אז הלכנו לבראנץ’

26022011625

מה שהכי מטריד אותי במקומות חדשים או בנסיעות זה איפה לאכול. מצד אחד אתה רוצים לאכול אוכל נחמד וטעים ובמקום מגניב של טרנדי, ומצד שני הכי מבאס ליפול על מסעדה של תיירים או על מסעדה יקרה ולא טעימה. לפעמים זה לוקח שעות עד שמוצאים מסעדה טובה ואפילו הדירוג באינטרנט יכול להיות מטעה. לכן, את הפוסט הזה כדאי לגזור ולשמור לנסיעתכם לניו-יורק.

בראנץ’ בסוף זה משהו שהושרש אפילו בתל אביב, למרות שיש מעט מאוד מסעדות במגישות בראנץ’ כהגדרתו, אבל ארוחת בוקר מפנקת ומאוחרת אחנו אוכלים בלא מעט ימי שישי. אז בשבת האחרונה אני וגדי יצאנו לטיול בווסט וילג’. הלכנו ובהינו ברחובות הקטנים והיפים וחשבנו איפה כדאי לנו לאכול. אחרי הליכה לא מרובה מצאנו את עצמנו מול MORANDI מסעדה איטלקית מעולה שכבר ניסינו להיכנס אליה בערב, אבל הייתה מפוצצת וכבר הזמנו ממנה הביתה באותו הערב שלא מצאנו שם שולחן. הפעם היה תורו של הבראנץ’ במקום האמיתי ודי במזל היה לנו מקום והמסעדה הייתה מלאה כמעט לגמרי.

26022011629-1 תפריט הבראנץ’ של MORANDI מגוון מאוד. יש גם ביצים, גם בשרים, גם פנקייקיס, אבל באופן מפתיע זה לא היה קשה לי לבחור.

26022011633_phixr מנה ראשונה – פלטת גבינות ונקניקים

26022011635_phixr כמובן ששתינו פרוסקו – הקאווה של האיטלקים

26022011639_phixr השולחן לידנו התפנה כשחבורת צרפתים קולניים סיימו סוף, סוף לרכל בקולי קולות והלכו

26022011636 אני הזמנתי פריטטה מדהימה עם כרובית בצל ירוק וגבינה כלשהי מעולה למעלה. הפריטטה שלהם היא משתנה בכל פעם הירקות הם אחרים. זאת הייתה מעולה אוורירית וענקית.26022011637-1גדי הזמין סטק דק עם מקושקשת. גם המנה שלו הייתה נפלאה. כל הארוחה לוותה בלחם מעולה בשמן זית ומלח

26022011626 

מה חוץ? אתמול היה גשם, אבל לא גשם נורא, אלא כזה מהופך את כל העיר לחשוכה, אבל לא נורא מרטיב. בישלתי, עבדתי, צילמתי קצת אנשים בסוהו. שוקלת לעשות פוסט על ניו-יורקים מגניבים. אני לא מנסה להיות ה- Sartorialist, אבל יש אנשים שכיף לתעד. אבל זה בטח יקרה מחר כשאלך הביתה ברגל מהמחסן שלנו בהאדסון. ניראה לי שאני אצא לריצה.

26022011624-1 לבשתי את הג’קט/קרדיגן החדש יחסית מיוניקלו, וחולצה אפורה של אמריקן אפרל (שגם פה יקירם מדי וקשה למצוא צלם משהו מעויל) ושרשרת וטבעת מ- H&M (שפה יש להם מבחר אדיר וחנויות מגניבות שבא לי לקנות משהו חדש כל יום) את כל השילוב רואים יותר טוב בתמונה למעלה. לבשתי את זה עם טייץ שחור ומגפיים שחורים.

נשיקות מניו-יורק

תגובות

  1. ההמלצות למקומות ובעיקר מסעדות ובתי קפה שאת מפרסמת פה ניראים כולם ממש מקסימים! באמת לגזור ולשמור :)

    השבמחק
  2. האוכל נראה סופר סופר סופר מגרה! אני הולכת להכין לעצמי צהריים ולרייר כל הדרך למטבח :)

    שרונה
    Photo.Fashion.Passion

    השבמחק
  3. איזה הזוי! הגעתי לבלוג שלך במקרה דרך חיפוש של משהו אחר בכלל בפורום אופנת נשים בתפוז.
    אני בדיוק מחפשת כל מיני המלצות מעניינות לארה"ב, כי עוד פחות מ- 3 שבועות אני ובעלי מגיעים לאורלנדו/וגאס/ניו יורק למשך שבוע בכל אחד מהיעדים, לירח הדבש.

    הכי מצחיק, שכרגע זה הפוסט שמופיע ראשון - ואני מורן, ולבעלי קוראים עדי (ביחד - Morandi) :-D
    זה נראה ממש ment to be. סימנתי את המקום, נלך לשם!

    תודה!

    השבמחק
  4. אסתכן בחוסר-מקוריות ואומר שהפוסטים האחרונים שלך ממש עושים חשק לנסוע לניו-יורק. חוצמזה, כרגיל, ממש כיף לקרוא אותך ולראות את התמונות, בייחוד כשכלואים רוב היום בחדר העבודה. מזכיר שיש חיים שם-בחוץ (אם לא בת"א, לפחות בניו-יורק :) )

    תמשיכי להנות

    השבמחק
  5. Dooshi - תודה רבה! אני בוחרת עבורכם רק את הטובים ביותר. אחרי לונדון, הטיול הבא שלך יכול להיות לניו-יוק :)

    photo.fashion.passion - וזה רק על קצה המזלג, כמו שאומרים. הכל בניו-יורק מהמם וטעים. מקווה שיצא לך טעים.

    BlackUnicorn - זה אכן סימן שאתם צריכים ללכת לשם. אם אתם מתכננים לערב, צריך להזמין מקום. בכלל תהנו בטיול ותקראי את הפוסט המלצות שלי משנה שעברה שמדבר על ניו-יוק בהרחבה גם כן.

    ברווזה - אני ממש שמחה לשמוע שאת נהנת מהפוסטים, כי זה נחמד אופן כללי לדעת, אבל בכל מקרה הייתי ממשיכה לכתוב. ניו-יורק לא תמיד כזאת מהממת, היום קצת הייתי בדאון מהעיר, אבל אני אתגבר.
    נשיקות מניו-יורק.

    השבמחק
  6. טוב, אני מעריצה אותך.

    איך את אוכלת את זה בשעות בוקר? :-P

    השבמחק
  7. Scraping kitty - מעריצה על ה יכולת לאכול חביתה ממש טעימה ונקניק מעולה, או שיש לזה סיבה אחרת :)

    וזה לא היה בשעות בוקר, אלא יותר צהריים. בראנץ' לא אוכלים כאן לפני 11.

    השבמחק
  8. אנונימי20 מרץ, 2011 14:01

    מה את עושה עם גדי מקחי אותי שרון?
    האם הוא סוף סוף התמסד עם בחורה יפה כמוך? :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!