יום רביעי 15.12.10

היום היה עדיין קריר, שוב הלכתי למשרד, שוב אכלתי בפסטה הצהובה ושוב יצאתי מהמשרד בשמונה בערב. אבל מה, היום לבשתי מעיל אפור. אחרי חיפוש קצר בגוגל גיליתי שגזרת המעיל הזאת נקראת cocoon coat, זאת אומרת מעיל גולם. משעשע. התאמתי למעיל סקיני וסוודר דק שחור. מאז שקניתי את המעיל ידעתי שהוא מתאים אך ורק לסוודרים צמודים בצבעי אפור ושחור ולכן אני מנסה לעמוד בזה כי חבל לשבור את המראה הקלאסי של המעיל עם נסיונות מוזרים. אני אוהבת מה שיצא. מינימליזם חורפי וכהה שאני לא כל כך רגילה אליו ופתאום המעיל הזה שיש בו קצת דרמה.

חשבתי על כל הדברים שאני עושה בימים האחרונים והם:

להלתבש, לעבוד, לקרוא, להיות תקועה מול מסך המחשב גם אחרי שעות העבודה, לראות האח הגדול, ללכת לפילאטיס, לשבת על הספה לצ’וטט בפייסבוק וזהו. החורף כניראה גובה את המחיר שלו ולא משאיר חשק לשום דבר שצריך לקום מהספה בשבילו, טוב חוץ מהפילאטיס שזה יקר מדי מכדי לפספס.

מעניין מתי ישוב אליי החשק לצאת מהבית. בעצם כן יצאתי מהבית ביום חמישי שעבר לאירוע מחווה לאתניקס ב”אוזן בר” ואל תצחקו כי זה היה כיף והופיעו להקות מגניבות עם שירי אתניקס ושירים מקוריים שלהן וביום שישי ראיתי את הסרט החדש של מייק לי, עוד שנה. הסרט בהחלט השאיר אותי ואת חברותיי עם נושאים לשיחה על זוגיות, חיים והציפיות שלנו מהם, אבל לא יודעת אם אתם תאהבו את הסרט שלא קורה בו כלום, אך כזה שעלול קצת להלחיץ את הרווקות שבניינו.

15122010440 15122010443 15122010444 15122010445 בתמונות: מעיל מנגו, ג’ינס ליוויס, נעליים ZARA.

תתלבשו יפה מחר. יום חמישי הוא כמעט יום חג.

לילה טוב!

תגובות

  1. יום חמישי הוא יום שכונה. שזה כמו יום חג, בעצם.
    אני נורא מזדהה עם תחושת ההישאבות לשגרה שוחקת - אני לא כל כך מבינה אפילו איך הגעתי אליה (ואני עוד ייחלתי לשגרה לפני שנה!)
    אתמול הייתה לי שיחה מדהימה עם מישהי שקצת פתחה לי את הראש לדברים אחרים, כנראה אלה הדברים שהופכים את השגרה לנסבלת.
    תמשיכי עם הפילאטיס, זה טוב לנשמה :)

    השבמחק
  2. מרג'ורי מורנינגסטאר - וואו, איך סיקרנת אותי לגבי השיחה שלך עם הבחורה ההיא. הייתי רוצה לדעת על מה דיברתן.
    הדבר הטוב בשגרה זה שהיא מעבירה את החורף מהר.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!