פוסט על מציאות

IMG_2289הפוסט הזה הוא על מציאות. אם חשבתם במקרה שהכוונה היא לבגדים שווים במחירי מבצע, אז טעיתם כי הכוונה היא למציאות האמיתית של חיינו, או במקרה הזה של חיי. וזאת היא המציאות. אין מי שישצלם אותי לבלוג ואני לא קונה עדיין בגדים לחורף כי באמת שאין צורך ולכן אין תמונות מלאות בהשראה שאני יכולה לספק כרגע.

כולנו צורכים תוכן באינטרנט משתי סיבות. האחת היא הרצון לברוח למקומות רחוקים והשניה היא לראות את המציאות ולהשוות אותה למציאות שלנו, או סתם להנות מהצצה למציאות של מישהו אחר, אז אסקפיזם זה לא כאן. כשהייתי בניו יורק היה אפשר להתבונן בפוסטים שלי ולחפש מקום לברוח, אבל עכשיו,אין כל כך לאן. מקסימום תגיעו לתא מדידות של זארה, שאפשר לעיתים, למצוא בו אלמנט לא מציאותי. ואולי זאת הסיבה שהלכתי לשם.

האמת היא שמצאתי את עצמי בזארה כי באמת רציתי לראות מה חדש ובעיקר כיחיפשתי מגפונים שחורים. היה מבחר לא רע של בגדים ונעליים, אבל כל הפריטים שבחרתי בסוף למדוד הגיעו מזה שחזרתי לאהוב את הצבע השחור ובעיקר חולצות גולף שחורות, שמהוות פריט בייסיקי פשוט ומושלם ליצירת מראה שכבות קז’ואלי וקולי לימים האפורים והנהדרים שפוקדים אותנו כעת. בעקבות כך אני די דוחה את הוצאת המעילים החמים באמת ומסתפקת בשילוב הגולפים עם ג’קטים קלילים.

אז מה מדדתי בזארה:

IMG_2293 כאן ובתמונה הראשונה דוגמא לג’קט צמרירי ומגניב שהוא סוג של הכלאה בין בלייזר לג’קט אופנוענים. יש לו גזרה מאוד נוחה וקלילה ורוכסנים. ההשראה מגיעה מג’קטים דומים של איזבל מארה, המעצבת האהובה עליי כרגע. כאן ניתן לראות איך חסרונו של צוואראון הג’קט מאפשר שילוב מושלם עם צוואראון גולף שממש קצת נשפך.

IMG_2299בתאורת יוםIMG_2300 בתאורה לילית

לפניכם מעיל בצבע מושלם ללא שרוולים עם תוספת פרווה סינטטית ליצירת מראה שכבות מוגבר. הפרווה מחוברת למעיל, אבל יוצרת אשליה של עוד שכבה. ראיתי בזארה כמה פריטים כאלה שעוזרים לנו לייצר מראה שכבות עם פחות פריטים. אפשר לראות בזה משהו חסכוני וגם בספו של דבר פחות מכביד. למרות שיש נטיה לחשוב שמעיל ללא שרוול, שהוא בעצם ווסט ארוך זה משהו לא פראקטי, דווקא לחורף הישראלי הלא קר, זה ממש מושלם והולך מעולה עם סוודר בצבע חלק או מודפס.

בפול אנד בר:

IMG_2310 IMG_2314 IMG_2316 הסריג הזה היה ניראה כמו הדבר הכי מושלם שראיתי בזמן האחרון בחנות שאני ממש יכולה להרשות לעצמי משהו משם. מפתח החזה העמוק יחסית, הקלילות, חיתוכי הצד וזה שגם הוא הועתק מסוודרונים דומים של איזבל מארה שהופיעו כבר בעונות קודמות. קצת קשה לראת בתמונות, אבל הוא עשוי מסריגה בחוט מתחלף בצבעי אדום, כחול ולבן. באמת יציאה גאונית ובסך הכל 200 ש”ח. בסוף לא קניתי, אבל זה שהצטלמתי איתו זה כמעט כמו שהוא שלי. אה וגם התאורה המושלמת בתא המדידה עשתה את כל החוויה לכיפית למדי.

IMG_2321 ודבר חמוד ואחרון. סווצ’ר אפור עם קצת בד מנומר באזור הכתפיים. יש לי חולשה לסווצ’רים אפורים. אני עדיין מתחרטת שלא קניתי אחד מושלם שראיתי בניו-יורק באנתרופולוג’י. חשבתי אז ש80$ זה הרבה לסווצ’ר אפור, אבל הוא היה מושלם ועכשיו אני יודעת שהוא היה שווה את זה, בעיקר כי אני עדיין זוכרת אותו, אבל לא נורא. לא בוכים על סווצ’ר אפור שנזנח בחנות.

וזה מה שלבשתי ביום הזה שהיה שלשום:

IMG_2307 IMG_2309 גולף שחור ישן מזארה שנקנה בכוונה במידה L, ג’ינס ליוויס ישן, נעליים אנונימיות שתמיד מושכות תשומת לב ופרקה בגוון ניוד מ-H&M שכבר הופיעה הרבה בפוסטים האביביים מניו יורק, אבל עכשיו היא איתי פה בסתיו.

