הטיול הלא מתוכנן ב – Greenwich Village

IMG_1191 היום מצאתי את עצמי הולכת על רחוב האדסון בדאונטאון מנהטן אחרי שסיימתי סידורים שקשורים לבית הקפה. אני לא עובדת כאן, אז אני מנצלת את הזמן ללעזור כמה שיותר כי זה גם כיף וגם מונע תחושה של חיי בטלה. אז אני נמצאת די הרבה באיזור הנהר האדסון בדאונטאון ותמיד אני לוקחת מונית בחזרה הביתה כי למרות שזה לא רחוק, זה לא ממש מרחק להליכה ברגל וגם אין שם סאבווי ממש קרוב. אני כבר מזמן הבנתי שמנהטן זה מקום קטן ואפשר להגיע ברגל להרבה מקומות. אז הלכתי לי עד האדסון וירדתי למים. הייתה שמש נעימה וישבתי להתחמם קצת מתחתיה.

IMG_1170 IMG_1169 IMG_1175 אחרי שישבתי וטיילתי לאורך הנהר הרעב החל להראות את אותותיו והחטתי לחזור פנימה, אל בין הבניינים, אבל השתדלתי ללכת תמיד בשמש כי זה הכי מפתה. חזרתי לרחוב האדסון ובדרך ללחפש לי בית קפה חמוד מצאתי את החנות הזאת – The End of History השם שלה משך אותי ובכלל, איך אפשר לא להיכנס לחנות קרמיקה ותאורה של פריטים מכל העולם מהמאה ה-20 עם כל הצבעים המדהימים האלה.

IMG_1184 IMG_1181 IMG_1182 IMG_1179 הקערה הראשונה שהרמתי כשנכנסתי עלתה 1,750 דולר, אבל לא הכל כל כך יקר שם. מה שכן, הכל שם מהמם.

התחנה הבאה שלי היה סניף של La pan quotidian -  רשת של מאפיות צרפתיות, שעכשיו גיליתי שזה לא רק בניו-יורק, אלא בכל העולם. כבר מזמן הפסקתי להתרגש מרשתות, כי בניו-יורק יש המון סניפים מכל בית קפה מצליח כי העיר גדולה ואם רוצים להגיע לקהל רחב, השיטה היא לפתוח בהרבה מיקומים שלכולם יהיה נוח להגיע. היה מקסים לשבת שם ואהבתי את העיצוב של המקום עם השולחן הענק באמצע והרבה שולחנות ליד החלונות. אכלתי קיש מעולה עם סלט טעים ומרק פטריות שחור. נהנתי לשבת שם לבד. בניו-יורק זה לא משונה לשבת לבד במסעדה, כולם עושים את זה. צילמתי את האוכל האכול שלי כי חשבתי שזה חמוד וכי הוא היה טעים מדי מכדי לצלם אותו ולא לאכול מיד.

IMG_1189IMG_1187 המשכתי לטייל לי בשכונה והגעתי לרחוב הכי יפה שאי פעם עברתי בו בניו-יורק Bank stret. מיותר לציין שנאלצתי לעבור על Bleecker street, ממש ליד החנות של marc by marc jacobs שגם נכנסתי אליה ובהיתי בתיקים. אני כבר שבועיים רוצה תיק שלו. אני עדיין חושבת אם כדאי להוציא על זה 400 דולר, אבל על זה בפוסט אחר. נחזור ל – Bank street. אין לי מילים לתאר עאת הבתים האדמדמים עם המדרגות.

IMG_1199 IMG_1193 IMG_1200 IMG_1196 כן, זאת חנות של MARC JACOBS MEN הוא חולש על לא מעט פינות באיזור הזה עם שלוש חנויות נשים ב- Bleecker ועוד חנות ספרים אחת ועוד שתי חנויות גברים בפינה הזאת, כך שלא קל להימלט ממחשבות על בזבוזים מסוכנים.

IMG_1198 IMG_1201 IMG_1206 השמש כמעט שקעה לה ואני עברתי בחנויות האהובות עליי על רחוב 14 בדרך הביתה. לקח לי משהו כמו 3 שעות לחזור הביתה. נהנתי מכל רגע וקניתי נעליים. אראה לכם בקרוב.

סופ”ש נעים!

תגובות

  1. הי ספי,
    אני כ"כ מקנאה!
    הייתי במנהטן עשרות פעמים (אבל באמת, כי הייתי דיילת מס' שנים :)ומנסיוני, אפשר למצוא תיקי מעצבים מאוד יפים בחנויות העודפים. לכי מוקדם בבוקר לcentury 21 בתחנת FULTON (תוודאי באינטרנט) לדוג'- קניתי שם בקיץ תיק של KENNETH COLE ב80 דולר, אחרי שראיתי אותו בFIFTH AV ב300+ דולר, אותו התיק...אבל חשוב להגיע בפתיחה כי אח"כ מפוצץ שם ולא נשארים דברים שווים..

    השבמחק
  2. אחחח ספי איזה כיף לך! אני ממש נהנית לקרוא ולראות את ההרפתקאות שלך בניו יורק.
    (הלואי והייתי עשירה מספיק כדי לעבור לגור באחד הרחובות האלה :(
    תמשיכי לעשות חיים!

    השבמחק
  3. אנונימית - תודה רבה על ההמלצות, אבל אין דבר שאני שונאת יותר מאשר אאוטלטים בניו-יורק ובעיקר את סנצ'ורי 21. הייתי שם בשנה שעברה וקניתי שני תיקים. אני לא ממש אוהבת את המעצבים שהם מוכרים שם וחוץ מזה, אני רוצה תיק של מרק, לא כל אחד. בסוף אני אקנה.
    אבל חוץ מזה ניו-יורק מהממת ואני מאוד נהנת.

    ליאת - כן, צריך הרבה כסף כדי לגור שם. ניראה לי שזה האזור הכי יקר בעיר.תודה רבה ואני שמחה שאהבת.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!