מתוק ומרושע

חמישי שישי 10

עכשיו הסופה המובטחת בחוץ ואני בבית כותבת את הפוסט שרציתי לכתוב כבר אתמול. על איך שלראשונה לבשתי משהו שניראה כמו מעיל  בעונה הנוכחית ובמסיבת היומולדת של  הבוטיק “טנטי בקי” מצאתי סוודרון מהמם שהצליח לשנות את המראה הקשוח שיצרתי מקצה לקצה.

חזרתי הביתה והוצאתי את הצלם הכי טוב שלי לכיכר וצילמתי את הצילומים המשעשעים האלה. אני בלבן ומתוק ובשחור המרושע הזה, אם אפשר להגיד ככה. זה כל כך שונה שכשאני מסתכלת על התמונות האלה, אני לפעמים חושבת שהפנים שלי ניראות שונה עם שני הפריטים. אה, כן וזה היה אחרי הגשם הראשון אתמול, אבל הכל כבר הספיק להתייבש.

IMG_9846 IMG_9850 IMG_9851 IMG_9852

ממש התאהבתי בסוודר החמוד הזה. צווארון התחרה, העדינות וזה שהוא לא עבה מדי לחורף שלנו עודדו אותי לחמוד אותו למרות שהארון שלי כבר מקיא את הבגדים. אבל הפעם אני מבטיחה. זאת הרכישה האחרונה שלי!

וכאן התהליך של ההחלפה והמעבר לצד האפל מתחיל :)

IMG_9853 IMG_9857 והרשע מוכן!

IMG_9860 IMG_9859IMG_9862

IMG_9864 לבשתי: שמלה שאמא שלי תפרה, מעיל ממנגו (ישן ואהוב), סוודר חדש וחמוד מ”טנטי בקי”, תיק מ-ZARA ו מגפיים ישנים ואהובים שאני מקווה שהם יחזיקו מעמד בחורף הזה.

ותודה לצלם שלי!

אז איזה משני הלוקים אהבתם יותר?

תגובות

  1. אהבתי מ-א-ו-ד את הסוודר החדש (תתחדשי!!) אבל הלוק עם המעיל השחור הסתדר לי יותר. עם סוודר בהיר הייתי הולכת על נעל חומה.

    שבוע מצוין!!
    תמר.

    השבמחק
  2. כמה נחמד לראות שהחוק האופנתי לפיו בהירות חייבות ללכת עם בגדים כהים לא תקף כאן. את נראית מקסימה ומוארת בלבן, השחור אמנם יפה אבל פחות הולם אותך לדעתי, פחות "מוציא אותך" החוצה. והרי המטרה של בגדים בין היתר היא לבטא את האישיות, ונראה לי שהסוודר והצבע עושים כאן עבודה טובה יותר. את מהאנשים המעטים שבאמת מתאימה להם סקאלה רחבה של סגנונות וצבעים ולכן תיראי טוב בכל מצב (אלא אם תלבשי שק יוטה או משהו כזה), אבל אני עדיין ממליצה לדבוק בצבעים "חיים" ופחות בשחור.
    שבוע טוב!
    דנה

    השבמחק
  3. ומאיפה המגפיים אם אפשר לשאול?
    אני מחפשת בנרות זוג דומה...

    תודה (:

    השבמחק
  4. איזה סוודר חמוד! תתחדשי.

    השבמחק
  5. שאלות קשות יש לך את.

    אני מתה על הלוק "המרושע", אבל איכשהו גרמת אפילו לחובבת-צבעים-כהים מושבעת שכמותי להתחיל להרהר בכיון של אוף-וייט. כל התמונות מקסימות, אבל יש מצב שחיוור זה השחור החדש.

    השבמחק
  6. הכי אהבתי את התמונה השלישית מהסוף בה את הכי לא נראית הטיפוס "המרושע". תתחדשי על הקניות.

    השבמחק
  7. LookinFab - הסוודר הזה באמת מאוד חמוד. אני גם מתפתה ללבוש אותו עם חולצה משובצת עם צווארון.
    אני דווקא אוהבת את המראה של הסוודר הבהיר עם המגפיים השחורים, יש בזה רוך וקושי :)
    שבוע קריר וחמוד שיהיה.

    דנה - תודה רבה! אני לא הוכלת לפי חוקים כשאני מתלבשת. אני בוחרת את מה שניראה לי יפה.
    לגבי כהה, אין ספר שמעיל כהה יש לו פונקציונאליות מסויימת שנדרשת ממעיל (שיתאים להרבה בגדים) ואני גם אוהבת שחור לפעמים. הסוודר באמת מאוד יפה לי בבהירותו העדינה, מה שלא תמיד אפשר ללבוש. האמת היא שאין לי הרבה בגדים שחורים. היום לבשתי מעיל אדום!
    שיהיה שבוע נפלא!

    אנונימית - האמת היא שהמגפיים האלה נקנו לפני שנתיים באחת החנויות בקינג ג'ורג'. אני מאוד אוהבת ואתם ומקווה שלא יהרסו לי ויחזיקו מעמד עוד עונה.
    אני לא חושבת שהסוג הזה הוא כזה נדיר באזורינו. מגפייים צבאיים ראיתי דווקא השנה, אבל לא זוכרת איפה, לצערי.

    VanityGirl - תודה, מותק!

    ברווזה - יקירתי, זה כל הרעיון שקשה להחליט כי גם לדעתי שניהם יפים. שחור זה לא משהו אשני לובשת הרבה, אבל בלוק הזה זה התאים.
    חיוור זה הדבר וזה כבר אל חדש!
    נשיקות.

    PASSIONISTA - תודה, שמחה שאהבת!
    אני דווקא אוהבת לפעמים להראות כמו טיפוס קצת "מרושע", אבל לא באמת להיות ככה.
    נשיקות.

    השבמחק
  8. לאנונימית שמחפשת מגפיים - http://www.facebook.com/photo.php?fbid=482376491305&set=a.482376351305.271034.252085511305&pid=5714468&id=252085511305
    ראיתי פתאום בפייסבוק בעמוד של קניון עזריאלי את התמונה הזאת. מסתבר שלניין ווסט יש מגפיים מאוד דומים.

    השבמחק
  9. המראה הבהיר יותר בהחלט מחמיא יותר :)

    השבמחק
  10. הסוודר הבהיר מקסים ספי!

    השבמחק
  11. מהממת כמו תמיד
    הלוק הלבן יותר יפה
    אבל איך לא קר לך ככה? אני שמה אלף שכבות ומעיל כי אני לא יכולה לסבול את הקור
    אבל אז אני נראית כמו חבילת דובונים פויה

    השבמחק
  12. sabina - תודה!

    Miss Scotland - מגניב שאהבת ואני שמחה שקניתי אותו.

    שירה - זה שצבעים בהירים יפים יותר מהכהים זה משהו שתמיד ידעתי :)
    וזה היה ביום שישי ולא היה עדיין קר.
    מאז כבר לבשתי מעיל צמר עם לפחות 2 שכבות מתחת.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!