אז לסיכום כמה המלצות שהתחלתי כבר ליישם בעצמי אחרי שבחנתי אותן לעומק:

  1. העירו את הגולפים השחורים שלכם משנת הקיץ, בעצם את כל הגולפים שלכם. שנות ה-70 הולכים איתנו חזק בחורף הזה וגם כי הכי קל לשלב אותם בלוק מגניב.
  2. תוותרו על הלוק הכה מוכר הוישראלי של ג’ינס בתוך מגפיים גבוהים שלרוב מקצר רגליים ותשמרו את זה רק לימים ממש גשומים כשצריך את זה. במזג אוויר נוח העדיפו את הסקיני שלכן בתוך מגפונים קצרים עם עקב.
  3. שימו אודם כלשהו. החורף הופך אותנו לחיוורות וצריך לפעמים לעזור לטבע לעשות אותנו יפות, אבל אני לא מאמינה באודם אדום באור יום. זה כמובן לשיקולכן.
  4. אל תשכחו לקחת מטריה בימים הקרובים.

אז את הפוסט הזה הכנתי לגמרי בעצמי,ויצא נחמד. מקווה שאהבתם!

תגובות

  1. היי ,
    אני מסכימה איתך שצריך לשנות את ההרגל הישראלי הזה של ג'ינס בתוך מגפיים. אנ בדיוק מחפשת מגפונים חדשים, שוקלת לקנות בSTORY בשינקין. יש לך הצעות במקרה?

    תודה, מלי

    השבמחק
  2. ספי, גם עכשיו את לגמרי מקום לברוח אליו מבחינתי. הסטייל והכתיבה שלך זה ממש השראה בשבילי..
    תודה על הפוסט ההרבה-יותר-מנחמד הזה!
    נשיקות

    השבמחק
  3. יצא ממש ממש נחמד, חורפי ומשמח :)

    השבמחק
  4. אני לגמרי בעד הצילומים העצמיים! לא רק כי את מצלמת את עצמך לא פחות טוב מכל צלם אחר, אלא גם כי משהו בעמידה מול מראה בחלל קטן מכניסה פרספקטיבה אחרת, אינטימית יותר לפוסטי הלבוש.
    וגם - מאוד אהבתי את האאוטפיט האחרון.

    השבמחק
  5. הסריג האפור עם המנומר בכתפיים ממש ממש מקסים. נורא בא לי עליו! את זוכרת מה היה המחיר שלו?
    אני התחדשתי לי סוף סוף בחולצת טריקו ארוכה מפוספסת (שחור-לבן) שרציתי כבר הרבה זמן... גם הוא פריט בייסיקי מאוד שימושי בעייני.

    השבמחק
  6. אין מה לעשות, הנעליים האלה הן הכי מגניבות שיש ויודעות לגנוב את ההצגה.

    מגפיים על המכנסיים.. אף פעם לא היו לי מגפיים, אז פתרתי את הבעיה (:

    בחלק מהתמונות מנצנצות מעין שתי עיניים מהתיק שלך שמונח על הכסא וזה פשוט נראה כאילו יושב שם חתול שחור ובוחן את הנעשה בעניין רב. LOL!

    השבמחק
  7. בדיוק היום הוצאתי את הגולף השחור שלי, שקניתי במנגו עוד כשהייתי בצבא. פעם מאוד אהבתי גולפים, אחר כך הייתה תקופה ממש ארוכה שלא נגעתי בהם והנה עכשיו אני מנסה לחזור שוב. מה שכן אני מעדיפה את הצווארונים הצמודים ולא את הנופלים, פחות מתאימים לי.

    חורף נעים ☺

    השבמחק
  8. מלי - הי, אני לא כל כך עברתי בשנקין כבר די הרבה זמן, אז אני לא יודעת. אני מעדיפה לקנות נעליים במקומות פחות יקרים. בדרך כלל בזארה.

    Dror - אני ממש שמחה שאהבת את הפוסט. זה נכון השהראה היא לא בהכרח משהו שונה, גם משהו יומיומי כול להיות כזה.
    תודה ונשיקות.

    Miss Tuesday - תודה :)

    VanityGirl - זה נכון, יש משהו נורא אינטימי בלהיות לבד עם עצמך והבגדים בתא הלבשה. אני שמחה שאת אוהבת את הצילומים. לצילומים יש תדמית רעה בבלוגים כי זה כביכול חובבני כזה, אבל אני אוהבת לפעמים, בעיקר כשזה מתאים.
    האאוטפיט האחרון זה מה שלבתי באותו היום. כיף שאהבת :)

    photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי - תודה, זה לא ממשי סריג, אלא יותר סווטשירט. זה באמת חמוד וכדאי לך ללכת עליו בתור בייסיק חמוד ונוח ותתחדשי על החולצה.

    Trireme Morse - הצחקת אותי עם העייניםם של החתול. זה הברגים של לוחית הלוגו של התיק של מארק. זה באמת ניראה חתולי משהו.
    ותודה על הנעליים. זה באמת כיף שהן כאלה מבדרות.

    Dush - אני גם מעדיפה מעדיפה גולף צמוד בצווארון, יש לי גם כזה. אני חזרתי אליהם בכיף, כדאי לך גם.
    מקווה לראות אותך בקרוב.

    השבמחק
  9. I don't understand a word but I love what you' re wearing. especially the vests. Thanks for your lovely comment on my blog. I' m following you

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    השבמחק
  10. אני ממליצה להשוות מחירים בעזרת האינטרנט עם חנויות בחו"ל, ארה"ב וספרד לדוגמה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!