H.Stern במדבר

IMG_2066 לא יודעת איך להתחיל את הפוסט הזה. אני רואה בזה כבוד להיות מוזמנת לאירוע השנתי של H.Stern לא בגלל שאני מרגישה שאני שייכת לעולם הזוהר הישראלי, אלא כי אני חושבת שאני והבלוגריות הנוספות שהגיעו מאפשרות לקוראים שלנו הצצה מיוחדת לאירוע שלא מראה רק את הרכילויות של הסלבס בחסות היהלומים. התחלתי לכתוב את הפוסט אחרי שראיתי את הכתבה שהפיקו בגיא פינס וזה עודד אותי להראות איך זה היה בשבילי.

האירוע השנתי של חברת התכשיטים האהובה עליי מכולן נערך כדי להעניק חשיפה תקשורתית לקולקציה השנתית שלהם שנקראת הפעם Ancient America והיא מורכבת מחמש סדרות של תכשיטים לא פחות ממדהימים אותם תוכלו לראות כאן. האירוע נערך במדבר מאחר וההשראה לתכשיטים הגיעה מהרי האנדים בדרום אמריקה עם נוף מדברי דומה שבו חי עוף הקונדור שהיווה השראה לאחת הסדרות. אני מניחה שמלון “בראשית” החדש שנפתח וזה ש”יערות הכרמל” נפגע בשרפה האיומה בכרמל לפני כשנה השפיעו גם כן על החלפת הלוקיישן הקבוע לאירוע השנתי ואנחנו זכינו להגיע למדבר.

אני חייבת לציין שהיה בעיקר יפה, מלא סטייל ושקט במדבר. האסתטיקה של המלון, הנוף והתכשיטים עבדו בשבילי מעולה כדי להעביר את המסר. הרגשתי שהיה אירוע רגוע ולא היה ניראה שה. שטרן מזיעים מדי כדי לגרום לאנשים להנות. ניראה היה שהלך להם די טוב גם בלי להתאמץ, למרות שזה ברור שהם עבדו על זה לא מעט.

IMG_2055 IMG_2072 IMG_2056IMG_2187IMG_2060אוקטובר 2011 IMG_2090 IMG_2097 IMG_2098 אלה התמונות מהמדידות וההכנות, השרשרת הארוכה ביותר (שאני ראיתי בחיי) מחרוזי זהב שקיבלתי בהשאלה מה.שטרן, שמלה שנתפרה ע”י אמא שלי די מזמן, גרביונים וינטאג’ ונעליים של זארה.

IMG_2109IMG_2112 IMG_2154 IMG_2069 IMG_2167 IMG_2172 ביום השני לבשתי בגדי פנאי כדי לנוח ליד הבריכה ולבהות בנוף הממכר. חולצה של מוג’י היפנית, מכנסיים של forever21 וקרדיגן של זארה. את הכובע המהמם הזה הלוותי מבחורה מהממת עם טעם מעולה.

IMG_2067IMG_2188 העננים הטילו צללים על מכתש רמון ולמרות שלא רציתי, ידעתי שצריך לחזור הביתה. הפאר היחסי והנוחות המטורפת של המלון התאזנו עם הנוף המינימליסטי ונתנו תחושה מעולה.ואיכשהו מנעו מהאירוע להיות דקדנטי מדי. היה פשוט מעולה לבלות 24 שעות במדבר בחברה טובה (מיראל, the eye, אנה ועוד.), נותר לי רק לקוות שגם המשך השבוע יהיה מעונן, זאת התכנית היחידה שלי כרגע.

תגובות

  1. אהבתי מאוד את השמלה והשרשרת שבטח יום אחד תהיה שלך.. :)
    והשילוב של הזה של ה. שטרן והמדבר נראה לי נורא נכון ומאוזן.

    השבמחק
  2. התמונות עושות חשק לבקר, במיוחד התמונה הראשונה שגורמת לרצון עז לצלול לבריכה :)

    את נראת מעולה, הLBD שלך מיוחדת ומחמיאה לך מאוד.

    השבמחק
  3. מקסים! מקום יפיפה! מאוד אוהבת את התכשיטים של H.stern מקווה שיום אחד אוכל להרשות לעצמי אותם :-)

    השבמחק
  4. תמונות מאוד מאוד יפות! את מהממת כרגיל!!! השמלה השחורה מדהימה!!! אמא שלך מוכשרת בטירוף!

    רנה

    השבמחק
  5. Dror - תודה רבה, יקירתי. אני דווקא לא ממש נפלתי מהשרשרת הזאת אבל היא פשוט הכי התאימה לשמלה שלי.

    קרן - אם היית יודעת כמה הבריכה הזאת קפואה, ממש לא היית רוצה לקפוץ לתוכה, אבל בהחלט זה מקום מקסים והנוף מרגיע ביותר. שמחה שאהבת את שמלתי.
    נשיקות

    LILI LOFT - אני גם מאוד אוהבת את התכשיטים שלהם. בנתיים לא ממש בא יל על משהו, אבל להסתכל זה תמציד נחמד. מה גם שיש להם תמיד סדרות במחירים קצת יותר נוחים. הם בטח לא ממש נוחים, אבל כדאי לבדוק.

    Rene Braun - תודה מותק. אני אמסור לה. נשיקות.

    השבמחק
  6. תמונות מדהימות, עושה רושם שזה מלון מיוחד במינו, משרה שלווה כבר מהמסך.
    את נראית מצוין בשמלה השחורה, נראה שעשיתן חיים...נשיקות

    השבמחק
  7. וואו אני חייבת לבקר במלון הזה! אפילו שהוא באמצע המדבר... תמונות נהדרות ואת יפה כתמיד. ממש נערת חיי הזוהר:)
    שבוע טוב!

    השבמחק
  8. ואוו איזה מקום מושלם

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!