NYFW

IMG_0959
התחלתי את שבוע האופנה אתמול. ולמרות שזה ניראה מרחוק כאילו זה משפיע על כל העיר, אז זה לא ממש ככה וניראה שזה אירוע יחסית מצוצמם שרק אושיות אופנה לוקחות בו חלק, האירוע מתרחש בלינקולן סנטר, מתחם התרבות שכולל את אולמות האופרה והבלט של ניו-יורק ולשבוע האופנה מוקצב מתחם שבו הכל קורה. אין ספק שבמתחם עצמו ניתן לחזות שתופעות אופניתיות יוצאות דופן כאלה ואחרות, אבל רוב האנשים לבושים יפה ורגיל ולא הספקתי לחזות עדיין בפלאי הסטייל שאנחנו רגילים לראות בבלוגים המתעדים את האירוע. אין ספק שאני מתכננת להגיע למתחם יותר מפעם אחת במהלך הימים הקרובים ומקווה שאני אתבדה ואפגוש אנשים מגניבים במיוחד.

קצת קשרים בעיר השיגו לי בנתיים 2 הזמנות לאירועים במהלך שבוע האופנה והראשון היה אתמול. הייתה זו פרזנטציה של פרוייקט אופנה של W Hotels שהציגו עיצובים של מעצבים מכל רחבי העולם ב – The Box, חלל הפרזנטציות של המתחם. היה תור ארוך בכניסה שגם המוזמנים היו צריכים לעמוד בו, ליתר דיוק רק המוזמנים עמדו בו. לא ניתן היה להיכנס לאיזור התצוגות ללא הצגה של קוד שנשלח אליך במייל כאישור להרשמה לאירוע ובכלל הארגון היה מאוד מגניב, יוקרתי והיה בו מן הגלאם. הצלחתי להידחף פנימה כאשר הם התחילו לשאול מי מהתקשורת ואני אמרתי שאני בלוגרית אופנה. ולמרות שניו-יורק אם לא מכירים אותך, אתה בעצם כלום נכנסנו פנימה לחושך. האמת היא שזה היה די מגניב. היה מפוצץ באנשים ודוגמניות מסכנות עמדו על סטנדים והציגו את העיצובים של הפרוייקט שלא היה בהם שום דבר יוצא דופן.הגענו בדיוק בזמן להופעה של צמד אלקטרו שכלל בחורה צווחנית שצעקה בצרפתית ובחור שניגן על משהו וענד עניבת פפיון. להרכב קראו yelle. שתינו קאווה, הצטלמתי, נהננו מהגלאם הניו- יורקי  הצפוף ותפסנו מונית לכיוון הבית.IMG_0922IMG_0925 IMG_0926 IMG_0938 IMG_0941 IMG_0953 IMG_0963 במהלך הנסיעה במונית לאורך השדרה השביעית חכיוון דאונטאון החלטנו לקפוץ לדיינר שיש לי מתחת לבית. שכחתי לציין שיצאתי לבלות עם ידידי גדי שעבר לעיר לא מזמן והוא זה שסבל איתי בתור וצילם אותי לאורך כל הערב אז אני עוברת ליד הדיינר הזה בכל יום ותמיד בא לי לאכול שם וזה אף פעם לא יוצא. ברור הרי שאני רוצה לאכול שם רק בגלל העיצוב הקיצוני של המקום וסתם בגלל שזה מגניב שיש לנו מסעדות מגניבות מתחת לבית. יש לנו גם את “סושי-סמבה” שאני חשבתי שהיא לגמרי פאסה, אבל התברר שבכל ערב המסעדה מתמלאת. אז אכלנו המבורגר שהיה בסדר וצ’יפס שהיה ממש טעים ושתינו דיאט קולה והיה ממש, ממש משעשע. את המילקשייק אני אשאיר לפעם הבאה.
IMG_0966 IMG_0972 IMG_0974 IMG_0980 IMG_0986 IMG_0990 IMG_0993 ואין סיכום טוב יותר לערב הזה מהתמונה האחרונה. הקיסם של הדיינר וכן, קוראים לו Big Daddy’s והצמיד של האירוע של W.

לבשתי: נעליים, גרביונים וצמידים של H&M, אוברול של מנגו ומעיל פרוותי במיוחד של זארה. זה די הזוי לראות נשים רבות בעיר הולכות עם מעילי פרווה אמיתיים, לפחות על שלי רואים שזאת בסך הכל פארודיה על נמר חברבורות.
קבלו וידאו של להקת yelle  של שיר מההופעה שגם מתאר קצת את אווירת המסיבות בניו-יורק. תהנו בשבת וסורי על הבחורה הצורחת. זה משעשע!

תגובות

  1. וואו!!ספי, את נראית פשוט וואו.

