משהו מפעם

טוב, לא כל כך מפעם. אפילו קרה החודש, אבל מבחינתי אם זה קרה כשעוד היה לי שיער ארוך, אז זה מפעם. למרות שמגפיים פה מפעם והסוודר והחולצה ואפילו המגפיים. כל כך משעשע אותי לחשוב שכל מה שלבשתי בתמונות האלה, הם פריטים מהעבר ולכל אחד מהם יש סיפור.

אני חושבת שהסוודר הזה הוא הזקן מכל הבגדים האלה. אמא שלי קנתה אותו אי-שם בשנות ה-90 וזה משהו שלא מפריע לו להיות הפריע האהוב עליי השנה בעונת חורף 2012. את החולצה קניתי בניסעה הראשונה שלי לניו-יורק אחרי הצבא. משהו בגוון הורוד שלה עשה לי את זה והייתה גם כזאת בגוון תכלת, עליה ויתרתי. 20$ בסייל והיא עדיין פה, שרדה את כל ניקויי הארונות בעשור האחרון. החצאית והמגפיים צעירים יחסית, אבל הם נמצאים ברשותי כבר יותר משנתיים וחצי. את שניהם אני אוהבת ומעניקה להם מקום של פריטים קלאסיים, עשויים מחומרים טובים, כאלה שישארו שנים רבות. בכלל, אני מאוד אוהבת לגלות מחדש בגדים בארון שלי ומשהו במראה החורפי הזה של ילדת בית ספר ניראה נורא מתאים עכשיו. טוב, כל זה עבד כשהיה לי שיער ארוך,

האמת היא שקראתי היום את הבלוג האהוב Advanced Style ושם יש תמיד עצות של פאשניסטות מבוגרות על איך להתלבש בגיל מבוגר ובעצם בכל גיל. כבר שנים הבלוג הזה הוא השראה גדולה עבורי ואני מגלה שמשהו מהאמירה הבוגרת של מזה סטייל אישי השתרש בי  במיוחד השנה, הבחירות האופנתיות שלי שדי מתרחקות מטרנדים ומרכישות מזדמנות של פריטים לא חשובים קשורות,כניראה, גםל גיל. גם הפוסט הזה הוא בהשראת הבלוג הזה כי די שכחתי מהתמונות האלה. אבל אני שמחה שנזכרתי.

photo (50) photo (54) photo (55) photo (56) photo (58)לבשתי: סוודר וינטאג’, חולצה banana republic מניו-יורק, שנת 2002, חצאית H&M מניו-יורק, שנת 2009, מגפיים benneton מניו-יורק, שנת 2009, ואת משקפי השמש האלה עדיין לא קניתי.

אז תנו כבוד למבוגרים, לבגדים שמלווים אתכם שנים. הם כניראה לא סתם עדיין איתכם. עוד מעט מגיע האביב ואיתו טרנדים חדשים. רק המחשבה על זה מעייפת אותי. אבל אני בטוחה שהרוחות החמימות יביאו איתן גם את החשק לשמהו חדש, ממש כמו הפרזנטציה של H&M שהתמונות האלה צולמו בה. נחכה וניראה.

שיהיה סופ”ש כיפי, הוא כבר ממש כאן!

תגובות

  1. איזה בלוג מיוחד! לא הכרתי אותו. תודה :)

    השבמחק
  2. אוי, זה לוק נהדר! התמונה השניה שלך כשאת מחייכת מהממת

    השבמחק
  3. הסוודר מדהים. יש משהו מאוד כייפי ומחבר בלשים בגדים של אמא.
    אוהבת את הבלוג שלך!

    השבמחק
  4. כמוני-כמוך! לא מתפתה לטרנדים ולרכישות לא מתוכננות... אני גם אוגרת ואוספת בגדים קלאסיים בני כמה שנים טובות (לרוב מקבלת מהאחיות הגדולות שלי, שיש להן טעם נהדר).
    אחלה תמונות יצאו!
    :)
    נשיקות

    השבמחק
  5. איזה מראה מגניב, כל כך שנות השבעים! אהבתי ביותר!!!

    השבמחק
  6. מיכל - שמחה לשמוע. תהני:)

    לובה - תודה. אני גם אוהבת את התמונה הזאת. זה בגלל שאני מחייכת באופן ספציפי ולא רגיל לי.

    Yana - תודה רבה, באמת משהו בבגדים של אמא עושה תחושה נעימה. שמחה שאת אוהבת את הבלוג שלי. אני הגבתי באיזה פוסט אצל שאהבתי. נשיקות

    photo.fashion.passion - אני שמחה שאת רואה ב״פילוסופיית הלבוש״ שלי משהו שאת מתחברת אליו. פתאום לקנות בגדים חדשים זה כבר לא כזה מרגש כמו פעם.
    באמת יצאו אחלה תמונות. תודה לך, יקירתי :)

    OceanWind - תודה, גם לי זה הזכיר את העשור הזה.

    השבמחק
  7. אני משוגעת על צוארון שמציץ מתחת לסוודר, ואני חייבת לציין שמאוד מחמיאה לך התספורת החדשה (הקצרה)! נשיקות

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!