פוסט כמעט בלייב

אתמול ניו יורק הייתה שרויה בשרב כבד כל כך שלא זכרתי שיכול להיות כל כך חם אפילו בתל אביב בשיאו של אוגוסט איום. כל מה שניתן היה לעשות מחוץ לבית זה לשכב על סדין ענק בצל העצים בסנטרל פארק. האמת היא שאפילו לזה היה הרבה יותר מדי חם והכתף שלי כאבה מלסחוב את התיק שכלל את הסדין הענק הלבן שכבר נמצא שם באופן קבוע כי כל יום כאן הוא יום טוב לתנומה מתחת לעץ באיזשהו פארק.

לקחתי איתי אתמול את באייפד אל מתחת לעץ כי למרות שאני נערת בלקברי, אני מתה על תמונות מעובדות שניתן לצלם בעזרת אפליקציית האינסטגראם וחשבתי שהפארק ביום החם הזה הוא מקום טוב להתחיל. רציתי גם לכתוב את הפוסט בפארק, אבל לא באתי מוכנה. הסתבר שבלי אפליקציה מתאימה לא ניתן לכתוב פוסטים בבלוגר ולא ניתן להעלות תמונות. אתמול בערב מצאתי את האפליקציה הנחשקת וניסיתי אותה. זאת הסיבה שכל מי שמנוי לבלוג קיבל פוסט עילג בג׳יבריש. סורי, זה היה רק ניסיון.



הניסיון הראשון ביוניון סקוור בזמן שחיכיתי לסיון. היא תמיד מחכה לי, אבל אתמול לא אחרתי בפעם הראשונה.














כן, אתם לא טועים, אני אכן לבשתי חזיה בפארק. היה חם מדי וכולם שם השתזפו. חלק עם חזיה כמוני. בכל מקרה, המראה של אנשים כה לא לבושים בפארק הפסיק להפתיע אותי וגם מה שטוב בניו יורק זה שאף אחד בחיים לא ידבר איתך או יגיד משהו. אנשים פה יודעים להתעסק בעניינם האישי בלבד.


וזאת סיון, היא נשארה לבושה.
האמת היא שאני מבלה המון ונהנת מהעיר ולכן לא כל לך נשאר לי זמן לעדכן על כך בבלוג, אבל אני מבטיחה לספר את כל הסיפורים. ולכל מי שמגיע לניו יורק הקיץ, הוספתי בצד של הבלוג את הקישור לטיים אאוט ניו יורק עם מלא המלצות מגניבות מה לעשות בעיר, אז כנסו.

אחר כך לקחנו מונית למסעדה מגניבה שנקראת park שם לגמנו קוקטיילים במזגן ואכלנו פיצה וסלט אספרגוס וצילמנו את התמונה הגאונית הזאת עם המלצר החמוד.



וממש בערב כשכבר נמנמתי לי בבית, סיון התקשרה והזמינה אותי למסיבה בחנות צילום משעשעת ממש ליד ביתי,lomography, שמוכרת מצלמות פילם היפסטריות עם אפקטים של צילום מפעם כמו הולגה, לומו, פיש איי וכו׳ והיה מבדר וירד גשם.
ביי בנתיים.

- Posted using BlogPress from myiPad



תגובות

  1. וזאת סיון, היא נשארה לבושה.

    השבמחק
  2. CV - לבושה ומהממת ולא עושה פאדיחות נודיזם במנהטן.

    גב קאופמן מהארון- תודה!

    השבמחק
  3. תמונות מגניבות!!!! שבוע הבא אני גם אסתובב עם אייפד כי המחשב שלי הולך למעבדה. כבר אתחיל לחפש אפליקציות :)) תודה שכתבת! מחכה לפוסטים הבאים עם סיפורים! נשיקות

    רנה

    השבמחק
  4. סנטר פארק הוא אחד המקומות היפים והנעימים בניו יורק! אחד מהמקומות היחידים שאפשר פשוט לשבת ולהירגע. הייתי שם לפני שנתיים ואני מתה לחזור לשם שוב!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!