גשם בוא!

הוא כל כך מתאים למצב הרוח שלי עכשיו, ולמגפיים שלי שאמנם קשה להוריד אותם, אבל כיף לדרוך איתם בשלוליות. בדיוק אתמול כשחזרתי מהחופשה הפתאומית והקצרה שלי באיטליה היה גשם, אבל זה לא היה מספיק ובכלל אני חושבת שאם חורף עכשיו אז מזג האוויר צריך להתנהג בהתאם כדי שנוכל להתלבש, להתחמם, להתפנק מתחת לשמיכה וכמבון לשמוע את הגשם שדופק על חלון, כמו שהבטיחו לנו בשירים.

photo (71) photo (70)photo (69) לבשתי: טרנץ’ מזארה, סוודר שהיה של אבא שלי, ג’ינס אנריקן איגל,מגפיים משוק בצלאל.

קניתי את המגפיים המטורפים האלה כשתכננתי את הנסיעה שלי לונציה ופחדתי שיהיה גשם ושהעיר תוצף וכל מיני זוועות כאלה ואחרות, בסוף לא היה גשם, רק קור. מה ששונה במגפיים האלה זה שהם צמודים ולא רחבים ושיש להם פלטפורמה קטנה, מה שהופך אותם למשהו בין מגפי מעבדה גרעינית למגפי גשם עדינים יותר. החיסרון המהותי היחיד שלהם זה שהם נורא צמודים ומאוד קשה להוריד אותם. יכול לקחת 10 דקות של יסורים…

והסוודר האהוב עליי לא מפסיק להפתיע. השתמשתי בשרווליו הארוכים לעשות משהו מעניין בשרוולים של הטרנץ’, בכלל, בחורף צריך ללבוש ג’ינס וסוודר. זה הכי נוח ויפה.

אה והשיער שלי רק ניראה כתום בתמונות האלה, הוא לא השתנה, מספיק שהסתפרתי כל כך קצר. ואני חייבת להגיד על זה משהו. אף פעם לא היה לי שיער כזה קצר. אני לקחתי את הסיכון ואני ממש אוהבת את איך שזה יצא. לפעמים ממש שווה לעשות שינוי מרענן כזה. גם ככה שום דבר לא קורה בחיים האלה.

photo (73)

נשיקות ותקווה לעוד קצת גשם.

תגובות

  1. איטליה מדהימה. אם הייתי יכולה לגור במקום אחר בעולם, זה היה באיטליה. היינו שם עכשיו 3 שבועות של ירח דבש חלומי והנחיתה הייתה כל כך קשה...

    המטריה הורדרדה מהממממת! איזה כיף זה מטריות צבעוניות, מכניסות שמחה לרחוב אפור וקודר.

    השבמחק
  2. כל הכבוד על האומץ - התספורת הזו ממש (אבל ממש) מחמיאה לך!

    השבמחק
  3. טל - לא יודעת אם איטליה היא ממש בשבילי, מצד שני עוד לא הייית שם מספיק זמן. אני יותר טיפוס של ערים קשוחות.
    לגבי המטריה - את כל כך צודקת. קניתי אותה בבדיחות דעת לזכר מהטריה היפה והענקית והורודה של לש יוניקלו שנמצאת בניו-יורק...

    Dana - תודה רבה! אבל אני בכלל לא חושבת שצריך הרבה אומץ, טוב, אולי בעצם קצת. תכננתי את זה בקפידה ומראש.

    השבמחק
  4. הזכרת לי שיש לי מגפי גומי משגעים שקניתי בסטיב מאדן בארה"ב והסיבה שאני לא נועלת אותם היא כי קשה לי להוריד אותם, זה ממש סיוט לעשות את זה. חבל לי כי הן דווקא ממש יפות!

    השבמחק
  5. קודם כל, השיער ממש יפה והאורך מצוין - לא קצר ולא ארוך מדי. לגבי המגפיים, הייתי שמחה לנעול אותן כל יום במשך שנה אם רק היה פה גשם וחורף כמו שצריך. עכשיו אפריל וכבר חודש שאין טעם לבדוק תחזית מזג אויר כי ברור כבר שהקיץ מתקרב.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!