איזה יום זה היה

DSC_0010-1DSC_0007DSC_0014  arm party shopping at Forever 21 – הדבר היחיד שאפשר לקנות בסניף הישראלי של הרשת זה צמידים ואלה השלושה שבחרתי בסוף.קצת צבעוניים, אבל זה היה מצב הרוח.
DSC_0052 DSC_0037 DSC_0061
בשיח על סימון דה-בובאר בספריה ב”בית בנמל”. לבשתי את הלבוש ההכי פחות פמיניסטי לפי התחושה שלי. וורוד ומנומר זה משהו מאוד מגדיר נשים כאובייקט מיני, מצד שני ללבוש מה שרוצים זה גם חופש. בדיון על הספר החדש של סימון שתורגם ברסלינג הסתבר לי שכמו שתמיד חשבתי שגם היצירות הספרותיות שלה הן כתיבה פילוסופית, גם המומחים לסימון חושבים ככה. למרות שאף פעם לא הייתי בערב כזה, היה ממש מעניין, אינטלקטואלי ומרגיע.וגם גרם לי להרגיש שאני לא מבלה את חיי רק בעבודה ולמרות שאני מרגישה שאיני עושה שום פרוייקט במהלך חיי כדי להעניק חופש לאחר, אני עדיין מרגישה את החופש היחסי שלי.

DSC_0062לבשתי:מעיל ZARA, סוודר וינטאג’ בנטון, ג’ינס ליוויס ותיק של מארק ביי מארק.

DSC_0068 חשבתי על זה שאני צריכה להתחיל להשקיע באומנות, או להתחיל לעשות אמנות כדי להעביר לעשות משהו יפה שישאר אחריי וגם אם בסוף זה לא יקרה, תמיד יהיה את הבלוג שלי. אולי זה הפרוייקט שלי, לפחות זה של עכשיו.
וכל זה אחרי יום מתיש במשרד וזה נגמר בטוני וספה בפיצה עם בטטה וגושי מוצרלה. תודה לסיוי, שצילמה את התמונות האלה, שבאה איתי וחנתה מתחת לבית כשאכלנו את הפיצה באוטו. ככה צריך לאכול פיצה, באוטו.
תזכרו שסוף השבוע מתקרב ולמרות הגשם והקור הוא עדיין הדבר הכי קרוב לחופש שיש לנו, בנתיים.
נשיקות ותיקראו את סימון, במיוחד במזג אוויר כזה ובמיוחד אם אתן בנות, אבל לא רק.

תגובות

  1. חיכיתי לזה! הצבעוניות מאוד יפה והתמונות כמו תמיד הופכות את הבילוי להראות הרבה יותר כיף ממה שהיה:) והיה מאוד מהנה!

    השבמחק
  2. לדעתי פיצה זה דווקא אוכל של מדרגות - במיוחד טוני וספה, שם המדרגות מזמינות במיוחד.

    השבמחק
  3. היי, אהבתי את הצמידים מאוד! כשימאס לך מהם, תציעי אותם להחלפה www.bonahlif.co.il
    אני אשמח לקבל אותם מתישהו :)

    השבמחק
  4. תתחדשי על הצמידים! ממש יפים! נכנסתי לפוראבר21 ונורא נבהלתי מהגודל, עשיתי סיבוב קל ואחורה פנה. בפעם הבאה אנסה את מחלקת האקססוריז, עושה רושם שהיא מאוד מוצלחת.

    מאוהבת במעיל שלך!

    השבמחק
  5. אין ספק שלעשות משהו בשביל הנפש ולא רק בשביל הכיס, זה מחייה!
    אני תמיד בעד העשרת האינטלקט וסימון דה בובאר היא אחת הדרכים האיכותיות לעשות את זה.

    השבמחק
  6. אוטפיט מקסים ומשמח את העין! לא בקרתי זמן מה ואני רואה ששינית תספורת, ממש מחמיא לך, תתחדשי!!!

    השבמחק
  7. CV- אכן התמונות שלך מאירות את הביקור המעצבן באדריכלי בצבעים בוהקים של אושר. היה באמת כיף מאוד... תודה, כרגיל!

    מרג׳ורי מורנינגסטאר- הכי צודקת. טוני זה לגמרי למדרגות אבל פחות באמצע החורף מאוחר בלילה כשאין איפה לעצור עם האוטו... העיקר שזה אוכל מפצה וחמים, כך שגם האכילה באוטו ניראת לי לא נורא מסכנה.

    אלינור - תודה על ההצעה, אבל לא ניראה לי שזה יקרה בקרוב :)

    שרונה- באמת הסידור של החנות בעזריאלי קצת מעיק אבל שווה להגיע בשביל האקססוריז. הם זולים, ולפעמים נראים ממש טוב. והמעיל מסמיק, למרות שהיום היה לו קר במיוחד. תודה :)

    טל- תודה שהתייחסת לנושא הפוסט ואני שמחה שגם את חברה של סימון :) היה באמת שווה לבקר בבית בנמל בעיקר כשזה בערב והנמל
    ריק. זה גם כיף כלשהו.

    Oceanwind - תודה ואני שמחה שאהבת, תבואי לבקר יותר!

    השבמחק
  8. ספי את מקסימה, אני מתה על הבלוג שלך!
    רציתי לשאול אותך משהו קצת לא קשור: האם יוצא לך לפעמים להשתמש במייקאפ? אני רוצה לקנות אחד ומחפשת המלצה....

    השבמחק
  9. גלי, תודה! נשמע מהתגובה שלך שאת מקסימה בעצמך.
    אני כמעט ולא משתמשת במייקאפ, אבל יש לי אחד שאני אוהבת, הוא של לנקום ונוזלי ואני לא זוכרת איזה בדיוק כי הוא איתי כרגע ואני יכולה לבדוק כשאחזור הביתה ביום ראשון. אבל הוא אמור להיות כזה שמתאים את עצמו טוב לגוון העור. בכלל, המייקאפים של לנקום מעולים. כדאי לך לקרוא עליהם ברשת ולראות איזה מהסוגים יכול להתאים לך ואז ללכת לקנות ולהתייעץ עם דיילת וכמובן לנסות על הפנים ולא על היד כשאת קונה. נשיקות ובהצלחה.

    השבמחק
  10. כזה מעיל בדיוק אני צריכה!!
    תתחדשי על התספורת, מהמם לך ממש!:)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!