cherry blossom sunday

IMG_0184יום אחד הרגשתי לא ממש טוב וביליתי את רובו עם הלפטופ במיטה כאשר הערוץ הניו-יורקי המקומי משרד לו ברקע. בין הסיפורים על תעריפי המוניות שאולי יעלו ובין הפשעים המחרידים שעדיין מתרחשים כאן, שמעתי על פסטיבל פריחת עצי הדובדבן שמתרחש זו כבר השנה ה-30 בגנים הבוטאניים של ברוקלין. מנהלת הפסטיבל הצטלמה מספרת על האירוע על רקע העצים בשיא פריחתם ואני ידעתי שזה לא משהו שאני מתכוונת להפסיד.

מאז שנה שעברה, כאשר ביקרתי לראשונה בזכות ליה, אני מתגעגעת ליפן ורעידת האדמה והאסונות הנוספים שפקדו את יפן בחודשים האחרונים דווקא מעלים אצלי חשק עז לבקר שם שוב. בנתיים אני מאוד רחוקה מזה, אבל מזכרת קטנה מהמקום הרחוק הזה זו תמיד מתנה שכיף לקבל, בעיקר אם לא זכיתי לראות פריחה אמיתית בטוקיו. האירוע היה עמוס כיאה לאירועים בניו-יורק בעונת התיירות שמלווים במזג אוויר מושלם, אבל אפילו זה לא מנע ממני להתרגש תחת העצים הפורחים. סיון, חנן ואני, אכלנו אוכל יפני, כולל משולש האורז שכה התגעגעתי אליו וקינוח בצק אורז עם מילוי שעועית מתוקה שהיה מעולה, שתינו בירה, רקדנו, הצטלמנו ועשינו Hanami, שזה המנהג היפני המקובל במהלך פריחת עצי הדובדבן ומשמעותו פשוט לצפות בפריחה, לשבת מתחת לעצים הנהדרים ולהתמוגג מיופיים.

IMG_0180 IMG_0178 IMG_0174 DSC_0015 IMG_0186 IMG_0187DSC_0012  לבשתי: חולצה עם פריחה מ- forever21, ג’קט מטריקו דק שניראה כמו בלייזר מ-Uniqlo החברה היפנית האהובה עליי, ג’ינס מ- american eagle outfitters, משקפי שמש של H&M,טבעת מ- forever21 ותיק אהוב לי מ-ZARA.DSC_0028 DSC_0030 IMG_0193 IMG_0194-1 IMG_0197 DSC_0064 ניו יורק - מאי 2011 עד ההרפתקה הבאה…

תודה ל-CV על התמונות שבהן אני מצולמת ועל זה שהיה כל כך כיף וגם לחנן. ואם אתם בניו-יורק בשבוע הקרוב, אל תפספסו את הפריחה. פסטיבל כבר לא יהיה, אבל העצים בטח כן, הפרטים על הגנים הבוטאנים בברוקלין כאן. אל תפחדו לנסוע אל מחוץ למנהטן, זה משהו כמו חצי שעה בסאבויי וזה שווה את זה.

ועוד משהו קטן

נשיקות.

תגובות

  1. איזה יופי הפרחים האלו!
    לפני משהו כמו חודשיים הדובדבנים פרחו גם בגן הבוטני בירושלים, זה אכן מחזה מרהיב.

    השבמחק
  2. מדהים! בלוג יפהפה והסגנון לבוש שלך נותן השראה :)

    השבמחק
  3. איזה יופי!! תמונות מדהימות!!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!