קצת צהוב בכל מקום

IMG_0147

IMG_0146

IMG_0150

IMG_0143

IMG_0139

 בתמונות: אני באפר איסט סייד לובשת חולצה של Forever21 ומכנסיים של TOPSHOP מקולקציית החורף, מוקסינים מישראל ותיק של זארה. שרשרת שאני מאוד אוהבת מחנות ברח’ 23 פינת השדרה החמישית וצמיד ספייקים מ Forever21.

בניו- יורק לאן שלא מסתכלים יש משהו צהוב. המוניות, הרמזורים, ה”סקול באסס” והנרקיסים הצבוהים שפורחים בכל העיר. אף פעם לא יזיק גם לשתות משהו צהוב. שייק מנגו ומי קוקוס של Little Brown, המרענן הרשמי של הימים החמים הקרבים. בכל מקרה, אתמול היה שמש וחם ושייק מנגו והיום סערות עם ברקים ורעמים ואני בבית רואה את הערוץ NY1 ברקע. חדשות ניו-יורקיות 24 שעות. כך תמיד אפשר להתעדכן לדבי מה שקורה בעיר.

האמת היא שמתקרב סופ”ש שמשי ויש לי כבר לא מעט תכניות לגביו. מחר אני והלכת לסרט נוסף בפסטיבל טרייבקה לסרטים וביום ראשון לפסטיבל פריחת הדובדבן בגנים הבוטניים של ברוקלין. מי שנמצא כרגע בניו-יורק, כדאי לכם להציץ בלינקים.

ואם כבר מדברים על פסטיבל טרייבקה, השבוע כבר ראיתי מדהים במסגרת הפסטיבל שנקרא Last Night. ואם רוצים לעמוד על ההגדרה של שיק צרפתי, זה מה שקיירה נייטלי מדגמנת בסרט הזה. הסטיילינג של כל 4 האאוטפיטים שהיא לבשה במהלך הסרט הוא לא פחות ממושלם וגם הסרט עצמו.

ביי בנתיים, סופ”ש נעים!

תגובות

  1. פתאום שמתי לב כמה שארך לך הפוני ואני מרגישה כאילו לא ראיתי אותך שנים!
    ואו הטריילר ממש עושה חשק לראות את הסרט!
    איך הוא?

    השבמחק
  2. מקסימה:-) אהבתי את הלבוש. אני כל כך אוהבת צבע כחול.

    השבמחק
  3. I like your dress and also the shoes.. blossoms too

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!