק כשרותם התקשרה כדי לקבוע לקפה ופתאום נזכרתי בזה שיש בכל זאת משהו כיפי בלצאת החוצה ביום שישי. לרוב, שנאתי לייחס את עצמי לאלה שעובדים כל השבוע ונאלצים לבלות עם חבריהם בשישי העמוס, אבל החלום שלי הסתיים וכשהפכתי מעובדת פרילאנס ופשיה יחסית לעובדת משרד במשרה מלאה מדי מצאתי את עצמי כחלק מאלה.

הדברים הכיפיים ביום שישי  שלי הם: לטייל עם אמא שלי בנחלת בנימין בין חנויות הבדים ולתכנן את היצירה האופנתית הבאה, לקנות בורקס בקינג ג'ורג', לעבור בסנטר ולבהות בחנויות האהובות בתקווה לא להתפתות לקנות שום דבר, לשתות תה עם רותם ב"באצ'ו", לקנות עיתוון, קרטיבים ועוגה לשבת בכיכר מסריק. בסוף המסלול הזה אני ממש כבר ליד הבית. לא הבית שלי, אבל הבית שבו אני מבלה את השבת. מהרגע שבו אני נכנסת עם כל הקניות מתחיל השקט וגם אם זה החלק הכי טוב, אני עדיין שמחה על החלק הראשון. מזל שהגיע הסתיו שהפך את החלק הראשון הזה לאהוב. אולי משהו השתנה בי וקיבלתי סוף, סוף את החוקים החדשים של חיי, או שהצלחתי למצוא את הכיף גם ביום שישי קונבנציונאלי. אוי, זאת מילה שנואה. אותה אני לא אוהבת.

בשבת נסעתי להורים כדי לחגוג לסבתא יום הולדת וגיליתי עוד בגדים אהובים שלי מהעבר. אספתי אותם אל ביתי ויחד אנחנו מחכים לקרירות. הפריטים המסכנים שהיו דחוסים בארון העמוס שלי בבית הוריי ישמחו לראות קצת אור וכבר מתוכננים להם שילובים לא רעים בכלל.

מקווה שהיה לכם סופ"ש מעולה ותמיד מסקרן אותי לדעת מה אנשים אחרים אוהבים לעשות ביום שישי. אז אולי תספרו קצת בתגובות?

תגובות

  1. בעבר גם אני הייתי מטיילת הרבה בנחלת בנימין בתכנונים לבגד הבא (אותו הייתי תופרת בעצמי). דווקא פחות אהבתי לעשות את זה בימי שישי בגלל כל ההמולה הירידית ששם, וזה תמיד היה בשבילי בילוי של אמצע השבוע.
    כיום עסוקה יותר וכמעט שלא תופרת, ובימי שישי - כשאני לא קבורה בעבודה אני קמה מאוחר, בבית קפה בצהרים, ובערב בארוחה אצל המשפחה.

    השבמחק
  2. נדדתי בחודש האחרון בין כל כך הרבה משכנים זמניים, וכבר שכחתי איך השישי שלי אמור להראות.
    בשישי הזה, כבר תהיה לי דירה חדשה :)

    מה שלא השתנה אף פעם, באף דירה, זה הכיף שבשישי אפשר לקום ב9, ולהמרח במטבח/סלון/מרפסת עם המון כוסות קפה-כי יש זמן ולא ממהרים, ולהתמקד בכל השטויות הקטנות שבעיתון.

    השבמחק
  3. את נראית מדהים, תמיד טבעית כזאת ואין מושן, לא עושה עניין מעצמך, אבל מצליחה להרביץ הופעות נונשלנטיות.
    אני לא מבינה איך חבר שלך נותן לך לבלות את השעות הכי כיפיות של יום שישי עם אחרים ולהגיע אליו רק בסוף!
    אצלי זה לא היה עובר.

