Yellow moment

ינואר קרואסון
קרואסון2
קרואסון3
קרואסון4ביום שבת כדאי ללכת למקום שיש בו משהו צהוב בעיצוב הפנים, בעיקר אם הוא על חוף הים ומגישים בו קרואסון לא רע בכלל. זה נחמד עוד יותר אם הולכים למקום הזה עם מישהו שכיף לבלות איתו את הזמן וכל דקה, משמעותה הרבה רגעים של כיף. זה אפילו עוד יותר כיף אם האות הראשונה של המילה הכי חשובה בעולם מונחת על השולחן בזמן ששותים תה אר לגריי ואם היא בצבע הנכון, צהוב, כמובן. זה מדהים עוד יותר. אחרי כירסום הקרואסון כדאי לשחק או לצלם באינסטגראם בעזרת המכשיר הכי כיפי וממכר בעולם. יש רגעים שטוב שהם תועדו.

ושבת זה עוד מעט.
תודה ל- CV על הביקור ועל התמונות.
ספי

תגובות

  1. אוי אני הייתי שם בשישי בצהריים! נקלענו אני וחברה שלי לסופה מטורפת ונמלטנו לקפה, תה ומאפה (שלנו היה הבריוש עם הדובדבנים וריקוטה) בדיוק באותו הסניף :)

    השבמחק
  2. טל - אני בדרך כלל לא מאלה שיסעו עד נמל יפו בשביל לשתות קפה, אבל היה ממש כיף בפעם ההיא. משהו במקום הזה כל כך נעים בעין שזה שווה את זה, גם אם לפעמים. אז זהו שהייתי יום אחרי, בשבת שעברה.
    תודה :)

    השבמחק
  3. את נראת כל כך מכורבלת בתמונות, עושה חשק לחבק כוס תה :)
    היתה כתבה בXNET (אם אני לא טועה) על עיצוב הסניף ועל כך שהם השתמשו בכל מיני שרפרפים וחומרים ממוחזרים מהימים שפועלים הסתובבו שם בסרבלי ג'ינס. באמת מקום מיוחד.

    השבמחק
  4. וואו מלא מלא זמן שלא הייתי פה... כל כך היה חסר לי! פוסט מקסים ומחמם (משהו שאני זקוקה לו נואשות במינוס 14 פה) ואני רואה גם שהסתפרת- יפייפה, תתחדשי! התגעגעתי..

    השבמחק
  5. קרן- היה בכל זאת קצת קר בשבת שעברה ובגלל הסוודר עם הפרווה זה אכן ניראה מכורבל. נחמד לדעת על הכתבה. אני אחפש אותה. תודה!

    דרור- כן ראיתי שקצת נעלמת. גם לא כתבת פוסט אצלך. אני ממש אשמח לקרוא איך עובר החורף בברלין. תודה ונשיקות.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!