לא רק על הגג

אני מודה שלאחרונה אני מעדיפה נוחות ופשטות, כמו שניראה בבחירות האופנתיות שלי. זה מה שלבשתי השבוע ואם לפעמים נדמה לי שאני כל הזמן בעבודה, אז לא. לפעמים אני לא על הגג. לפעמים אני אפילו בחולון.

IMG_9430

סינימטק חולון – בהקרנה של הסדרה החדשה של הבמאי הדוקומנטרי של עולם האופנה – לואיק פריג'ן. הלכתי עם אבשלום שאני מאוד מודה לו על ההזמנה, אבל התמונה היחידה שבה אני ניראת חמוד היא עם זוהר… תודה לאבשלום על תמונה.

לבשתי: חולצה משובצת וינטאג' שבדרך כלל שרווליה היו מקופלים (אבל היה קר בהקרנה), ג'ינס ליוייס, חגורה מהוניגמן,תיק מהארון של אמא.

14112010386 נחלת בנימין – לילה. כל הבארים האהובים עליי סגורים, אבל יש קיר גראפיטי פוטוגני במיוחד.

לבשתי: חולצה זארה (משנה שעברה), ג'ינס מיוניקלו בטוקיו, חגורה ישנה נושנה מאלנבי ואותו התיק. בנתיים לא נמאס לי ממנו וגם לא מהפלאטס החרושות מזארה שבאופן מפתיע מחזיקות מעמד בנתיים.

IMG_9453

כיכר מסריק – ביום שישי אני אוהבת לקום מאוחר, ללבוש את השמלה שלבשתי ביום חמישי באבזור קצת שונה, לא להתאפר וללכת לבאצ'ו לשתות קפה עם רותם ולתכנן תוכניות. אפילו  על סיבוב שופינד לא בא לי. השארתי את זה לסופ"ש. אצל השוודים בעזריאלי יש קולקציית קריסמס ולא יכולתי לעמוד בפניה אפילו רק כמה ימים לפני ה-23.11. עדיין לא בטוחה שאני הולכת להתנפל על הקולקציה של אלבר אלבז. ככל שעובר הזמן פחות בא לי. אני מרגישה שיש אותה כבר לכולם והיא עדיין לא ממש פה. אני מניחה שלפעמים עודף יחסי ציבור זה בעייתי, בעיקר שזה גורם לחכות קצת יותר מדי.

לבשתי: שמלה petit A, צעיף של חוויאר סימורה, נעליים מזארה (אהובות אך ישנות)

IMG_9483

גלריה Arto – חברה של חברים מציגה תערוכה בגלריה ליד הבית במוצ"ש. אני לובשת שמלה פרחונית וקרדיגן ואני כבר מוכנה. רק 5 דקות הליכה ונא יכבר שם. רותם מצלמת אותי עם פלאש אכזרי. אבל זה מה שיש וזה גם נחמד.אחרי הפתיחה היינו בעזריאלי. לפעמים מרגיש שם כמו בשנות ה-90. H&M  לא אכזבו הפעם ומצאתי דברים מגניבים. פעם ראשונה שנכנסתי לחנות שהייתה מלאה בהרבה דברים שהייתי רוצה (אני מודה שביקרתי בחנות לא יותר מ 5 פעמים לפני כן). זה היה מגניב.

לבשתי: שמלה מעשה ידי אמא שלי מפעם, אבל ממש מפעם, קרגין מזארה, גם מפעם, אבל הרבה פחות. שרשרת הברבורים האהובה עליי מספרינגפלד.

הסופ"ש מסתיים לו. נתראה בשבוע הבא. לילה טוב!

תגובות

  1. גם הלוק של השמלה והקרדיגן מרגיש מאוד ניינטיז- בעיקר בגלל הגרביונים. נראה מצויין.

    השבמחק
  2. אאוטפיטים קלילים וחמודים. אגב, במה את עוסקת?

    השבמחק
  3. מרג'ורי מורנינגסטאר - תודה! זה בכלל הטייץ שהייתי איתו כל היום. התעצלתי להחליף לגרביון. בעיקרון אני חשובת שאת חשובת על ניינטיז בגלל הדגומה של הבד שעל השמלה. זה באמת מאז. תודה!

    לירז - שמחה שאהבת. אני עובדת במשרד פרסום. שיהיה שבוע מקסים!

    השבמחק
  4. השיער שלך כ"כ מהמם ככה שזה לא יאמן!
    זאת רק תספורת?

    השבמחק
  5. נראה שאת מבלה ומבלה בסטייל! השיער מהמם וגם את! נשיקות...

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!