בנמל ביום גשום

IMG_2737_phixr2IMG_2725_phixr IMG_2733_phixr IMG_2728_phixr IMG_2735_phixr IMG_2757_phixr IMG_2741_phixr

בתמונות: גולף, ג’ינס, מגפיים ZARA, שכמיה מעשה ידי אמא שלי המוכשרת, צמיד forever 21, ותיק מארק האהוב שלי. IMG_2732_phixr3IMG_2727_phixrIMG_2731_phixr IMG_2748_phixr IMG_2755-1_phixr בשבוע שעבר יצא לי להגיע לנמל ביום ממש גשום, היום הגשום היחיד שבעצם היה. בעודי הולכת על הדק הרטוב, נהנת ממראה הים החורפי הסוער ומנסה לא להחליק נהנתי מאוד ממזג האוויר, בעיקר מהעדרה של השמש הקופחת שגם בימי החורף לא הולכת לישון.הוצאתי את עצמי מהבית ביום גשום כדי לקפוץ למפגש בלוגריות ב”קום איל פו” ולאוורר את השכמיה החדשה שלי שאמא שלי החמודה תפרה לי בשבוע שעבר. והרגע שבו דרכתי במקום ראיתי שמשהו השתנה.חלל “קום איל פו” המוכר עוצב מחדש והפך לגלריית קניות מהממת, אולי לחנות הבגדים הכי יפה בתל אביב. הבגדים, גם הם עברו שינוי. אם פעם חשבתי שהרשת היוקרתית מכוונת לנשים שמעדיפות מראה אנדרוגיני שיש בו משהו קשוח, כהה ואולי גם מבוגר, אז היום רציתי לקנות שם בערך הכל. לצערי “הכל” היה קצת יקר ואולי אפילו מאוד יקר.

בעייני “קום איל פן” היא רשת אפשר לבוא להתפנק בה. לבחור פריט אחד מיוחד לתחושה טובה. עד שאני אוכל להרשות לעצמי את כל החנות, אתם יכולים לראות את מה שאהבתי בתמונות. החל מהמעיל הכתום, הסוודר והצעיף המשובץ הקשור עליו,החולצה הגברית המשובצת מוכתמת בצבע והמגפונים בעלי הגוון הירוק שניראה כאילו כבר נלבשו, מה שמעניק להם מראה נינוח ומונע את המבוכה של נעליים חדשות, כי אני לא אוהבת שהמגפיים שלי נריאים כאילו הרגע קניתי אותם.

החלל עצמו מעוצב בצורה נקיה, עם עבודות אמנות מפוזרות ותלויות על הקירות. המקום מרווח אך מחולק לגלריות נפרדות. אם אתם נמצאים בנמל, אז כדאי לכם לנצל את מקום המחבוא הזה כדי להרגע ולבהות בדברים יפים. אולי יבוא לכם לקנות שטיח.

ועוד דבר ממש חשוב, בסופ”ש הזה ( 16-17.12, בגני התערוכה בתל אביב) מתקיים הבזאר השנתי “מתלבשות על זה 2011” שכל הכנסותיו ממכירת בגדי 500 מעצבים שנתרמו ובניהם “קום איל פו”, הם קודש למרכז נפגעות ונפגעי תקיפה מינית. השנה המרכז שם לעצמו מטרה לעסוק הרבה יותר באלימות מינית בקרב בני הנוער מאחר ומשנה לשנה כמות המיקרים המצערים עולה והכסף ילך לטיפול בנפגעים וכמובן להסברה שתעורר מודעות לחשיפת האלימות ומניעתה.. אז בואו ליריד, כי כיף לקנות בגדים בזול וגם לעזור למי שבאמת צריך את זה. המחירים ביריד יהיו בין 10-300 ש”ח. כל הפרטים כאן.

100% truma מקווה לראות אתכם שם!

תגובות

  1. את נורא יפה בתמונות האלה והשכמייה שאמא תפרה לך, מגניבה ביותר.

    השבמחק
  2. באמת חלל מגניב ומעוצב יפה להפליא: הבגדים מהממים, הצבעים יפהפים! כמו כן, השכמייה נהדרת, אמא שלך מוכשרת ללא ספק!!!

    השבמחק
  3. הנעליים מוצלחות במיוחד. מהעונה הנוכחית?
    והשכמיה משו משו ונראת עליך מצויין, אמא שלך צריכה לשקול הסבה מקצועית.
    נראה שמאוד כיף להתכרבל בתוך הבד הרך הזה ביום סגרירי.

    השבמחק
  4. Dush - תודה, יקירתי. היה נחמד וחבל שלא באת.

    OceanWind - המון תודה, אני אמסור לאמא שלי...

    קרן - תודה. אני חושבת שאמא של שמחה עם העבודה שלה. אופנה זה סיכון...
    הנעליים שלי מזארה מלפני איזה שבועים. עלו 700 ש"ח. זה אולי יחסית יקר אבל שווה ונוח :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!