שבוע האופנה בחולון ו-Carven

כבר מזמן רציתי לכתוב על שבוע האופנה בחולון שמתוכנן להתקיים ב-24-27.10. מעבר לאורחים השווים מחו”ל ובניהם זאק פוזן, יולי זיו, שעושה כסף מבלוגים בניו-יורק ומסקרן אותי לשמוע מה יש לה להגיד ורון ארד, יוקרנו במהלך השבוע הזה סרטים רבים שנושא אופנה.

סרטים דוקומנטריים על מה שנקרא “עולם האופנה” תמיד משכו אותי ומאז The September Issue, יש תחושה שהתעשייה הזאת מעניינת יותר יוצרים בתחום הקולנוע ובכל שנה מופקים לא מעט סרטים על מאחורי הקלעים של העולם הנחשק הזה. אז במהלך שבוע האופנה תוכלו לראות כמה מהם בחולון. כן, זה בחולון, אבל כבר הייתי שם בסינמטק ובמוזיאון העיצוב המרשים וגיליתי שזה לא כל כך רחוק ולגמרי שווה להגיע.

אני מניחה שתיראו אותי שם, כי ניראה שאחרי החגים זה באמת הדבר היחיד שיכול להביא עוד תחושה של יציאה מהשיגרה. מעניין אם יהיו שם בלוגרים ואושיות אופנה  מקומיות שהתלבשו במיוחד כדי שצלמי הרחוב יתפסו את הרגע בו שיערם מתנפנף ברוח החולונית, כמו שהתרגלנו לראות בחודש האחרון בשבועות האופנה, אני מקווה שכן ואני מקווה שהם שכרו צלמים לתעד את מלבושיהם של המגיעים לאירועים, כדי שזה יהיה מגניב כמו בחו”ל, אבל הם בטח יצלמו רק את הסלבס שלבושים רע, כרגיל

במהלך ארבעת הימים האלה מתוכננים כיתות אמן עם האורחים הרבים שמגיעים מחו”ל, תהלוכת אופנה בערב הפותח, חדר השראה וצילומים בלייב של שתי הפקות אופנה, לפחות זה מה שהצלחתצי לזכור אבל ידוע שמוזיאון חולון מוביל, מאז פתיחתו, בתחום תערוכות העיצוב שלא היה ממש מפותח בישראל בעבר ואני מניחה שאפשר לסמוך עליהם שישעו את זה מגניב.

בקיצור, כדי להגיע לאירועים צריך לקנות כרטיסים. הפרטים על האירוע כאן והפייסבוק שלהם כאן. מומלץ לעקוב כי יש להם אחלה תוכן.

ועכשיו קצת על שבועות אופנה שכבר עברו. אני מודה שלא עקבתי בזמן אמת כי הכמות המטורפת של המידע שנזרק לאוויר במהלך חודש האופנה שהרגע הסתיים לא יכולה להיקלט בקלות. יקח לי עוד לא מעט זמן לראות את הכל, אבל על התצוגות של פריז כבר הספקתי לעבור ולמרות שהתצוגות של שאנל ולואי ויטון היו מדהימות מבחינה הפקתית, דווקא הבגדים של Carven התחבבו עליי. והנה טעימה:

00130m00100m 00070m 00120m 00200m 00290m 00350m 00360m התמונות מתוך סטייל. קום

שיהיה שבוע אופנתי, עד החג הבא!

תגובות

  1. הצחקת אותי עם ה"רוח החולונית".... בואי נקווה לטוב :) אני אכין את השיער שלי, ליתר ביטחון

    השבמחק
  2. מחכה גם להיום בערב!! ולפגוש אותך :)
    http://myurbanrunway.blogspot.com/2011/10/hof-11.html

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!