    ו-איזה כייף לך כמובן!למרות שאין ספק שתמיד הדברים מקרוב הם לא מה שנראים בתמונות
    תמשיכי לדווח!

    השבמחק
  2. הערב שלך נשמע נהדר!!
    ואני מתה על Yelle! היא עושה מוזיקה מאוד כייפית וכבר יצא לי לשמוע כמה שירים שלה פה ושם במקומות מגניבים בת"א...
    יש לה קליפ ממש חמוד לשיר הזה:

    http://www.youtube.com/watch?v=ZDUAnhtt1xM

    השבמחק
  3. כל כך מקנאים!
    תעשי חיים ובעיקר קניות...
    באיזה עוד אירועים את צפויה להיות? או שזה ההפתעה של ההמשך?

    השבמחק
  4. אחד הדברים הכיפיים שעשיתי בניו יורק היה להסתכל על אושיות האופנה שמגיעות ללינקולן סנטר ולספוג קצת אופנה אמיתי ! לצערי הזמנה לא השגתי , כיף לך שאת שם ! :)

    השבמחק
  5. היי ספי
    את נראית נהדר!
    הכל נשמע ממש כיף! תמשיכי לעשות חיים ולמצות את ניו-יורק.

    אביטל.

    השבמחק
  6. איך שאני נהנית מהדיווחים שלך מניו יורק!! תמשיכי לעדכן!

    השבמחק
  7. הופעה של Yelle?!?!?!!?!?
    וואווווו, שווה שווה שווה!!!
    בעלי ואני גילינו את הלהקה בפריז לפני 3 שנים (במקרה, בטלויזיה.. לצערנו לא בהופעה שלהם) ומאז אנחנו מכורים.
    בחתונה שלנו אסף הפתיע אותי כשביקש מראש מהדי ג'יי שלנו לשים לי שיר שלהם:
    A Cause des garcon ואז גם פצחתי בריקוד הטקטוניק המפורסם מהקליפ שלהם (וזה די קשה לרקוד טקטוניק עם שמלת כלה!).

    איזה שווה שהביאו אותם לשם, הם הדבר הכי שווה שיש לדעתי.
    ותודה על הקליפ שלהם ששמת עכשיו, עשית לי את הבוקר :)

    שרונה
    Photo.Fashion.Passion

    השבמחק
  8. הקנאה, הקנאה! נראה שאת ממש נהנית שם, תצלמי הכל! מאיתנו, כאן בפרובינציה.

    השבמחק
  9. היי ספי
    נראית נהדר, המגפונים מהקולקציה הישנה? אלו שנמכרו ב119שח?

    השבמחק
  10. סף, את נראית סופר-סטאר! שאפו אחד ענק!

    השבמחק
  11. lian - תודה רבה. אני בחרתי את הפריטים האלה שקל להראות בהם טוב בלי להתאמץ. אחרי יומיים בשבוע האופנה כבר קצת נמאס לי, אבל אויל היום אעבור באזור כי חם היום בחוץ!

    נגה - היה באמת ערב מוצלח מאוד. מזכיר לי שמאז לא יצאתי בערב.YELLE באמת סופר מגניבים והם הכי הטעם שלי. נשיקות.

    boiler - כיף פה מאוד ואני באמת מאושרת מזה שיצא לי לראות את זה. לגבי אירועים נוספים, הייתי בתצוגה של רבקה טיילור ןאני אספר על זה בהמשך. חוץ מזה עד היום היה קר ואל היה לי כח להסתובב שם באיזור, אבל אויל היום אעבור שם סתם בביל הכיף. בנתיים אין לי עוד הזמנות. זה נורא קשה להשיג...

    מורן - עד עכשיו היה קר ואני התעצלתי להסתובב שם בקור, אבל אויל היום אעבור שם. מקווה לראות אושיות...

    LILI LOFT - תודה רבה. אני ממש נהנת, אמשיך לספר עוד.

    LookinFab - תודה רבה! כיף לשמוע. אני אמשיך לעדכן. נשיקות.

    photo.fashion.passion - כן, הם להקה מגניבה. זה היה אירוע מגניב אז הביאו אותם. מסתבר שהם די חזקים בניו-יורק. אני גם שמחתי להכיר אותם ושמחה שעשיתי לך את הבוקר :)

    the purple toe - כבר קצת נמאס לי לשלוף את המצלמה כל רגע, אבל אני עדיין מצלמת כשיש משהו מגניב. תודה, באמת מגניב בניו-יורק גם בלי הפאשן ויק.

    אנונימית - תודה, אני לא יודעת ממתי המגפונים האלה. קניתי אותם בשבוע שעבר כאן בניו-יורק. הם עלו 35 דולר.

    Shani - תודה!

    השבמחק
  12. אם את צריכה עזרה בלהכנס לשבוע האופנה רק תגידי. אנחנו שם כל יום.
    http://nyc-fashion.com/live-tv/

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!