רגעים בסנטרל פארק

IMG_0220 יום שישי, קרוב לכניסה לפארק מהשדרה החמישית ורחוב 72, שם נמצא האגם שמשיטים בו סירות. קצת לפני כן סיון ואני לגמנו תה בכלבו  Bloomingdales בין מיקסרים ומעבדי מזון, רק בגלל שבאפר איסט סייד אין בתי קפה, חוץ מסטארבקס ואפילו סטארבקס אחד אומלל לא נמצא באיזור ההוא. לאחר התה וההצצה הבלתי נמנעת על קולקציית כלי הבית והתיקים של מארק ביי מארק, פסענו לנו לעבר ה-The Frick Collection, מוזיאון אמנות בתוך בית פרטי ענק שהיה שייך פעם למר פריק. פעם מישהו ממש גר בתוך בית עם כל יצירות האמנות המדהימות האלה סביבו והיום מותר שם רק לנשום ולהסתכל. אסור לצלם או לגעת או ללכת עם הז’קט תלוי על הזרוע, אבל זה בהחלט שווה ביקור, בעיקר ביום שהפאטיו פתוח.

חשוב לציין שהייתה זו קפיצה ספונטנית לפארק והפיקנינק שלנו עוד יקרה ותודה ל-CV על התמונות.

DSC_0013 אני יושבת על הביטנה של הג’קט כדי ששום דבר לא יהפוך לירוק. הביטנה חלקלקה ולכן לא נוצר חיכוך עם הדשא. ראיתי את זה בסרטים…

DSC_0025 IMG_0221 IMG_0225 IMG_0224 DSC_0028 DSC_0034 לבשתי: שמלה ותיק ZARA, בלייזר אוברסייזד וינטאג’,נעליים urban outfitters.

בלי לשים לב סוג של לבשתי כחול לבן וזה היה עוד לפני כמה ימים, אז שיהיה לכולם יום עצמאות שמח. אל תסתכלו על מה שרע בישראל, רק על מה שטוב. בירות בכיכר לא אשתה עם חברות הערב, אבל אתם תהנו לכם!

תגובות

  1. אין מילה מספיק טובה בשביל לתאר כמה עבודת בי"ס יש לי כרגע וכל מה שמחזיק אותי עם הראש מעל המים זה פנטזיות על שמיכה עם משבצות אדומות ואלכוהול צונן ומבעבע בשמש הניו יורקית החמימה!
    לחיי הפיקניק המיוחל!

    השבמחק
  2. ואי... אני אהיה בניו יורק עוד חודש! והתמונות שלך גורמות לי כבר ממש לרצות להגיע לשם (:

    השבמחק
  3. אני כמעט יכולה להרגיש שאני שם שורצת על הדשא :) איזה כיף!
    אני מאוד אוהבת את מה שאת לובשת, השמלה מדהימה!

    השבמחק
  4. יום עצמאות שמח גם לך ספי! תמונות מדהימות וכל כך יפה שם בניו יורק!!!

    רנה

    השבמחק
  5. צילומים מקסימים! כל התפאורה מסביב כל כך יפה ומאוד אהבתי את השמלה!

    אביטל

    השבמחק
  6. וואי כבר מלא זמן בניו יורק!!! עברת לתמיד?

    השבמחק
  7. CV - יקירתי, אין לי מילים לתאר כמה אני רוצה כבר שתסיימי את העבודות ונעשה פיקניק בפארק יחד ואני גם מדמיינת את המפה שעוד צריך להשיג אחת...

    Hadas - אני בטוחה שתהני בניו=יעורק גם בעוד חודש העיר רק נהיית יפה יותר מיום ליום עכשיו, וחמימה יותר.

    Dush- אני מאוד שמחה לשמוע שהדשא עובר בתמונות. זאת גם שמלה אהובה שלי לאביב והיא אכן רכישה מוצלחת והמון תודה!

    Rene Braun - מותק, שמחה שאת אוהבת ואני מקווה שחגגת יפה את יום העצמאות!

    LILI LOFT - תודה רבה, אחרי החורף כשכל העיר הייתה אפורה באביב אני הכי נהנת מהירוק מסביב וזאת שמלה שהכי מתאימה למזג האוויר עכשיו. נשיקות

    Adva - הי, אנ יבאמת לא מעט זמן בניו-יורק, אבל לא עברתי לתמיד. רק לבנתיים.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!