שיער חדש וחבר מפתיע

05112010367

ביום שישי מימשתי את החשק שלי להסתפר קצר לקראת החורף. אני מעדיפה שיער ארוך בקיץ וקצר בחורף, כל כך הרבה יותר מגניב להיות עם כמעט קרה באשר שום דבר לא מתנגש בצווארון המעיל החמים שאני כבר חולמת עליו לא מעט. אני חושבת שאף פעם לא הסתפרתי כל כך קצר וזה ממש מגניב. החלטתי לעשות שינוי כי אחרי הפוני צריך כבר עוד משהו. שינוי תספורת יכול לתת תחושה של התחדשות ולהפוך את המראה לגמרי. זה מעניין, לפחות בעייניי.

05112010358 05112010363 05112010366 בתמונות: מכנסיים ZARA, חולצה VERO MODA, פלאטס חרושות ביותר מ-ZARA שאני ממש ממליצה עליהן ותיק מניו יורק.

את אסף, השרקן, פגשתי בכיכר מסריק בדרך הביתה. הוא מבלה את ימיו במרכז חברתי שנמצא מתחת לכיכר עצמו. בזמן שהחליפו לו את הנסורת בארגז אני והוא הספקנו להתיידד. אין ספק שזה יצור חמוד ופוטוגני. הוא די נהנה לעשות פוזות למצלמה. אני מתיד מקנאה ביצורים המודים האלה שכולם רוצים להחזיק רק כי הם נורא חמודים והם אפילו לא צריכים להיות טובים במשהו.

ָ *התמונות צולמו ב VIVAZ של סוני אריקסון. תודה לאמא על הצילומים.

שיהיה שבוע מהמם!

תגובות

  1. ספי! אהבתי את התספורת, תתחדשי, היא מוסיפה לך המון חן. מי האחראי? אני מחפשת בנרות המלצות על ספרים.

    השבמחק
  2. תתחדשי על התספורת, הולם אותך מאוד. גם אני אשמח לדעת מיהו הספר.

    השבמחק
  3. מאד יפה לך התספורת, חוץ מזה אהבתי את מה שלבשת ואת השרקן!

    השבמחק
  4. תתחדשי! הולם אותך מאוד, גם הכמעט קארה וגם השרקן :)

    השבמחק
  5. יש לי שאלה לגבי הפוסט הקודם..- האם בפרזנטציה הותר לכם לקנות משהו? והאם קשת הפפיון השחור בתוך הקופסא(המהממת) עם הלוגו של לנווין ניתנה לכן במתנה?? תודה, והתיק שלך פשוט הורס! יפיפה ומדוייק.

    השבמחק
  6. תתחדשי!זה נראה נהדר
    אהבתי את מה שלבשת.

    שבוע טוב ..

    השבמחק
  7. זה הדבר הכי חמוד שראיתי מזה הרבה זמן! התספורת מחמיאה לך מאוד, תתחדשי ☺

    השבמחק
  8. לוק מושלם, נראה שגם השרקן בעד :)

    השבמחק
  9. תתחדשי! תספורת מקסימה!
    אם היה לי שיער חלק הייתי גם עושה תספורת קצרה, סטייל מיה מספרות זולה.. אבל התלתלים הסוררים שלי חייבים משהו שיתאים יותר, ויסתדר היטב ללא פנים באופן קבוע.

    שרונה

    השבמחק
  10. התספורת ממש יפה - תמיד רציתי להיות בלונדינית.
    אבל הכי הוקסמתי מהשרקן. עדיף שלא אראה אותו לילדים שלי, אחרת חיש מהר יהיה לנו אחד בבית!

    השבמחק
  11. תתחדשי, מוצלח ומתוחכם ביותר :)

    השבמחק
  12. מהמם, תתחדשי על התספורת!

    השבמחק
  13. אני דווקא מעדיפה ההיפך, שיער ארוך בקיץ וקצר בחורף. טוב, כל אחת והעדפות שלה. אני לא מבינה איך השיער שלך כזה חלק. (את בטוח מחליקה אותו) אחת שמקנאה, סתם.. :) ותתחדשי על השרקן

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!