חצאית מכנס וסוודר

ביום רביעי, כשלבשתי את מה שאתם רואים כאן עוד היה אכפת לי ממה שאני לובשת. עבדתי במשרד על הדברים הרגילים, עשיתי תכניות לעתיד עבור הלקוחות, גלשתי באינטרנט וכרגיל קשקשתי על שטויות עם חבריי למשרד. חשבתי על האם כדאי לי ללכת לקנות סופגניה ועליתי עם יוליה לגג להצטלם. הכל היה כמו כל החיים, משעמם.

היום לעומת זאת, אין לי חשק לכלום. אני בוהה במסך הטלוויזיה שבו בוערת אש מרושעת והורסת את כל הטוב שיש לנו. הורסת את הביטחון בזה שיש מי שישמור עלינו, הורסת את השיעמום הרגיל שלנו שפתאום ניראה הכי מהמם. אני לא מצליחה לתאר מה הייתי מרגישה אם הייתי צריכה לנטוש את ביתי וללכת בלי לדעת האם יהיה לי לאן לחזור. האש מפחידה אותי מאוד. זה משהו שהגוף האנושי השביר לא יכול לעמוד בו וחוסר האונים מדכא אותי עד מאוד. כל מה שנשאר לי זה לקוות שזה יסתיים ומהר ושהמטוסים הרוסים, הטורקים וכל השאר יכבו אותה מהר. קצת עצוב לי שאנחנו לא יכולים לעזור לעצמנו, אבל זה פחות חשוב עכשיו וזה די חממם את הלב להבין שבעולם יש אחווה ומדינוץ עוזרת לאחרות וזה לא רק אנחנו עם הצרות שלנו לבד.

IMG_9701 IMG_9704 IMG_9705 IMG_9707 IMG_9711 IMG_9714 בתמונות האלה אני לובשת מכנס חצאית שכבר ראיתם בטיול שלי בדוברובניק. הפריט הזה הגיע לבית שלנו בעזרתה הנדיבה של אמא שלי. זהו פריט וינטאג’ משנות ה-80 של ESPRIT החברה האורפאית לבגדי פנאי. בחרתי לשלב אותו עם סוודר דק וקטן של מנגו שקניתי לא מזמן. פתאום ראיתי שאין במלתחה שלי פריט שעונה להגדרה של סריג קטן ובחרתי את הסוודרון הזה כי הוא דק, נעים, בעל סרט שנקשר מאחורה וכמובן בגלל הצבע העדין והיפה והורד. בכלל אהבתי את שילוב הצבעים של כל חלקי האאוטפיט שלי. כמו בתמונה הקטנה כאן למטה. הנעליים מזארה. קניתי אותן כבר באוגוסט וניראה כאילו הגיע הזמן שלהן לצאת לאוויר.IMG_9718

אני הולכת לפילאטיס, כמו בכל יום שבת ואז בטח אחזור לשקוע בעידכוני החדשות ולקוות שיצליחו לכבות את השריפה בקרוב.

שני מבלונד בליץ’ מארגנת משלוח בגדים למפונים. כל מי שרוצה לתרום נא כתבו לה למייל:

spivakshani@gmail.com

ביי בנתיים!

תגובות

  1. זה בהחלט נורא מה שהולך שם עכשיו וליבי עם כל תושבי המקום, עם הצמחים שנכחדו ועם בעלי החיים שמנסים לברוח מהאש הנוראית הזאת...

    הסוודר שלך מהמם! יש אותו עדיין בחנויות? כמה הוא עלה לך?

    השבמחק
  2. אהבתי מאוד את המכנס גם בלוק הקיצי, ובלוק החורפי אפילו יותר אהבתי.
    הוא נראה נוח ביותר!

    השבמחק
  3. אנונימית - לגבי הסוודר -תודה. קניתי אותו בדיוק לפני חודש ואני חושבת שהוא עלה משהו כמו 200, אולי יותר.

    נגה - הם באמת מאוד נוחים יחסית למכנסיים צמודים יותר. זה כמו חצאית מקסי רק נוחה יותר. תודה.

    השבמחק
  4. זה נראה כל כך נוח! והסוודר ממש חמוד.

    השבמחק
  5. האמת שלא הכי אהבתי:\
    בזמן האחרון אני פחות אוהבת את האאוטפיטים שאת מרכיבה

    אבל אני בהחלט מאוהבת בפריטים לחוד
    הסוודר החמוד
    והמגפיים המדהימות

    השבמחק
  6. Standing Ovation - זה באמת היה ממש נוח. תודה!

    אנונימית - אני לא פה בשביל שיאהבו. העיקר שאני אוהבת. דברים מינסטרימיים ואופנתיים את יכולה לראות בהרבה מקומות, פה זה הטעם שלי.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!