Cafe Gitane והמלצה לטיול בניו-יורק

IMG_1281_phixrIMG_1280_phixrIMG_1284_phixr (1)ביצים אפויות עם סלמון מעושן, תפוח אדמה וצלפים ותה ארלגרייIMG_1288_phixr Cafe Gitane, Jane Hotel, 113 Jane street. אל תפספסו אותו כשאתם בניו-יורק. ביום יפה תוכלו לטייל על ה- High Line ולהנות ממתחם חנויות המעצבים ב-Meatpacking District. האיזור כולו רומנטי ומגניב. אתם כבר יודעים שאני אוהבת את הלואר וסט סייד מאוד, והרחובות המרוצפים ונהר ההאדסון הקרוב נותנים תחושה מקסימה ושונה מאוד מגורדי השחקים החונקים, כאן יש נוף פתוח וזה בניו-יורק מאוד נחוץ. ביום שביקרתי פה, היה גשום מאוד ולכן המקום ניראה חשוך, אבל ביום שהשמש חודרת מבעד לתריסים הוא מואר ומקסים. המקומיים מתלהבים מהמראה ה”מרוקאי” והאקלקטי שלו ואני סתם אהבתי את כלי האוכל והאווירה הכללית הנעימה. זה מקום מאוד פופולארי לבראנץ’, אז הוא עלול להיות עמוס בצהריי סופ”ש ותצטרכו לחכות. אומרים גם שאפשר לפגוש שם סלבס, אותי זה פחות מעניין.

הבית קפה ממוקם במלון עתיק ה- Jane Hotel. במלון הזה יש בר מהמם ואפל שיצאתי אליו פעם. מדובר במקום טרנדי למדי וכמו כל מקום טרנדי למדי בניו-יורק, בניגוד למקומות מרנדיים בטירוף, שבחיים לא תצליחו להיכנס אליהם אם אתם פשוטי עם, בבר הזה יש סלקציה קשה, אבל יש סיכוי להיכנס. אז אם אתם רוצים לראות את הבר ולבלות בסטייל, נא להתלבש בהתאם, זאת אומרת יפה, אך לא מוגזם, להגיע לפני 10 בלילה ולקוות לטוב.

ואם כבר מדברים על הפארק – The High Line – אז קטע חדש של הפארק שבנוי על מסילת רכבת עילית ישנה, מעוצבת ומהממת הולך להיפתח לקהל הרחב באביב. קבלו סרטון שמספר על זה. אני מאוד נהנתי לטייל שם בשנה שעברה. אחכה שיתחמם קצת ואז אלך לראות אותו שוב.

כדי להגיע לאיזור אפשר לקחת ביוניון סקוור קו L של הסאבווי שנוסע בתוך מנהטן לאורך רח’ 14 עד השדרה ה-8 ומשם לטייל ברגל עד השדרה ה-10 ובכל האיזור.

IMG_1290_phixr השבוע נכנעתי לטרנד הטבעות הענקיות וקניתי אחת ב H&M וגם מרחתי לק בצבע שוקולד שמצאתי ב DuaneReade, אבל אני עדיין בסוודר. הפעם סריג עדין ונעים של Banana Republic.

נשיקות מניו-יורק

תגובות

  1. את מאד חמודה עם לק השוקולד, עשית לי חשק אבל יש לי בבית רק ורוד! נסתפק בזה לבינתיים.

    נשיקות לך ולניו יורק!

    השבמחק
  2. היי אפשר לשאול איזה דגם הריי באן שלך?תודה (:

    השבמחק
  3. ספי את תמיד מוצאת מקומות יוצאי דופן ובכך עושה לי חשק מטורף לטוס לניו יורק!!! תהני כמה שיותר :)))

    רנה

    השבמחק
  4. המקום נראה מהמם, מהמם. עשית לי חשק לביצים אפויות עם סלמון מועשן [נם נם נם] אבל אני אסתפק בספל תה לבינתיים :)

    נשיקות,
    מיראל

    השבמחק
  5. ליאת - תודה רבה :) לק השוקולד ובכלל כל החומים הם הכי אהובים עליי כרגע. יש לי עוד לק ורוד פה של אופי שקיבלית בגודי בג מתצוגה - מתנה מCV ואני שוקלת לנסות אותו הפעם. הלק הזה בכלל ניראה סגלגל בחוץ.

    VanityGirl - תודה! גם אני :)

    אנונימי - הי, לצערי אני לא ממש יודעת מה הדגם של המשקפיים שלי, אבל הסתכלת באתר שלהם והם כניראה סוג של rounded waiferer - הם יותר עגולים מהדגם הקלאסי שלהם. קניתי בקיץ לפני שנתיים בחנות בדיזינגוף סנטר "רואים שקוף".

    Rene Braun - זה לא שאני מוצאת את המקומות האלה, בניו-יורק לא חסר מקומות מגניבים. ברור שכדאי לך לטוס לניו-יורק, בלי קשר אליי. מדהים פה ותודה!

    Dush - הקפה הזה היה רק התחלה. יום אחרי זה אכלתי פריטטה מהממת במסעדה איטלקית לבראנץ'. בקרוב תמונות גם של זה. בקיצור, תה נשמע מעולה. אני באמת צריכה לצאת כבר מהמיטה ולהכין לי. נשיקות.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!