ארנב בשאנז אליזה

 08122010434

הכירו את השאנז אליזה של המשרד שלנו, שדרת הכניסה שהוכנה במיוחד עבור ביקורו של האיש החשוב בקבוצת פובליסיס העולמית שמשרד הפרסום שבו אני עובדת משתייך אליה. הוא צרפתי והוא מפריז בגללו גם אנחנו זכינו.  בלילה יש נורות שדולקות על העצים האלה וזה עוד יותר מגניב.אין ספק שלא התלבשתי בהתאם כדי להצטלם שם אבל נגמרו קצת המקומות להצטלם בהם במתחם הבורסה הכעור והאפור. האמת היא שבחרתי לתעד את האאוטפיט הזה בעיקר בגלל שכל כך הרבה אנשים במשרד החמיאו לי עליו. זאת לא הפעם הראשונה שאני מבחינה בזה שלאנשים שעובדים איתי יש חיבה לאאוטפיטים הפשוטים שלי שכוללים ג’ינס וסוודר (יש לי עוד אחד להראות לכם, גם הוא מהשבוע האחרון). הם חושבים שזה הולם אותי יותר מהבגדים הוינטאג’יים שלי. האמת היא שזה באמת הרבה יותר נעים להתלבש ככה בחורף. סוודר, ג’ינס ומגפיים זה נוח אבל קצת משעמם.

רק עכשיו, כשסיימתי להעלות את כל התמונות הבחנתי בזה שהן מאוד חורפיות. היה קריר היום ובאמת שלא היה לי כח להתלבש. פתחתי את הארון ושלפתי את הסוודר מהמדף העליון. ברגע שאחזתי בו ידעתי שאני רוצה אותו והיום, לא אחכה ליום קר יותר כמו הימים הצפויים לנו בסופ”ש. אני כבר נורא ללבוש את המעיל האדום שלי. הוא יראה מושלם עם התספורת שלי. אני בכלל חושבת שכשבחרתי להסתפר כך ולקצר את השיער, המעיל האדום היה חלק מהתמונה החורפית המושלמת שלי. מקווה להראות לכם בקרוב. עכשיו כבר לילה ואני מול ערוץ 20 עם האח הגדול. מצחיק לראות שם את יואב מאור ובכלל ההתחלה של זה מסקרנת אותי. כן, למרות שזה ריאליטי רדוד, זה יכול להיות כיף.

08122010437

08122010431

08122010436

בתמונות: סוודר שאמא שלי קנתה לי כשעוד הייתי בתיכון, ג’ינס מ-ZARA (משנה שעברה), סניקר מ pull&bear (משנה שעברה).

לילה טוב!

תגובות

  1. בתמונה הראשונה חשבתי שבאת לעבודה עם קשת של אוזני ארנב וחשבתי לעצמי עד כמה משרד פרסום שונה ממשרד היי טק, כי הם מקבלים אותך עם אוזני הארנב החמודות האלה(שמתלבשות עלייך בול!).
    ואז ראיתי את התמונות הבאות והבנתי שמדובר ביוסי, השפן מרעננה. המשרד שבו את עובדת אחראי על הקמפיין הזה? הוא גאוני בעיני. במיוחד בגלל השילוט המקדים שלא כלל הסבר.

    אאוטפיט פשוט אך מקסים. הסניקרס מוסיפות לו קוליות מסויימת.
    את נראת בתמונות חמודה ומקסימה להפליא :)
    סופ"ש נעים, מאחלת לך שתתאחדי עם המעיל האדום...

    השבמחק
  2. היי ספי, מה שלומך?
    לפעמים באמת הכי כיף סוודר וג'ינס בחורף :)
    תגידי, מי הספר שגזר לך את הפוני? בזמן האחרון יש לי לבטים חזקים לחזור לפוני והצורה שלך נראית הרבה יותר מרעננת מפוני "קלאסי"..

    סופ"ש נעים!
    אליסה

    השבמחק
  3. קרן - התגובה שלך ממש משעשעת. ממש שמחתי לקרוא אותה וכל המטרה של תמונת האוזניים הייתה שיחשבו שהן שלי :).
    ניראה לי שבמשרד שלי יקבלו אותי כמו שאני. אני אפילו מחנה את האופניים שלי ממש בתוך המשרד :)
    המשרד שעשה את הפרסומת עם הארנב זה גלר נסיס. הוא חלק מהקבוצה של פובליסיס שאליו משתייך גם המשרד שלי. כל המשרדים של הקבוצה נמצאים בבניין שלנו ולכן גם השלט הזה שם.במשרד שלי עושים פרסום באינטרנט, אבל כן, הארנב מאוד חמוד. תודה.

    alisa - תודה :) הפוני שלי נגזר ע"י הספר שלי. אלירן הרוש. http://www.eliranharush.co.il/
    הוא מהמם. כדאי לך.
    סופ"ש גשום ונעים!

    השבמחק
  4. גאוני! רק אחרי קריאה מעמיקה של התגובות הבנתי שהאוזניים לא שלך מהבית.
    ומאוד יפה לך עם ג'ינס וסוודר, במיוחד שהגוונים אפרפרים ומשתלבים טוב. נראה שפשוט כיף לך עם הבגדים, וזה תכל'ס עושה את הלוק.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!