השראה – קייט בלנשט ב The Aviator

רציתי לראות את הסרט הזה מיד כשהוא יצא. אני זוכרת שהפעם הראשונה שראיתי פוסטר של הסרט “הטייס” זה היה כשהיית יבוינה, אבל הם מציגים את הסרטים בדיבוב לגרמנית, כך שנאלצתי לוותר ובסוף זה איכשהוא לא יצא והסרט הזה נכנס לרשימת הסרטים שלא ראיתי.

אתמול נתקלתי בו באחד מערוצי הסרטים של הוט וישר עשיתי לו ה”התחל מחדש”. בגלל שזה בערך החודש הראשון שיש לי כבלים בשמונה השנים האחרונות, זה עדיין מפתיע אותי שהאפשרות הזאת קיימת ושאפשר להתחיל לראות מהתחלה סרט שכבר התחיל. והאמת היא שזה היה סרט מעולה, גם בגלל קייט בלנשט. שהיא מסוג השחקניות שאנשים אומרים שאני דומה להן וזה גורם לי לחבב אותן יותר. אני בכלל מחבבת יותר נשים בלונדיניות. השחקניות האחרות שנכנסות לקטגוריה הזאת הן: מריל סטריפ, טילדה סווינתון ואומה טורמן. בכל מקרה, הסטייל שלה בסרט הזה היה פשוט stunning!

aviatotבסרט, המספר את סיפור חייו של יזם התעשיה האווירית האמריקא הווארד יוז, שמשוחק טוב למדי ע”י ליאונרדו דיקפריו, קייט משחקת את תפקידה של השחקנית קייתרין הפבורן, זוגתו במשך שנים ומופיעה בסרט בתסרוקות שונות ותמיד ניראת מדהימה. הדמות שלה עוטה על עצמה פריטים שמשדרים את השיק הגברי שכה אקטואלי לימינו וכניראה ישאר כאן גם בשנה הבאה, לפחות בשבילי.

גם שמלות הערב אותן לובשת קייתרין בסרט בגווני צהוב, חרדל וזהוב הן לגמרי לטעמי. הכי Old Hollywood אבל מרגיש נכון גם להיום. האמת היא שזה כל כך מתאים לקייט ואני חושבת שזה מה שבסופו של דבר מה שכל-כך גאוני בסטיילינג בסרט הזה. זה כל כך קייט והיא באמת לבשה שמלה צהובה מהממת באיזה אוסקר.

600full-the-aviator-photo-1 The_Aviator_29439_Medium Aviator<br />The aviator<br />2005<br />réal. : Martin Scorsese<br />Cate Blanchett<br /><br />Collection Christophel The_Aviator_29429_Medium The-Aviator-cate-blanchett-13233672-853-480 זאת החולצה הכי יפה שלה בסרט

The-Aviator-cate-blanchett-13233742-853-480 blanchett-aviator-600x400

אז אם גם אתם בטעות לא ראיתם את הסרט הזה, זה אולי הזמן הכי נכון. אולי תשאבו קצת השראה לאביב, כמו הבלייזר הלבן הנפלא הזה ומכנסי הפלאצו בצבע יין. והכי חשוב, לא לשכוח אודם אדום, אתן כבר תדעו למה.

התמונות מתוך: the fan carpet, swing fashionista, pollywood,different drummer, fanpop 

זה קטע חמוד. הצצה קטנה.

אה, ויש עוד סרט שאני מתכוונת לכתוב עליו בקרוב. הוא גם משמעותי עבורי וגם מהמם.

ביי בנתיים.

תגובות

  1. I really love Cate blanchett, , and I fell in love with her wardrobe in that movie! She's just so stylish, and that masculine - feminine look fits her perfectly!
    I feel like watching this movie again now :)

    Bisou,
    Morgane from The LeopardLegs

    השבמחק
  2. לרצות להיות דומה לקתרין בלאנשט שרוצה להיות דומה לקתרין הפבורן שמתלבשת כמו הבויפרנד שלה, הווארד יוז, שממש אבל ממש דומה לליאונרדו דה קפריו.
    נראה לי שהסתבכתי, אבל אין ספק שבלאנשט עדיפה על טילדה סווינטון המכוערת להבהיל ממש.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!