כמה חם!

באמת נורא חם עכשיו ואני לא יודעת איך שכחתי שיכול להיות כל כך חם פה. היום יצאתי מהבית עם הבגד הכמעט הכי קטן שיש לי ועדיין היה חם בצורה בלתי אפשרית. בכל רגע שבו לא רכבתי על האופניים, אלא נאלצתי לעמוד בשמש הקופחת הרגשתי שאני לא יכולה יותר ורק שייק אבטיח וליצ’י של תמרה עזר לי להתרענן בעזרתם של העציםב בגינה בכיכר מסריק.
אני בטוחה שאין זה ממש מרגש לקרוא שכה חם לי, אבל אני מרגישה שכל החום הזה והאווירה שהכל מסביב קורס גורמים לי להרגיש סוג של יאוש. ומה שמדהים הוא שכל מה שכולם מדברים עליו, היאוש וחוסר הסיכוי להגיע לרווחה כלכלית, אני מרגישה כבר כמה שנים. אמנם תמיד היה לי כסף לחיות בתל אביב כמו שרציתי, אבל בדיוק רק לזה ולא לעוד טיפה יותר וזה ממש ממש מלחיץ. אז אני מקווה שאתם באים מחר להפגנה.
ואחרי שהרבה זמן לא עשיתי פוסט לבוש, הנה אני מדגמנת את הלוק הכי נוח לחום הזה. טוב, רואים שחם לי…
IMG_1536 IMG_1541 IMG_1540
IMG_1546

לבשתי: אוברול Forever21, סנדלים TOPSHOP, כובע H&M
אני מקווה שיש לכם מזגן ושאתם מבלים וכיף לכם.
סופ”ש נעים!

תגובות

  1. האוברול באמת נראה כייפי ונעים! אני גם מאוד אוהבת את ההדפס שלו.
    לגבי השייק אבטיח - ליצ'י, נשמע מעולה, אני אטעם אותו בהזדמנות הקרובה שתהיה לי. אני מרעננת לי את הקיץ עם פופאייסים קפואים שאני מחזיקה באופן קבוע בפריזר - הדבר הזה פשוט מציל אותי!

    השבמחק
  2. מזדהה איתך לגבי החום! השייק נשמע מושלם עוד לא ניסיתי את השילוב הזה, אנסה בהקדם האפשרי.
    אוברול מתוק ואחלה כובע!

    שבת מרעננת ושבוע טוב
    אביטל

    השבמחק
  3. את רצינית? את מעלה בלי הפסקה פוסטים מניו יורק, ברלין ועוד ואת מלוננת על מצבך הכלכלי?

    לא נראה לך מוגזם קצת? יש אנשים שאין להם כסף להרבה פחות מזה, אמירות כאלו מצדך רק מחזקות את טענתם של מתנגדי המאבק (המוצדק!) שמדובר בחבורת תל אביבים מפונקים.

    השבמחק
  4. לאנונימית - אני רצינית וכן אני עובדת בשביל הנסיעות שלי ותמיד טסה למקומות שיש לי אצל מי לישון ולא משלמת על מלונות וניו יורק לא הייתה חופשה, אלא נסיעת עבודה של חמישה חודשים.
    מה גם שהבלוג מספר על נקודות האור בחיי ולא על הרגעים האפורים וכן המאבק תקף לגבי כולנו כי אם הכל ימשך ככה, לא יהיה לנו כסף לטוס לשום מקום בקרוב.
    ואין זה קשר לפינוק, אבל לכולנו מגיע חופש מהעבודה הקשה שבה אנחנו עובדים וכן יש על מה להילחם פה ולכולנו מגיע לחיות חיים יפים.
    וכל נושא הפינוק לא קשור ואני לא התלוננתי על מצבי הכלכלי, אלא דיברתי על תחושה שיש לי לגבי העתיד.

    השבמחק
  5. בלי להיכנס לענייני אופנה וכסף.
    חייבים לציין שיצאת ממש יפה בתמונות האלה . והשמלה הזו מחמיאה לך מאוד.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!