בלוג דיי – אצלי קצת באיחור

אז היום האחרון של אוגוסט הוא יום הבלוגים ובכל שנה ני מנסה לספר לכם על בלוגים שאני אוהבת והייתי רוצה שתאהבו גם, או לפחות תציצו בהם. אני מאוד מצטערת שהשנה פספסתי את היום שבו זה אמור לקרות, אבל אני אף פעם לא הייתי חזקה בטקסים. יותר חשוב לי מה שצריך לקרות ולא ממש מתי ואיך בדיוק וכללים, הם לא באמת משהו שאני צריכה כרגע. אז הנה הבלוגים שכדאי לכם להכיר.

The Man Repeller  - היא ניו-יורקית, גרה באפר איסט סייד ויש לה את הבגדים הכי מדהימים בעולם. אבל היא מתלבשת כדי לדחות גברים, כי היא מאמינה שאנחנו אמורות להתלבש עבורנו בלבד ולא כדי לרצות ולמשוך אותם. היא יהודיה ושנונה ומגניבה וחלמתי היום בלילה שפגשתי אותה כשהיא גרה בקומות הגבוהות של הבניין שבו שתינו גרנו בניו-יורק. אני גרתי בקומות הנמוכות איפה שכביכול העניים יותר מתגוררים. בכל זאת, קצת ריאליזם מגיע גם לחלומות שלי . זאת סיבה טובה מספיק להמליץ על הבלוג שלה.

_MG_5368 קישור לתמונה

the zig zag girl – יש המון סיבות לחבב את הבלוג הזה. אני מיד התאהבתי בגלל שזה מרענן לגלות בלוג חדש ומגניב ומלא השקעה וטעם של מישהי תל-אביבית וחמודה. כבר מזמן לא יצא לי לפגוש בלוג ישראלי חדש שמרגש אותי. הנה עוד כמה סיבות טובות להתאהב: התספורת ההורסת, הקעקוע המגניב על כף הרגל של בעלת הבלוג וגם הסגנון המתוק והוינטאג’י. אתם בדרך להתאהב גם!

P1010297 קישור לתמונה

the time is grey – הכרתי את הבלוג של הבחורה הבלגית המהממת הזאת דרך עמוד הפייסבוק של “אמריקן אפרל”. כשהתחלתי לבקר בבלוג שלה באופן קבוע היא התגוררה ביפן ואהבתי את זה יותר מהבגדים וגם קינאתי לא מעט, הרי אני עדיין חולמת על הטיול הבא לטוקיו, כי הרי אחד זה אף פעם לא מספיק., הבגדים שהיא בוחרת, שרובם שייכים לרשת האמריקאית היקרנית פחות מרגשים, אבל יש משהו במינימליזם הזה בשילוב וינטאג’ שעדיין ניראה מגניב..למרות שהיא כבר עזבה את יפן, חזרה לבלגיה ועכשיו טסה לעבוד במפעל החברה ב LA, אני ממשיכה לעקוב. יש בבלוג שלה משהו ממכר והיא מעדכנת את האאוטפיטים שלה כל יום.

VC5 קישור לתמונה

Tales Of Enderment – כל מה שיש לי לכתוב על זה מסוכם בכותרת המשנה של הבלוג המדהים שלה שהתחיל בתור עוד בלוג בבלוגר, כמו שיש לכולנו ואין לנו כח לשדרגו לאתר משלנו, והפך לבלוג מושקע והורס את הבריאות והוא על:stories about friends, vintage, love, style and life. היא מבקרת בבתים של חברים וחוזרת עם צילומים מדהימים, לוקחת חברות דוגמניות לסיבוב בחנויות וינטאג’ בכל העולם ומצטלמת בעצמה עם האאוטפיטים המהממים שלה בסוהו בניו-יורק. אל תוותרו על הבלוג הזה.

DSC_0237-757x502 קישור לתמונה

From Me To You – חוץ מזה שהבלוג שלה בטמבלר וזה מהלך חכם כשלעצמו, הוא גם מדהים ומצולם בצורה יוצאת דופן יחסית למה שאני מכירה היום ואני קוראת מאות בלוגים, אז אני יודעת. הבחורה צלמת מוכשרת וניראת מקסים. יש בה יופי קלאסי ולא שיק טראשי של מורעבת טרנדית, מה שקיים לא מעט בבלוגוספירת האופנה העולמית.. יש לה קלאסה והיא הולכת לסקר בהרחבה את שבוע האופנה הקרוב בניו-יורק. אני לא הייתי מוותרת על זה כי דרך עדשת המצלמה שלה הכל ניראה הרבה יותר יפה מאשר במציאות. וכן היא גם צלמת וגם מצטלמת. אין דברים כאלה!

tumblr_lqplkjNsUx1qzcq51o1_1280 קישור לתמונה

ההכנה של הפוסט הזה הבהירה לי כמה אני אוהבת את הבלוג שלי ואת כל הקונספט של בלוגים עצמאיים בכלל וכמה אני לא מתחברת לכל הפורטלים שמבקשים מבלוגרים להצטרף אליהם. אני מאמינה שאני הולכת לכתוב את הבלוג הזה עוד לא מעט זמן וגם אם באוגוסט הלוהט והמדכא פירסמתי רק 3 פוסטים (סורי, קוראים יקרים שלי) זה לא אומר כלום כי בקרוב הכל הולך להשתפר.

שתהיה אחלה שבת ואני מקווה שכולכם באים הערב להפגנת המיליון. זה הולך להיות ענק ואנחנו חייבים את זה לעצמנו.

תגובות

  1. יופ של סקירה ספי! נהנתי לגלות בלוגים חדשים, ואני כ"כ מסכימה עם מה שכתבת על הפורטלים, אני באופן אישי זנחתי כמה כותבים אחרי שהם הצטרפו לפורטלים, לכן אני מקווה שאת לא תעשי את זה.
    שיהיה לך שבוע טוב ובהצלחה לכולנו בהפגנה
    :)

    השבמחק
  2. וואו כול בלוג פה זה פנטזיה אחת בפני עצמה! ספי אני כול כך אוהבת את הסגנון שלך ואת מה שאת אוהבת זה כולהכך מה שאני ...קלאסיות מעודנת ושיק עם טעם יוצא דןופן..ואני כול כך שמחה שאת חוזרת לכתוב ולפרסם יותר פוסטים..מחכה בקוצר רוח

    השבמחק
  3. סף, תודה ששיתפת!
    שבוע מוצלחה שיהיה :)

    השבמחק
  4. לימור - תיראי לגבי הפורטלים יש לי כמה נקודות מבט שהן אולי מנוגדות. אם היה מישהו שמציע לי משכורת שאפשר להתקיים ממנה בכבוד רק מכתיבת הבלוג, הייתי עושה את זה בשמחה, אבל בארץ זה לא קורה. אז בשביל הגרושים שמשלמים, אם בכלל, או למען החשיפה לא הייתי עושה את זה.
    שמחה שאהבת את הבלוגים. המון תודה על התגובה.

    Inbal fashion - אני ממש שמחה שאהבת את הפוסט. באמת מקווה לעדכן יותר בקרוב. נשיקות

    Shani - תודה גם לך דארלינג. שבוע מהמם לך!

    השבמחק
  5. אז איך הייתה לך ההפגנה?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!