דברים שאני לא מצליחה להוציא מהראש

או סתם כל מיני חוויות שלי מאתמול ומהיום בבוקר שהרגשתי שבא לי לשתף אתכם בהן. הדבר הראשון זה הדבר הכי הזוי. אני לא מצליחה להוציא בניין מהראש.  יש לו שם כל כך קליט והוא בניין כל כך מגניב ונמצא קרוב לבית שלנו וכשאני עוברת לידו זה פשוט מדהים. תכירו את Flatiron. כן זה כיף להגיד כל היום לעצמי בראש Flatiron, Flatiron. לא יודעת למה זה קרה, אבל כניראה שיש מילים שנתפסות על הלשון, ממש כמו שירים מדבקים. זה די הזוי שזה קרה לי עם שם של בניין.

Copy of IMG_0771 IMG_0774 IMG_0777זה לא שאני מנסה לגלות לכם את אמריקה, כי הבניין הזה שבנייתו הסתיימה ב- 1902 הוא אחד הסמלים של ניו-יורק וגם אני הכרתי אותו קודם, אבל לפני הנסיעה הזאת לא פגשתי בו פנים מול פנים ובמציאות הוא פשוט מדהים ולגמרי בלתי נשכח. אני כבר שבוע מאוהבת בו.

דבר נוסף שאני מתרגשת ממנו בתור מישהי שאוהבת לאכול לחם עם חמאה וריבה לארוחת בוקר, זה האינגליש מאפין. מן לחמניה שטוחה שהיא כל מה שאני צריכה לארוחת בוקר מהממת בתנאי בית. ולא, למרות שקוראים לזה מאפין, זה לא מתוק.

IMG_0824 IMG_0829 IMG_0834 הבונבון הזה ותה ירוק או ארלגריי יוצרים ארוחת בוקר קטנה חמודה ומעוררת. אה, סורי על הביס. פשוט אחרת לא הייתם יכולים לדעת מה קורה בפנים וגם לא יכולתי לעמוד בפיתוי.

וזה מה שלבשתי אתמול. לא מצליחה להפסיק ללכת עם השרשרת החדשה שלי והיא התאימה בול למראה הילדה המתוקה שבניתי אתמול עם הסוודר הקטן, המוד והישן הזה ממנגו וחולצת צווארון הפיטרפן מזארה. כמובן שהכל התחבר לסקיני כחול כהה של ליוויס ונדחף לתוך זוג מגפיים שחורים.

IMG_0791 IMG_0790 IMG_0783 כך סיימתי את היום ב-Little Brown העוד לא פתוח ושנפתח מחר, קוראת טיים אאוט ניו יורקי גיליון הדייטים.

עד הפוסט הבא…

תגובות

  1. וואו, אחרי התמונה הזאת בא לי ללכת לקנות גם אינגליש מאפין וחמאה!
    אהבתי מאוד את התמונה האחרונה. זה די מגניב שרואים אותך בתוך הליטל בראון ואת האנשים החולפים ברחוב בוהים פנימה

    השבמחק
  2. נראה מאוד מגרה המאפין הזה! אם יש משהו שאני אוהבת לעשות בחו"ל זה להסתובב בסופרים המהממים ולגלות מאכלים חדשים ודברים שאין לנו בארץ. זה פשוט כיף!

    אהבתי את כל החלק העליון שיצרת לך, הצבעים מאוד יפים ומתאימים אחד לשני ולך :)

    שרונה
    Photo.Fashion.Passion

    השבמחק
  3. יאמממ! נראה טעים!
    והבניין פשוט מדהים ומיוחד.
    שיהיה בהצלחה בפתיחה!

    השבמחק
  4. כיף לצפות לך חייה בניו-יורק, הכל נראה כל כך טעים וכיף, ואני מקווה שזה ככה גם במציאות (למרות שאני מניחה שיש גם רגעים פחות נעימים שפשוט לא מופיעים בבלוג...) כמה זמן את הולכת להישאר בניו יורק?

    השבמחק
  5. חיה בפלורנטין, חושבת על ניו יורק סיטי!

    https://sites.google.com/site/4love4love44/

    השבמחק
  6. אם בא לך לראות שידורים משבוע האופנה של ניו יורק קפצי לבקר אותנו
    http://nyc-fashion.com/live-tv/

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!