פפראצי

IMG_1790IMG_1791 IMG_1801 IMG_1802 IMG_1803 IMG_1798IMG_1799 בתמונות: חצאית Forever21, חולצה מהארון של אמא שלי, משקפי שמש H&M, נעליים ZARA, תיק Marc by Marc Jacobs, צמיד זהוב by Rufina.

ניראה שכבר סתיו עכשיו ולמרות שהוא לא ניראה אצלנו כמו בבלוגים בכל העולם ואי אפשר ללבוש סוודר, הצבעים שלי כבר הפכו לצבעי סתיו וזה אומר שאפשר להוציא את הצבעים הכהים ובעיקר לערבב שחורים עם חומים. כמה שניסו לשנכע אותי שזה לא הולך ביחד ושיש “חוק אופנתי” כזה, אני לא השתכנעתי ואני מאוד אוהבת לערבב אותם יחד באאוטפיטים כהים. פשוט כשלובשים הרבה פריטים שחורים בניהם חצאית ותיק, קשה לי לראות שם גם נעליים שחורות, חייבים להכניס אלמנט חום שמקבל התייחסות גם בחגורה.

וגם זה התיק שקניתי בניו יורק בפוסט הזה. המארק ביי מארק שלי. מעבר לזה שהוא אחד הקלאסיים, היומיומיים והנוחים בעולם, זה גם התיק השחור הראשון שלי. מסתבר שזה דווקא דבר טוב ומאוד שימושי. פעם לא האמנתי בתיקים שחורים. הרגשתי שזה מוזר לסחוב שק שחור ואפל כאשר רוב הבגדים שלי בהירים, אבל משהו בשלמות של התיק הזה גרם לי להבין שאותו אני צריכה בשחור ואני מניחה שצדקתי. מאוד קל לשלב אותו עם רוב הבגדים שלי ופתאום דווקא תיקים חומים ניראים לי מגבילים. בכל מקרה, לא משנה באיזה צבע אתם בוחרים, תמיד עדיף להשקיע כסף בתיק אחד טוב, או אולי שניים ולא בהרבה זולים ומומלץ להפריד בין תיקי קיץ לחורף. לפעמים התיק הנכון שופך אור חדש וחיובי על כל האאוטפיט.

תודה לאמא על תמונות הפפראצי ושיהיה לכם סופ”ש סתוי וחג שמח!

תגובות

  1. התיק שלך מושלם, ללא ספק! אני מתה על התיקים של מארק ג'ייקובס! גם לאחותי יש אחת כזה בסגנון, מאוד דומה.. מלפני שלוש שנים (ניו יורק).

    השבמחק
  2. אני איתך לגבי ה"שבירה" של החוקים הישנים ושזה אובר "מאטצ'י-מאטצ'י" זה יוצא מראה מתאמץ מדי... חיכיתי כבר לראות באיזה מארק ג'ייקוב בחרת... איזה תיק חתיךךך!

    השבמחק
  3. התיק מקסים, אבל האוצרות האמיתיים נמצאים כנראה בארון של אימא שלך: את לובשת חולצת היפסטרים שנקנתה עוד לפני שהיו היפסטרים...
    ואף פעם אל תקשיבי לאנשים שאומרים לך שבאופנה יש חוקים.
    חוקים זה לא כיף. אופנה כן.

    השבמחק
  4. photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי - תודה. התיקים של מארק הם די קלאסיים. מקווה שלא ימאס לי משלי בקרוב.

    Dana - האמת היא שחיכית פחות זמן ממה שלקח לי לבחור אותו :) שמחה לקרוא שאת אוהבת. פעם חלמתי על שאנל, אבל זה באמת חסר טעם להוציא כל כך הרבה כסף על תיק. אני מחכה כבר כמה זמן לפוסט חדש אצלך. מתגעגעת לניו יורק :)

    the eye - אני לא מקשיבה לאף אחד, בעיקר לא לכאלה שמציעים לי חוקים. תודה, יקירי!

    השבמחק
  5. היי, הגעתי לבלוג שלך במקרה-בכוונה (אחריי שחיפשתי בגוגל "בלוג אופנה"), ואני נהנית מאוד להביט בתמונות. אני גם חושבת שהנעליים הללו תורמות יותר למראה מאשר נעליים שחורות (למרות שמעניין אותי לדעת איך ההופעה הכוללת תראה עם נעליים וחגורה בגוון ורוד בהיר). ובכלליות, אני חושבת שחום על כל גווניו לא מוערך מספיק:)

    השבמחק
  6. קצת באיחור...
    הבחירה שלך מוצלחת במיוחד. אני מסכימה איתך שעדיף להשקיע בתיקים "על זמניים" טובים והבחירה שלך היא קלאסית ואופנתית בו זמנית.

    הגודל שלו גם נראה מאוד נוח, לא גדול מדי מה שהופך אותו לכבד ולא קטן מדי שמתאים ליומיום.

    את נראת מצויין והשיער הצהוב שלך יפה עוד יותר מבדרך כלל. לא יודעת מה עשית לו, אבל תעשי את זה שוב :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!