way too pink

IMG_2712 IMG_2709 אסקדה השקה - צילום לם וליץ סטודיו_167 צילום: סטודיו לם וליץIMG_2705 IMG_2706 אסקדה השקה - צילום לם וליץ סטודיו_26 צילום: סטודיו לם וליץ

בהשקה של הבושם החדש של אסקדה היה מאוד,מאוד ורוד. הבושם Especially Escada, בניחוח ורדים עדין ונקי כמעט כמו הריח שכולנו רוצים להריח אחרי המקלחת, הוא די הבושם הראשון שמצא חן בעייני בזמן האחרון ועוד בושם בצבע ורוד. בכלל, שום דבר ורוד לא ממש מעורר אצלי אמון. יש בורוד משהו שמנסה מאוד למצוא חן וזה כשלעצמו תכונה מוזרה לבושם כי בושם זה משהו שצריך להתאים לנו גם מבחינת הריח ום מבחינת מה שהוא משדר במסגרת הערכים האצורים בו ולא רק להרשים אותנו באיזו קלילות שמובטחת לנו.

אני מניחה שרק אני רואה בורדרדות החמודה של הבושם משהו שלילי, נשיות קלילה, נעימה וחמודה זה משהו שהרוב מוצא כתכונה נחשקת, גם הגברים וגם הנשים. פשטות, שמחת חיים וחן לא מתוחכם, ממש כמו בר רפאלי שרוקדת ליד שיח ורדים ביום שמש ב LA. אני, לעומת זאת, הייתי רואה את הבושם שלי יותר קצבי, אורבני ואלי גם אפל, אבל לצערי, ניחוחות שבאים עם תיאור כזה של ערכים לא תמיד מספקים את הניקיון שאני מחפשת ליום-יום ולכן הבושם הנוכחי שלי זה בושם בניחוח תה ירוק של ל’אוקסיטן שבעיקר מרגיש לי נקי ומינימליסטי.

את הבושם הורוד אני אנסה כי כבר נפגשנו ולמרות שהוא ורוד, אנחנו אולי נסתדר.

שיהיה אחלה שבוע, רק לא ורוד מדי!

תגובות

  1. אני חושבת שורוד יהיה הולם לצהובה שכמותך :) אני מתבשמת בבושם הזה מידי יום מאז שהוא אצלי, לצערי הוא מתפוגג ממש מהר וזה מבאס קצת.

    השבמחק
  2. בדיוק שקראתי את התיאור של הבושם האידיאלי שלך חשבתי על התה ירוק שלי עם יסמין גם של לוקסיטן

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!