שוקו חם וחצאית חדשה

אתמול  Little Brown נפתח והיה הרבה שוקו חם עם מרשמלו וופל בלגי עם בננות ופנקייקס עם תותים. לא ממש עשיתי שום דבר במהלך ךכל היום חוץ מעוד קניות לבית קפה, שההיי לייט של היום היה לקנות פח נירוסטה ענק ולנסוע איתו במונית דרך הסנטרל פארק והשדרה השישית והבראיינט פארק. הפח היה בתא המטען ואני נהנתי לי מהנסיעה בעיר. בסנטרל פארק יש עדיין שלג, שם היכן שאף אחד לא דורך, וזה היה נחמד.

כשהגעתי למקום מצאתי קהל רב ותור תמידי, וזה היה משמח לראות. העברתי את היום בלצלם את המקום, להצטלם ולאכול חצי מהתפריט. אכלתי סלט, פנקייקס עם תותים, שתיתי הרבה קפה נטול ומעולה וגם יוגורט בטעם מנגו. מה שמזכיר לי שהחצאית החדשה שלבשתי אתמול אמורה להיות בצבע מנגו, כך לפחות כתוב עליה. קניתי אותה ב”אורבן אאוטפיטרס” בסניף שברח’ 14, שתמיד חשבתי שהוא מן קצת חנות מבצעים, אבל אולי לא ממש. בקיצור זה סניף ענק ונחמד, יותר מאשר בסוהו. בקיצור, רציתי ללבוש חצאית אתמול כי נמאז לי כבר מג’ינס וסוודר ואז נזכרתי בה. יש לה רוכסן מאחורה והיא בכלל מאוד מגניבה ושווה את 20 הדולרים שהיא עלתה.

IMG_0857 IMG_0885 IMG_0884 IMG_0850

ואיך ניו- יורק עושה את השיער שלי חלק, זה בכלל מגניב מאוד. לא צריך פה לא מחליקים ולא פנים, הכל קורה לבד ואני החלטתי להאריך את הפוני שלי כי אני בעיקר נהנת להסתובב עם עין אחת מכוסה. בניגוד לזה שהשיער חלק פה בגלל האוויר היבש, הידיים והשפתיים שלי כל הזמן יבשות. מעולם לא השתמשתי בכל כך הרבה קרם ידיים בחיי. לבשתי כאן כל מיני דברים ישנים ואת החצאית החדשה שלי.

התחלתי להתכונן לשבוע האופנה שמתחיל פה היום. אני הולכת לאיזו מסיבה מגניבה היום בערב ומקווה לא להיות under dressed כי לא קניתי לי עקבים מטורפים ושמלת ערב, אבל אני חושבת שאני מוכנה וגם לתצוגת אופנה מחר. מבטיחה לדווח  ולצלם אושיות מגניבות במתחם האופנתי, אם לא יהיה קר מדי, בטח גם אם כן.

שיהיה סופ”ש מתוק.

IMG_0860 תמונה שאני אוהבת מאתמול. מאיזה רגע שלא היה תור והכובע הפרוותי של הבחורה ניראה חמוד, עד שכמעט שוכחים שהוא היה פעם חיה.

תגובות

  1. בהצלחה עם הבית קפה!
    הוא נשמע מעולה ונראה מאוד מזמין.
    איזה כיף! שבוע האופנה, חלום של כל בלוגרית!!! תתחדשי על החצאית, הצבע מקסים, משדר חמימות!!!

    השבמחק
  2. ואולי הוא לא היה פעם חיה, אלא סתם חיקוי חביב ולא מזיק..
    החצאית חמודה מאוד, אבל יותר חרדלית ממנגואית בעיני.

    השבמחק
  3. נהדר! תתחדשו על הביזנס והמון בהצלחה!
    אהבתי מאד את האאוטפיט. שילוב צבעים מאד לטעמי!

    השבמחק
  4. Julia - תודה רבה. שבוע האופנה התחיל אתמול והיום אני הולכת לראות תצוגת אופנה. מקווה שיהיה מגניב ולא מעיק.
    מבטיחה לעדכן.

    מרג'ורי מורנינגסטאר - יקירתי, אני בטוחה שהיא מחיה. הסתכלתי עליה לא מעט. חוץ מזה, אם באפר איסט סייד מישהו לובש פרווה, אז זאת חיה :)
    כן, החצאית חרדלית ולכן אני אוהבת אותה. נשיקות ותתחדשי על ההתפטרות. זה תמיד כיף.

    Miss Scotland - תודה רבה. מאוד שמחה שאהבת. גם אני מאוד אוהבת שילוב צבעים חמימים כאלה בחורף.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!