ארוחת בוקר בצ’לסי

DSC_0162

DSC_0155

DSC_0163

DSC_0156 DSC_0154 DSC_0174

 לבשתי: ג’ינס פלארי של H&M, סוודר של מנגו, מגפיים של בנטון ואת המעיל הכחול הקבוע מ-UO, שרשרת מ H&M.

האם זהו מותו של הסקיני? לא מזמן קניתי לי ג’ינס מתרחב וגם עד זוג מכנסי פסים בשחור לבן שגם הם נכללים ב”גזרות החדשות” של העונה. היה זה הניסיון השני ללבוש את הג’ינס למרות שאני מרגישה שהוא קקצת ארוך מדי ונוגע ברצפה כאשר הוא משולב עם המגפיים האלה. אז מה אתם אומרים? מה התכנון שלכם לעונה הקרובה והאם תוותרו על הסקיני, או לפחות תוסיפו כמה ג’ינסים חדשים לארון לקראת האביב שכולו מושפע מאופנת שנות ה-70. אין פה ממש אביב עדיין, אבל בקרוב תיראו את זה גם כאן.

יום האתמול התחיל טוב בארוחת בוקר בצ’לסי עם CV, אבל המשיך עייף ומוזר עם גשם ורוחות שגרמו לי לרצות לישון באמצע היום. ניראה איך יהיה היום הזה. איזה bad hair day זה היה אתמל בגלל הגשם, אוף!

תודה ל-CV על התמונות ולצ’לסי על היותה שכונה מהממת עם בית סגול (בתמונה כמעט לפני ארון בשורת הביתם הצבעוניים.

IMG_1362

IMG_1363 קמתי היום בבוקר ושמעתי על הזוועות ביפן. רוצה מאוד לקוות שהם יתאוששו מהר והאבדות לא יהיו קשות יותר. מאוד רוצה לחזור לשם שוב.

my heart is with Japan

נשיקות וסופ”ש נעים!

תגובות

  1. יאא, אזה ג'ינס!!
    אני כבר מזמן רכשתי לי מתרחב. זאת הגיזרה שהכי מחמיאה לי. אני אוהבת אותו ארוך במיוחד עם פלטפורות גבוהות.

    השבמחק
  2. וואו, איזה לוק 70s מדליק!

    השבמחק
  3. יש לי מכנס שחור אלגנטי מתרחב ממנגו, שרכשתי לפני המון שנים ושמרתי אותו לימים כאלה, בהם הם שוב אופנתיות.
    העניין הוא שצריך לצוות להם זוג נעליים טובות וגבוהות וכאלה עדיין לא רכשתי.

    נראה שמזג האויר הולך ונעשה יפה יותר, איזה כיף!

    סופ"ש מקסים,
    שרונה

    השבמחק
  4. ספי את נראת מדהים!!!! כל כך אוהבת את הלוק הזה! לא מזמן גם אני לבשתי מכנס פלארי! יש לי תמונות בבלוג :)) אני כל כך נהנת מהטרנד הזה!!! שבוע טוב גם לך ובע''ה ביפן גם יהיה הכל טוב!

    רנה

    השבמחק
  5. הלוק ממש מוצלח, אבל עדיין קשה לי להתרגל מחשבתית לג'ינסים המתרחבים!

    נכון שבניו-יורק קל, אבל אבל אולי בקיץ עם טופ יותר מינימליסטי (גופיה אוורירית וכו') זה יראה לי יותר טוב..

    תמשיכי לבלות!

    השבמחק
  6. LookinFab - אכן פלטפורמות גבוהות זה שילוב מעולה לג'ינס כזה. אני כבר מחפשת לי זוג כזה, אבל עוד לא מצאתי.

    מעיין - תודה רבה! אני אוהבת סבנטיז והשנה עוד אתמיד בכך. נשיקות.

    photo.fashion.passion - מעולה לשמור מכנסיים מפעם שיכולים להיות תמיד אופנתיים. מגניב לך לגמרי וכן, פחות קר פה בימים האחרונים. האביב מתקרב :)

    Rene Braun - תודה רבה, מתוקה. אני כבר הולכת לבקר אצלך ולראות את המכנסיים שלך. המון תודה ונשיקות.

    Adi - אני לגמרי איתך ואני הכי מתכננת ללבוש את הג'ינס עם גופיה אוורירית וחולצות קצרות נעימות. נקווה שאולי להראות פה בבלוג בקרוב.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!