    השבמחק
  4. וווואו אאווטפיט משגע בעיניי! הכל במקום. נורא נעים. אני עובדת בשישי לצערי, אבל אני הכי אוהבת פשוט לטייל בעיר. אני אוהבת לראות את חבר שלי בערב וארוחת שישי אצל אמא. פעם הייתי אוהבת את שוק האוכל בדיזינגוף סנטר ושוק העתיקות וגם נחלת בניימין- זה עדיין נחמד לפעמים:)

    השבמחק
  5. בשישי אני בדרך כלל עושה שוק בנמל תל אביב (מומלץ מומלץ מומלץ)ומבקרת בכל מיני מכירות אופנתיות למיניהן. הפעם הייתי בקניות בכתומנתה ושאר ירקות באיזור שלך.

    השבמחק
  6. כל מה שתיארת נשמע מושלם!
    אני לצערי עובדת בימי שישי בעבודה הנוכחית שלי. בשישי שאני לא עובדת אני הכי נהנית להעביר את הזמן בבית הוריי ולהתפנק כבבית מלון...
    אהבתי מאוד את התיק!

    המשך שבוע נהדר!

    השבמחק
  7. זו העונה האהובה עלי, גם בגלל האוויר הנעים וגם בגלל החלפת המלתחה למראה טיפה יותר אירופאי.

    יופי של אאוטפיט, ספ.

    נשיקות!

    השבמחק
  8. VanityGirl - מבחינתי כמעט כל דבר ביום שישי בעיר יכול להיות נחמד כל עוד לא חם מדי.
    גם לי לקח הרבה זמן להתרגל להסתובב ברחובות ובמדרחוב ביום שישי, לאחר שעבדתי בבית ויכולתי להסתובב כמעט בכל יום, אבל גם זה כיף לא פחות. התכניות שלך נשמעות לי מעולות ואני מקווה שיום שישי יגיע ממש מהר.

    מרג'ורי מורנינגסטאר - אני שמחה לשמוע שכבר תהיה לך דירה נעימה להימרח בה בהנאה ביום שישי. פעם גם אנ יהייתי קמה בשישי בתשע, אבל עכשיו זה בערך היום היחיד בשבוע שאני יכולה לישון כמה שבא לי, אז לפעמים זה יוצא אפילו עד 11, 12.
    נשיקות.

    אנונימית - תודה רבה ואני שמחה שאהבת את מה שלבשתי. אני מעדיפה כמה שפחות לעשות פוזות רציניות למצלמה ואוהבת לעשות את הצילומים לבלוג באווירה משעשעת וכמה שיותר טבעית. לפעמים יוצא לי יורת טוב ולפעמים פחות.
    אני מגיעה לחבר שלי בצהריים כך שנשארות לנו עוד הרבה שעות של יום שישי לבלות יחד. אז הכל בסדר :)

    michalooshla - וואו, תודה. האמת היא שזה הגיוני שאת תאהבי את מה שלבשתי כי יש לי ולך משהו דומה בסגנון הלבוש לשנו. שזו פשטות :)
    פעם גם אני הייתי מחבבת את שוק האוכל בסנטר, אבל עבר לי... עכשיו זה רק ה"באצ'ו" ביום שישי לקפה בצהריים.

    PASSIONISTA - השוק בנמל באמת מאוד מגניב. עכשיו כשלא חם, אני אחזור לדווש לשם בשישי בבוקר. תודה על הרעיון!

    LILI LOFT - תודה רבה. האמת היא שזה קצת העציב אותי לדעת שאת עובדת בשישי, מקווה שזה לא יהיה לעוד הרבה זמן. נשיקות.

    בארון של גיברת קאופמן - תודה, בעיקר נעים!

    Shani - אני לגמרי מסכימה עם מה שכתבת. קצת מתגעגעת...נשיקות.

    השבמחק
  9. זה זמני בהחלט,תודה יקירה !
    פרסמתי פוסט חדש, אשמח לדעתך :-)

    השבמחק
  10. איפה את בעצם עובדת?
    כי זכור לי שהרבה זמן כתבת בבלוג שאת כבר לא תחזרי לעבוד במשרה מלאה/במשרד מסודר ושאת אוהבת את זה שאת עצמאית.
    שמחה שזה לא פוגע במייל ואת ממשיכה לכתןב הרבה פוסטים מלבבים .

    השבמחק
  11. שילוב צבעים נהדר! אהבתי מאוד!!!!!!!!!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!